Muistatteko vielä ne oudot äänet joita eri maissa kuultiin?
Kommentit (170)
No en tiä siitä, mutta tuli mieleen kun uutisissa on nyt jotain pamauksia Britanniassa. Mutta ne voi tietty olla eri juttu, esim. Venäjän pommikoneet tai meteoriitti.
Costa Rica oli pahin, huh, iho aivan kananlihalla!!!
Nii just - maailmanloppu tulossa aivan varmasti.
No ei, hypätkää suohon.
Jep, muistan. Nehän paljastettiin myöhemmin YouTubeen tehdyiksi feikeiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:17"]
Jep, muistan. Nehän paljastettiin myöhemmin YouTubeen tehdyiksi feikeiksi.
[/quote]Aijaa, aika monta eri puolilla maailmaa ja vielä samoihin aikoihin päättivät sitten ladata nettiin.
Ja, toi eka ei ainakaan ole feikki, siinähän ne selostajat telkkarissa puhuu siitä äänestä.
Mä en nyt viitti noita linkkejä avata kun muu perhe nukkuu, mutta onko noi niitä kuin joku tiikeri karjuisi? Muutama vuosi sitten kaverin kanssa illalla lenkillä kuultiin semmoinen karjumisääni, oli kyllä aika vaimea, mutta karmiva!!
Ei ne ole karjumista vaan sellaisia vähän kuin taivaalla kaikuva ääni, kuoro, trumpetti, basso, vaikee selittää.
Muistan, tuo oli yhden videopelin mainoskikka :)
Videopelin mainos vain! Minä muistan myös, mies osti sen pelin mutten kuollaksenikaan muista nimeä. Aina, kun pelistä tulee jatkoa niin sitä mainostetaan samalla tavalla :) Ei ollut skyrim, vai oliko?
Heräsin tuollaisiin ääniin v. 2012 tai 2013. Perheenjäsen sanoi, että johtuisi työmaasta usean kilometrin päässä. Kuulosti ihan maailmanlopulta. Kestivät puolisen tuntia tai vähän yli eivätkä kuuluneet tietääkseni toiste.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:37"]
Videopelin mainos vain! Minä muistan myös, mies osti sen pelin mutten kuollaksenikaan muista nimeä. Aina, kun pelistä tulee jatkoa niin sitä mainostetaan samalla tavalla :) Ei ollut skyrim, vai oliko?
[/quote]
Miksi siitä ei ole mitään tietoa netissä?
Siis kertokaa nyt joku oikeasti mikä tämä juttu on. Apua :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:41"]
Siis kertokaa nyt joku oikeasti mikä tämä juttu on. Apua :D
[/quote]En tiedä. Mutta kristityillä ei ole pelättävää vaikka mitä tapahtuisi.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.html
Johanneksen evankeliumi ole hyvä.
[/quote]
No hohhoijaa, mene muualle.
Muistan!! Onko niistä sit jotain uutta tietoa!?