Oletko saanut vaikutelman että Sanna Marin on satsannut enemmän meikkeihin ja julkisuuteen ja vähemmän substanssiosaamiseen?
Että pääministeriys on joku performanssi jossa tärkeintä on että kuvat näyttää hyvältä. Kun itse olen tällaisen käsityksen saanut.
Koronaakin hoidetaan kuin tuuliviiri. Saisi melkoisen kronologian spektaakkelimaisista Uudenmaan sulkemisista maskisotkuihin ja tietenkin laumasuojan valintaan ja nyt sitten arvotaan rajoitusten purkujen kanssa.
Kommentit (123)
Se on tullut ainakin huomattua että osaaminen rajoittuu aika hyvin pelkästään uhriutumaan äitiydestä ja naiseudesta
Se käyttäytyy kuin tyypillinen some teini tyttö kun kalastelee tykkäyksiä ja huomiota muokatuilla ja valheellisilla kuvilla vaikka onkin keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku vitsi:
Putinistinen vallankumous Suomessa
Kuuntelen nopeutettuna. Putinistinen vitsi tuntuu lähetys taas olevan. Stalinistitoimittaja Leena käkättämässä.
Chatista: Bäckman petti Putkosen menemällä Pietariin yhden miehistä tykkäävästä pojun kaa :DDD
Jokko kolmiodraama on ratkennut?
No tulihan sinne lähetykseen ihana Kostikin.
Janus Putkonen - Uutisia ja kuulumisia -
Minulla ei ole ollut koskaan yhteistä projektia Bäckmanin kanssa ja tämä, kuten saimme tietää, AZOV-nationalisteihin liittyvän kumppanin valinta sinetöi sen, että meillä ei tarvitse olla mitään yhteistyötäkään.
Fennomaan ystävyysmatkojen pilotti Pietariin näytti millaista toiminta ei saa olla ja Murmanskissa näytettiin, että miten korkealla tasolla oikeasti mennään.
Bäckman-Heiskanen saavat tehdä toki aivan mitä haluavat, mutta ettei tosiasiat unohdu, Heiskasen rikosten ja parjausten tutkinnat tietääkseni jatkuvat.
Fennomaalla, MV-Lehdellä eikä minulla ole mitään tekemistä Bäckman-Heiskasen "ystävyysmatkojen" kanssa.
Putkosen sotakiimaa Venäjällä ihmetelty Kostin mukaan.
Ihanat joulunpunaiset kynnet 🥰💅
Onko viime aikojen kynsilakoilla jokin viesti? Ennen ei käyttänyt värillistä lakkaa.
Sellainen huumoripläjäys oli Bäckmanin striimi, melkein kuin nämä ketjutkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko viime aikojen kynsilakoilla jokin viesti? Ennen ei käyttänyt värillistä lakkaa.
Viesti: mä tarjoon, sä maksat.
Piiloittuilee kansalle, jolla ei ole varaa perustarpeisiin mutta hän voi satsata kynsihuoltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti: mä tarjoon, sä maksat.
Piiloittuilee kansalle, jolla ei ole varaa perustarpeisiin mutta hän voi satsata kynsihuoltoihin.
Halloweenin aikaan mustat kynnet oli rajut!
Minua jotenkin huvittaa se Marinin ykstotinen
jauhaminen. Samalainen lausuntoautomaatti
vailla sisältöä hän on kuin muutkin poliittiset
broilerit.
Vierailija kirjoitti:
Ei Marin käytä sen enempää meikkiä kuin muutkaan. Itse asiassa hänellä on aina hyvin hillitty meikki.
Jos noin on, niin hyvä, että on jotain hillittyä.
Miksi pitää muokata niin rajusti insta ja twitterkuviaan. Ei anna hyvää kuvaa tällaisella toiminnalla lapsille ja nuorille.
Kyllä on tullut erittäin selväksi, että substanssiosaamista ei ole. Eikä älyä. Uskon hyvin, että ne avustajat käyttävät aikansa Marinin julkisuudenkuvan muokkaamiseen, koska miten muuten sähkökriisiinkin herättiin vasta nyt? Siellä pitäisi olla sata älykästä ja koulutettua ihmistä hallituksen käytettävissä, muilla hallituksilla ei ole ollut tällaista avustajalaumaa. Silti tämä hallitus on saanut hyvin vähän aikaan, paitsi vahinkoa.
Ei ole tullut tällaista vaikutelmaa. Osaaminen on selvästi monialaista ja syvää. Meikkaukset tulee tuossa ammatissa vähän niin kuin sivussa, todennäköisesti useimpina päivinä joku muu meikkaa hänet.
Miksi Marinin kaikki avaukset suomi24 suljettu?
Ken osaa niin tehkääpä UUSIA avauksia, että saadaan kehuttua tota pöljää!
Marin toimii juuri niin, että nyt tulee suuri jytky. Kokoomukselle ja perussuomalaisille. Jatka vaan Sanna juuri tällä linjalla. Jos luettelisin tässä niitä miten olet pilannut ja suohon syvälle Suomea vienyt, niin listasta tulisi hyvin, hyvin pitkä. Kansa kyllä tietää sinun tekemisesi, joten nyt on alkanut Sdp pudotus peli ja hyvä niin!
On saanut enemmän aikaan?
Eniten velkaa on saanut aikaan nykyisille ja tuleville sukupolville kymmeniksi vuosiksi enemmän kuin koskaan Suomen historian aikana.
Wau, onpa mielenkiintoista. Sannaa moititaan täällä näin paljon ja ketju on silti vielä olemassa. Kokeilkaapa moittia Petteri Orpoa, niin kyllä lähtee keskusteluketju nopeasti pois näkyviltä.
Mielestäni Sanna oli tosi hyvä pääministeri. Toki hallitus teki joitain huonoja talouspäätöksiä, joita tosin Kokoomuskin aina tuki, vaikka jälkeenpäin moitti, kuinka hallitus on mennyt milloin minkäkin päätöksen tekemään. Yleensä sitte joko toimittaja tai joku muu, välillä Sannakin, joutui muistuttamaan Orpoa, että kyllähän Kokoomuskin oli kyseistä päätöstä kannattamassa.
Sannan pm -ura tiivistettynä: Mä tarjoon, sä maksat. Tosiasiassa lapsesi ja vielä lapsenlapsesikin maksavat.
Ei Marin käytä sen enempää meikkiä kuin muutkaan. Itse asiassa hänellä on aina hyvin hillitty meikki.