Oletko saanut vaikutelman että Sanna Marin on satsannut enemmän meikkeihin ja julkisuuteen ja vähemmän substanssiosaamiseen?
Että pääministeriys on joku performanssi jossa tärkeintä on että kuvat näyttää hyvältä. Kun itse olen tällaisen käsityksen saanut.
Koronaakin hoidetaan kuin tuuliviiri. Saisi melkoisen kronologian spektaakkelimaisista Uudenmaan sulkemisista maskisotkuihin ja tietenkin laumasuojan valintaan ja nyt sitten arvotaan rajoitusten purkujen kanssa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko tulleet ajatelleeksi, että aikuiset osaa olla lapsellisimpia kuin lapset? Aika lapsenmaisen kuvan teistä saa, kun lukee tätä ketjua.
Ootteko tulleet ajat... Älä viisastele, äläkä esitä paremp...!
Kaikki on kiinni siitä miten asiat ilmaisee, että näyttääkö joku paremmalta ihmiseltä. En edes kuvitellut olevani parempi ihmisenä vaan tarkoitus oli kyseenalaistaa asenteenne.
Kyseenalaistaa - sinä? Oho!
Luuletko voittavasi jotenkin röyhkeellä asenteellasi?
Voittaa mitä?
Sitä minäkin mietin, että mitä aiotte saavuttaa asenteillanne? Eipä asiat miksikään muutu, kun päätin jutella pässien kanssa. Tämä opettaja poistuu nyt paikalta...
Aika mahtavaa itsensä jalustalle nostamista. Minä olen fiksu, te olette pässejä, huonolla asenteella. "Työskentelen päivät muksujen kanssa. Olen fiksu"
-eri
Sinulla ei ole edes kykyä arvioida substanssiosaamista. Luuletko, että joku pääministeri ei ole ollut kiinnostunut julkisuuskuvastaan? Naiivi olet, jos näin kuvittelet.
Tartut naiseuteen liitettäviin ominaisuuksiin, koska pidät naiseutta huonona asiana, joka ikään kuin tekisi ihmisestä kykenemättömän ja epäpätevän.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008316211.html
"– Nähdäkseni emme ole vapauttaneet yhteiskuntaa liian aikaisin. Osa rajoituksista on vielä voimassa, ja kun saamme tässä kuussa toivon mukaan tuon 80 prosentin rokotekattavuuden, niin puramme nämä rajoitukset, Marin totesi.."
Myöhemmin syylliseksi tilanteeseen todetaan AVIt
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole edes kykyä arvioida substanssiosaamista. Luuletko, että joku pääministeri ei ole ollut kiinnostunut julkisuuskuvastaan? Naiivi olet, jos näin kuvittelet.
Tartut naiseuteen liitettäviin ominaisuuksiin, koska pidät naiseutta huonona asiana, joka ikään kuin tekisi ihmisestä kykenemättömän ja epäpätevän.
Onko siis vastuun välttely ja oman edun tavoittelu naiseuteen liittyviä ominaisuuksia? Mielestäni ei.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tulee sellainen vaikutelma, että isoimmat paukut on laitettu hiuksiin, meikkiin ja pukeutumiseen. Osaa kyllä myös esiintyä muuten sujuvasti, mutta suusta tulee ulos jonkun toisen kirjoittamia, ulkoa opeteltuja fraaseja. Ei pysty omalla substanssiosaamisellaan vastaamaan moniinkaan kysymyksiin ja jos häneltä kysytään jotain mihin hän ei osaa vastata, hän menee ikäänkuin sellaiseen puhelinvastaajamoodiin, mistä tulee joku valmiiksi nauhoitettu vastaus, joka ei liity kysyttävään asiaan millään tavalla.
Et taida olla lainkaan perehtynyt Marinin koulutustaustaan.
Ei ole. Hänestä vain on kirjoitettu ulkonäkökeskeisiä juttuja.
Setämies elää nyt raskaita ja pettymysten täyteistä aikoja ja näitä aloituksia tulee siksi jatkuvalla syötöllä...
Onhan nuo kokoomuspoliitikotkin huoliteltuja, eikö SDP:n edustaja saisi olla? Entä jos Jaana Pelkonen olisi ollut pääministeri tms?
Eli ap:n oletus on se, että naispoliitikko ei pysty pärjäämään työssään JA samaan aikaan meikkaamaan itseään hillitysti. Mitä se nyt maailmaa haittaa jos joku ihminen laittaa nettiin kuvan repustaan, josta hän pitää. Onhan hänellä siihen reppuunsa varmasti varaa.
Taas yritetään kääntää huomiota pois tärkeistä asioista tyhjänpäiväisiin, kun ei ole muutakaan sanottavaa.
Vastaus kysymykseen: En ole saanut sellaista käsitystä, pidän pääministeria hyvin asiakeskeisenä ja asioihin hyvin perehtyvänä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä just poliittisesti perehtyneet on eniten ärsyyntyneitä tästä perseilystä.
No on nykyinen hallitus kuitenkin jo puolessa välissä saanut enemmän aikaan kuin edellinen koko kaudella. Vaikka on korona, joka olisi voinut halvaannuttaa touhun täysin.
Tämä on fakta joka ei alapeukuttamalla muuksi muutu. Päätöksistä voi toki olla eri mieltä, mutta ainoastaan idiootti väittää että mitään muuta ei ole tehty kuin kuvia otettu ja reppuja esitelty.
Niin, sotesta runnottiin läpi kaikkein huonoin sekä kallein vaihtoehto ja vihreä siirtymä on voimakasta. Ei tarvitse kuin katsoa sähkön, polttoaineiden, kahvin, jne hintoja. Pienituloisten asema huolestuttaa ainakin minua kun menot kasvavat noin hurjaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä just poliittisesti perehtyneet on eniten ärsyyntyneitä tästä perseilystä.
No on nykyinen hallitus kuitenkin jo puolessa välissä saanut enemmän aikaan kuin edellinen koko kaudella. Vaikka on korona, joka olisi voinut halvaannuttaa touhun täysin.
Tämä on fakta joka ei alapeukuttamalla muuksi muutu. Päätöksistä voi toki olla eri mieltä, mutta ainoastaan idiootti väittää että mitään muuta ei ole tehty kuin kuvia otettu ja reppuja esitelty.
Niin, sotesta runnottiin läpi kaikkein huonoin sekä kallein vaihtoehto ja vihreä siirtymä on voimakasta. Ei tarvitse kuin katsoa sähkön, polttoaineiden, kahvin, jne hintoja. Pienituloisten asema huolestuttaa ainakin minua kun menot kasvavat noin hurjaa vauhtia.
Hallituksen sote on pelkkä suunnitelma ja toteutuksen nuo runttasi näköjään alempien tasojen ongelmaksi välittämättä siitä onko niillä rahaa tai resursseja tehdä sitä annetussa aikataulussa. Ilmeisesti asenne on se, että lisäbudjeteissa kaadetaan velkarahaa systeemiin tarvittaessa.
Sipilällä oli moninverroin valmiimpi suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Marinia ei kiinnosta mikään muu kuin oma julkisuuskuva.
Parempi se kuin herra Sipilän harrastama köyhien kyykyttäminen ja herrakerhosta huolehtiminen.
Keskittykää nyt vain omaan elämäänne. Ei minulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tulee sellainen vaikutelma, että isoimmat paukut on laitettu hiuksiin, meikkiin ja pukeutumiseen. Osaa kyllä myös esiintyä muuten sujuvasti, mutta suusta tulee ulos jonkun toisen kirjoittamia, ulkoa opeteltuja fraaseja. Ei pysty omalla substanssiosaamisellaan vastaamaan moniinkaan kysymyksiin ja jos häneltä kysytään jotain mihin hän ei osaa vastata, hän menee ikäänkuin sellaiseen puhelinvastaajamoodiin, mistä tulee joku valmiiksi nauhoitettu vastaus, joka ei liity kysyttävään asiaan millään tavalla.
Et taida olla lainkaan perehtynyt Marinin koulutustaustaan.
HTM:n Tampereelta suorittaa kuka vaan lukutaitoinen. Vassari"yli"opisto. UTalle pääsee töihin ainoastaan punikit.
Ole hiljaa, lahtari. Sinulla ei ole minkäänlaista tutkintoa. Piste.
Sinähän et sitä tiedä. Tässä puhutaan Sannasta, ei minusta. 😂
No, jos EI olisi panostanut ulkonäköön, sitten saisi arvostelua siitä.
Muistatteko, miten paljon haukkumista Tarja Halonen sai ulkonäöstään?
Vierailija kirjoitti:
No, jos EI olisi panostanut ulkonäköön, sitten saisi arvostelua siitä.
Muistatteko, miten paljon haukkumista Tarja Halonen sai ulkonäöstään?
En mutta muistan miten tuo meni vaaleihin täysin todellisuudenvastaisella muumimamma-imagolla. Eihän tuon työtavoissa alaisten kertomusten perusteella ollut mitään muumimammaa.
Päin vastoin, hän vaikuttaa subtanssiosaamiseltaan parhaalta pääministeriltä vuosikymmeniin.
Hyvä opettaja: käytös! Emme ole pässejä.