Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
21/283 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/283 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli luvatussa ajassa (kolmisen viikkoa) mutta vaatteet olivat ihan hirveitä. Ei yhtään samanlaisia kuin kuvassa. Materiaali oli jotain polyesteriä ja leikkaus- sekä ompelujälki ala-arvoista. Saumat kiersivät ja repsottivat, langanpäät roikkuvat. En ihmeitä odottanutkaan, mutta en kyllä toiste tilaa sieltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/283 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Miten noi koot menee tuolla? Itse käytän yläosissa M -kokoa ja alaosissa L-kokoa. Huomasin että joku M-kokoinen oli tilannut itselleen XL. Onko muut samaa mieltä?

Vierailija
24/283 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/283 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mitään vielä Wishiltä tilannut, mutta ajattelin kokeilla. Ei kannata tuomita mitään ennen kuin oman kokemuksen on sieltä kokenut. Arvostelut kannattaa lukea ja katsoa koko taulukkoa mikä jokaisessa tuotteessa näyttäisi olevan oma. Tulli maksuista sen verran, että tullin sivuilla kävin ja 150e voi ostaa ulkomailta tuotteita ilman tulli maksuja. voitte itse käydä sieltä katsomassa. Arvolisävero tulee kun ostaa yli 22 e ja se on tuontitavarasta 24% eli jos ostit 50e tuotteita joudut maksamaan sen 12e veroja. ei paljon siis.

Vierailija
26/283 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen laskun saa valittua wishiltä? En vaan löydä sitä kohtaa..

Vierailija
27/283 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari kertaa ja ensimmäiseen olin tyytyväinen, mutta toinen tuote ei ollut hyvä ja haluaisin palauttaa sen. En ole kuitenkaan kuukauteen saanut mitään vastausta asiakaspalvelusta, sieltä vain neuvotaan, että pitää ottaa yhteyttä ennen palautusta. Ja sitten sieltä ei vastata mitään vaikka olen laittanut ainakin 5 viestiä. Ihme touhua ja huonoa asiakaspalvelua!! En tiennyt, että palautus maksaa, joten nyt aion pitää tuotteen ja myydä sen eteenpäin kirppiksellä. Onko joku saanut joskus palautettua tuotteen? Miten ja paljonko maksoi?

Vierailija
28/283 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa lähteä siitä että noissa ulkolaisissa ei palautusten varaan laske. Postin sivuilta voi katsella mitä palautukset maksaa jonnekin kiinaan, vai mihin tässä tapauksessa tavara palaa...

Vierailija
29/283 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:14"]Niin miten sitten se tulli oikein menee? Itse tilasin eilen 50€ edestä vaatteita. Laitoin viestiä että haluan peruuttaa tilaukseni mutta sivulla lukee vain "maksu palautettu" mitähän tämäkin mahtaa tarkoittaa?
[/quote]
sait rahat takaisin

Vierailija
30/283 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kans!!
Tuliko ne tavarat perille kuitenkin?

Vierailija
31/283 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
32/283 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
33/283 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut kännykän kuoret, toimituksessa meni 2-3 viikkoa. Tuotteet tulee jostain päin aasiaa joten suuremmilla summilla tilatessa on mahdollista että paketti menee tulliin.

Vierailija
34/283 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raja on kai 22€? Että välttyy tullilta...

Vierailija
35/283 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan toimituksessa ulkomailta voi kestää yli kuukausi

Vierailija
36/283 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä useinkin. Jotkut tuotteet vastaa täysin mitä kuvassa väitettiin olevan ja jotkut ei. Riippuu myyjästä/kaupasta. Tuotteet tulevat 10-30 päivän sisällä

Vierailija
37/283 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä sovellus :)

Vierailija
38/283 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otin vain tukeen yhteyttä ja sieltä tuli viesti jossa pyydettiin ottamaan tuotteesta kuva. Palauttivat rahat tilille, mutta tuote on vieläkin minulla.

Vierailija
39/283 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 06:11"]joo tilasin myös tuotteita ja aivan skeidaa!!! Ei mahdu päälle, saumat repeilleet jne...Ja nyt kun olen kysellyt useamman kerran palautusosoitetta, en sitä vaan saa!! En ole maksanut vielä, mutta pakkohan se on ja sinne taatusti häviävät...Älkää missään nimessä tilatko mitään tollaselta...!!!!
[/quote]

Et oo maksanut vielä? Ei noista kyllä mitään laskua saa

Vierailija
40/283 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa klarna nordea rahoitukse kautta