Oletko saanut vaikutelman että Sanna Marin on satsannut enemmän meikkeihin ja julkisuuteen ja vähemmän substanssiosaamiseen?
Että pääministeriys on joku performanssi jossa tärkeintä on että kuvat näyttää hyvältä. Kun itse olen tällaisen käsityksen saanut.
Koronaakin hoidetaan kuin tuuliviiri. Saisi melkoisen kronologian spektaakkelimaisista Uudenmaan sulkemisista maskisotkuihin ja tietenkin laumasuojan valintaan ja nyt sitten arvotaan rajoitusten purkujen kanssa.
Kommentit (123)
Puh, pah pelistä pois! kirjoitti:
Marin toimii juuri niin, että nyt tulee suuri jytky. Kokoomukselle ja perussuomalaisille. Jatka vaan Sanna juuri tällä linjalla. Jos luettelisin tässä niitä miten olet pilannut ja suohon syvälle Suomea vienyt, niin listasta tulisi hyvin, hyvin pitkä. Kansa kyllä tietää sinun tekemisesi, joten nyt on alkanut Sdp pudotus peli ja hyvä niin!
Aika hyvin toteutunut ennustus tämän kirjoittajalta!
Vierailija kirjoitti:
Sannan pm -ura tiivistettynä: Mä tarjoon, sä maksat. Tosiasiassa lapsesi ja vielä lapsenlapsesikin maksavat.
Nyt on maksun aika, kiitos Sannalle., joka liihottelee luksuselämässään. Onneksi sai sentään itsellen kunnon palkan, vaikka sitten suomalaisten selkänahasta, vai mitä demarit?
Aika hyvn toteutunut ennustus tämän kirjoittajalta!