Maria Veitola ei saanut MITÄÄN irti Marinista!
Sannan mainospätkä, yksitasoinen ja köyhä ohjelma.
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Suomen historian surkein pääministeri.
Suomen surkein kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo tienattu loppuelämän tarpeet. Sopii ollakin saavuttamaton, kun sitä on.
Suomessa on surkeat palkat päättäjillä. Eri asia on sitten kokouspalkkiot, kilometrikorvaukset jne.
Sanna Marin on älykäs ja vahvatahtoinen nainen. Omista yksityisasioista ei kannata kertoa julkisesti kaikelle kansalle, koska kaikkea kerrottua voidaan myöhemmin käyttää lyömäaseena. Minä ihmettelen tyyppejä, jotka hölöttävät kaikki asiat somessa, ja varsinkin intiimeiden asioiden kertominen on tosi noloa. Ja lapsia ei koskaan saisi tuoda esille, kertoa heistä ja postata kuvia. Sanna Marin oli fiksu ja lähetti perheensä Tampereelle kun Veitola tuli kylään.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko uusi täällä ja lukenut näitä juttuja ja jotenkin nyt vasta tajuan, miten sairas maailma on ja miksi firman johdon ja omistajien on edelleen vaikea palkata naisia johtotehtävään. Eikä sukupuoli pitäisi ratkaista, vaan pätevyys.
Nyt tässäkin keskustelussa se lävähtää silmille.
Voi vain kuvitella tämän hyeenalauman, joka ei kielinystyröitään säästele, eivätkä tunne hienotunteisuutta, esimiehenä ja johtajana heille pitää olla kaksisataa kiloinen miesbodari, tiukka, käskyttävä ja periksi antamaton, sillä naisjohtajan ja esimiehensä he söisivät elävältä ja työaika menisi haukkumiseen juonimiseen.
Ihanko oikeasti nämä haukkujat ja mesoavat haluatte omille tyttärillenne samanlaista kohtelua ja maailman, mitä itse osoitatte Suomen naispääministeriä kohtaan.
Mistä ihmeestä tänä naisiin ja erityisesti nuoriin menestyneisiin naisiin kohdistuva viha kumpuaa? Menkää hoitoon ja terapiaan.
Sanna se ahmi hienotunteisesti ne aamuleivät nassuunsa :) Ja erittäin hienotunteisesti joutui Päivi Lipponenkin huomauttamaan Sannalle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on älykäs ja vahvatahtoinen nainen. Omista yksityisasioista ei kannata kertoa julkisesti kaikelle kansalle, koska kaikkea kerrottua voidaan myöhemmin käyttää lyömäaseena. Minä ihmettelen tyyppejä, jotka hölöttävät kaikki asiat somessa, ja varsinkin intiimeiden asioiden kertominen on tosi noloa. Ja lapsia ei koskaan saisi tuoda esille, kertoa heistä ja postata kuvia. Sanna Marin oli fiksu ja lähetti perheensä Tampereelle kun Veitola tuli kylään.
Onhan se kiusallista avautua intiimeistä asioista joita Baltzar puuhasi juu mutta joku siellä kärsi siitäkin joten Marin voisi hoveineen alkaa vähän vellomaan sitä puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on surkeat palkat päättäjillä. Eri asia on sitten kokouspalkkiot, kilometrikorvaukset jne.
R ahvas voi vain haaveilla Marinien palkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko uusi täällä ja lukenut näitä juttuja ja jotenkin nyt vasta tajuan, miten sairas maailma on ja miksi firman johdon ja omistajien on edelleen vaikea palkata naisia johtotehtävään. Eikä sukupuoli pitäisi ratkaista, vaan pätevyys.
Nyt tässäkin keskustelussa se lävähtää silmille.
Voi vain kuvitella tämän hyeenalauman, joka ei kielinystyröitään säästele, eivätkä tunne hienotunteisuutta, esimiehenä ja johtajana heille pitää olla kaksisataa kiloinen miesbodari, tiukka, käskyttävä ja periksi antamaton, sillä naisjohtajan ja esimiehensä he söisivät elävältä ja työaika menisi haukkumiseen juonimiseen.
Ihanko oikeasti nämä haukkujat ja mesoavat haluatte omille tyttärillenne samanlaista kohtelua ja maailman, mitä itse osoitatte Suomen naispääministeriä kohtaan.
Mistä ihmeestä tänä naisiin ja erityisesti nuoriin menestyneisiin naisiin kohdistuva viha kumpuaa? Menkää hoitoon ja terapiaan.
Sanna se ahmi hienotunteisesti ne aamuleivät nassuunsa :) Ja erittäin hienotunteisesti joutui Päivi Lipponenkin huomauttamaan Sannalle asiasta.
Onhan se mukavaa, kun valtio kustantaa leivät ja palveluskunnan joka niitä tekee tarjolle. Vaikka Marinilla olisi varaa maksaa kaikki itse, eikä tekisi tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö kaikkien saada samaa palkkaa kuin pääministerin? Suurin vastuu muttei ollenkaan suurin palkka hänellä. Mun puolesta sais tuplata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö kaikkien saada samaa palkkaa kuin pääministerin? Suurin vastuu muttei ollenkaan suurin palkka hänellä. Mun puolesta sais tuplata.
Sanna yritti kasvattaa tulotasoaan ateria-edulla, mutta ikävästi sekin meni verolle.
Marin on alkanut vaikuttaa ulkoaohjatulta robtilta tai avaruusolennolta.
Humanoidi, joka vain näyttää ihmiseltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin tietää, että liikaa ei pidä paljastaa koska vastustajat ovat katsomassa ohjelmaa ja käyttävät pienintäkin poikkeamaa, heikkoiden merkkiä tai muuta tätä vastaan.
Eukko on täyttä terästä ja niin pitääkin. Politiikassa ei jaeta sympaattisuus, vaan tehokkuuspisteitä.
Marin on ainoa suojamme valtavaa porvarilaumaa vastaan.
Miksi se sitten edes menee paskaohjelmiin ja akkalehtien kansiin? Johtaisi substanssiosaamisella, kuten miehillä on tapana tehdä.
Ai niin. Sitä varten pitäisi olla sitä substanssiosaamista.
Heti verrataan miehiin ja puhutaan "akkalehdistä". Entäs ne "äijälehdet" sitten? Olisiko Marinin pitänyt poseerata jonkun rähjäisen autolehden kannessa? En nyt silti sano, että tykkään Marinista tai puolustelen häntä muuten.
Jospa vaan keskittyisi osaamisen hankkimiseen, vastuun kantamiseen ja olisi pääministeri. Ei pääministerin tarvitse yrittää olla insta-babe tai haalia sympatiaa naistenlehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on selvästi täys narsisti ja/tai psykopaatti. Tunnekylmä ja itsekeskeinen sätkynukke. Ei saa mitään yhteyttä ja kontaktia. Hänhän on itse sanonut, että on joutunut opettelemaan ihmisten kanssa kommunikointia ja tunteiden näyttämistä. Tuo nainen on aivan rikki ja kykenemätön asettumaan muiden normaalien kanssaihmisten saappaisiin. Veitolassa näkyi tämä, ja näkyy myös kaikissa videoissa ja haastatteluissa, jossa Sanna on. Pelottava ja oikeasti avun tarpeessa oleva nainen.
Ja taas diagnosoidaan. Jos Sanna olisi narsistipsykopaatti, hän tuskin myöntäisi ollenkaan, että on tehnyt virheitä tai sanoisi, että on joutunut opettelemaan ihmisten tunteiden tunnistamista. Narsistipsykopaattia ei edes kiinnosta opetella, koska se ei ole hänelle olennaista. Enemmän Sannan tunteiden tunnistamisen vaikeus kuulostaa neuropsykiatriselta ongelmalta, jos se johonkin tautikategoriaan täytyy laittaa. Tai sitten hän on vaan ollut siinä keskimääräistä huonompi. Ylipäätään hänen pakkomielteisyytensä asioissa (liikunta lähtee lapasesta ja hampaat pestään kaksi kertaa) viittaa enemmän asperger-piirteisyyteen ja pakko-oireisuuteen kuin narsistiseen häiriöön - edelleen häntä mitenkään diagnosoimatta. Marin ei myöskään vaikuta erityisen itsekeskeiseltä, vaan mainitsee, että hänestä on outoa puhua itsestään. Hän on hyvin asiakeskeinen ihminen, mikä taas ei ole yhtään narsistista.
Tykkäsin itse jaksosta ja ymmärrän myös, että jatkuvasti suurennuslasin alla oleva pääministeri miettii myös, kuinka paljon pitää itsellään. Kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille. Omat rajat täytyy laittaa. Sanna tietää, että jokainen asia, jonka hän itsestään paljastaa, tullaan ruotimaan tarkkaan, kaikki hänen kipukohtansa. Kuinka moni olisi valmis siihen, että omat kipukohdat käsitellään julkisesti? Tarvitseeko poliitikon jakaa ihan kaikki? Antakaa hänen itse päättää, mitä hän kertoo. Ehkä kertoo joskus enemmän, sitten kun ei ole enää noin suuressa virassa. Hämmentää, kuinka ihmiset olettavat, että heidän täytyy saada päästä käsiksi toisen sielunmaailmaan täysin, ja kun eivät pääse, pahastutaan, kun ei päästä riepottelemaan toisen asioita pitkin nettiä.
Jaksossa nähtiin kuitenkin hyvin erilainen Sanna, kuin mitä hän on pääministeriroolissaan, ja hän kertoi jopa aika itseironisesti siivouspakkomielteistään. Marin vaikutti minusta mukavalta ihmiseltä, jonka tahdissa en tosin pysyisi.
Ja tehän ette tainnet diagnosoida Trumpiia ollenkaan :D! Äläs kuule nyt kehtaa. Annoitten hänestäkin vaikka millaisia diagnooseja että hirvitti.
Juu enkä ole edes trumppilainen.
Annoitte? Aivan. Sinähän tiedät, kuka olen ja mitä olen tehnyt. En minä ole pätevä diagnosoimaan ketään - edes Trumpia. En nyt jaksa ruokkia trollailuasi tämän enempää.
Meinit heti trollikorttisi taakse kun osoitin että ne ovat ihan muut joita ollan diagnosoitu ennen Sannaa. pakkohan sun on myöntää että tää on totta, mutta vaan Sannan diagnosoimiseen puututaan? Älä viitsi ihan oikeasti.
On muuten aivan älyttömän ärsyttävä argumentointitapa tämä, että vedetään huomio pois itse asiasta. Jos joku kritisoi, kun Marinia nettidiagnosoidaan, siirretään huomio siitä pois toteamalla: "Itse diagnosoit Trumpia." Jospa vaan yleisesti nyt ymmärrettäisiin, että kenelläkään nettikirjoittelijalla ei ole pätevyyttä diagnosoida ketään. Edes psykiatrit eivät voi tehdä diagnoosia tapaamatta potilasta.
On täysin irrelevanttia vetää keskusteluun Trumpeja ja muita, kun se, mitä aikaisemmin on tehty, ei tee yhtään oikeammaksi sitä, mitä nyt tekee. On ihan hyvä taito osata katsoa peiliin eikä osoitella sormella "mutta kun kaikki muut teki mua ennen näin".
Olipa kiva jakso, etenkin se jammailu kylppärissä. Tuli sellainen mielikuva, että Marin tähtää seuraavaksi Euroopan ytimeen eikä unilukkariksi Mäntyniemeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on selvästi täys narsisti ja/tai psykopaatti. Tunnekylmä ja itsekeskeinen sätkynukke. Ei saa mitään yhteyttä ja kontaktia. Hänhän on itse sanonut, että on joutunut opettelemaan ihmisten kanssa kommunikointia ja tunteiden näyttämistä. Tuo nainen on aivan rikki ja kykenemätön asettumaan muiden normaalien kanssaihmisten saappaisiin. Veitolassa näkyi tämä, ja näkyy myös kaikissa videoissa ja haastatteluissa, jossa Sanna on. Pelottava ja oikeasti avun tarpeessa oleva nainen.
Ja taas diagnosoidaan. Jos Sanna olisi narsistipsykopaatti, hän tuskin myöntäisi ollenkaan, että on tehnyt virheitä tai sanoisi, että on joutunut opettelemaan ihmisten tunteiden tunnistamista. Narsistipsykopaattia ei edes kiinnosta opetella, koska se ei ole hänelle olennaista. Enemmän Sannan tunteiden tunnistamisen vaikeus kuulostaa neuropsykiatriselta ongelmalta, jos se johonkin tautikategoriaan täytyy laittaa. Tai sitten hän on vaan ollut siinä keskimääräistä huonompi. Ylipäätään hänen pakkomielteisyytensä asioissa (liikunta lähtee lapasesta ja hampaat pestään kaksi kertaa) viittaa enemmän asperger-piirteisyyteen ja pakko-oireisuuteen kuin narsistiseen häiriöön - edelleen häntä mitenkään diagnosoimatta. Marin ei myöskään vaikuta erityisen itsekeskeiseltä, vaan mainitsee, että hänestä on outoa puhua itsestään. Hän on hyvin asiakeskeinen ihminen, mikä taas ei ole yhtään narsistista.
Tykkäsin itse jaksosta ja ymmärrän myös, että jatkuvasti suurennuslasin alla oleva pääministeri miettii myös, kuinka paljon pitää itsellään. Kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille. Omat rajat täytyy laittaa. Sanna tietää, että jokainen asia, jonka hän itsestään paljastaa, tullaan ruotimaan tarkkaan, kaikki hänen kipukohtansa. Kuinka moni olisi valmis siihen, että omat kipukohdat käsitellään julkisesti? Tarvitseeko poliitikon jakaa ihan kaikki? Antakaa hänen itse päättää, mitä hän kertoo. Ehkä kertoo joskus enemmän, sitten kun ei ole enää noin suuressa virassa. Hämmentää, kuinka ihmiset olettavat, että heidän täytyy saada päästä käsiksi toisen sielunmaailmaan täysin, ja kun eivät pääse, pahastutaan, kun ei päästä riepottelemaan toisen asioita pitkin nettiä.
Jaksossa nähtiin kuitenkin hyvin erilainen Sanna, kuin mitä hän on pääministeriroolissaan, ja hän kertoi jopa aika itseironisesti siivouspakkomielteistään. Marin vaikutti minusta mukavalta ihmiseltä, jonka tahdissa en tosin pysyisi.
Ja tehän ette tainnet diagnosoida Trumpiia ollenkaan :D! Äläs kuule nyt kehtaa. Annoitten hänestäkin vaikka millaisia diagnooseja että hirvitti.
Juu enkä ole edes trumppilainen.
Annoitte? Aivan. Sinähän tiedät, kuka olen ja mitä olen tehnyt. En minä ole pätevä diagnosoimaan ketään - edes Trumpia. En nyt jaksa ruokkia trollailuasi tämän enempää.
Meinit heti trollikorttisi taakse kun osoitin että ne ovat ihan muut joita ollan diagnosoitu ennen Sannaa. pakkohan sun on myöntää että tää on totta, mutta vaan Sannan diagnosoimiseen puututaan? Älä viitsi ihan oikeasti.
On muuten aivan älyttömän ärsyttävä argumentointitapa tämä, että vedetään huomio pois itse asiasta. Jos joku kritisoi, kun Marinia nettidiagnosoidaan, siirretään huomio siitä pois toteamalla: "Itse diagnosoit Trumpia." Jospa vaan yleisesti nyt ymmärrettäisiin, että kenelläkään nettikirjoittelijalla ei ole pätevyyttä diagnosoida ketään. Edes psykiatrit eivät voi tehdä diagnoosia tapaamatta potilasta.
On täysin irrelevanttia vetää keskusteluun Trumpeja ja muita, kun se, mitä aikaisemmin on tehty, ei tee yhtään oikeammaksi sitä, mitä nyt tekee. On ihan hyvä taito osata katsoa peiliin eikä osoitella sormella "mutta kun kaikki muut teki mua ennen näin".
Äläpä kehtaa syyttää muita kulttuurista jonka itse aloititte juuri ja joka jatkuin vuosia ennen tätä. Nyt jos toiset toimivatkin samoin on teillä hävyttömillä otsaa syyllistää toisia.
Niin että äläpä vaan kehtaa. Jaette diagnooseja päivittäin täällä muillekin kirjoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi näyttää ensin, että olisi tämänkin palkan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Marin on alkanut vaikuttaa ulkoaohjatulta robtilta tai avaruusolennolta.
Humanoidi, joka vain näyttää ihmiseltä?
Varmaan kaikki me muutkin asperger yms ihmiset olemme sitten robotteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Osaa aina välillä esittää kohteliasta ja mukavaa, mutta sitten tulee jokin tyly kommentti ihan yllättäen kun sitä vähiten odottaisi. Ihmeellinen tunnekylmä toljottaja.
Jaa, minä en kyllä huomannut ohjelmassa ainoatakaan tylyä kommenttia, en myöskään tunnekylmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin samastuin Sannaan, kun puhui kuinka ei tykkää ihmisten vellomisessa omassa itsessä! Ihanan asiakeskeinen tyyppi. Pisteet nousi Sannalle.
Tykkään tästä. Mutta samalla huomautan, että hän on oikeastikin todella nuori. Eli iän myötä varmasti on vielä enemmän sinut itsensä kanssa ja uskaltaa olla avoimempi. Tässä vaiheessa uraa ei tarvitsekaan vielä olla, parempi pitää tiukka julkisuuskuva, joka tukee häntä parhaiten. Ymmärtää täysin ihmisten reaktion ja median luonteen. Siivous on hyvä tarttumapinta yleisölle "katsokaa nyt, pm siivoaa itse!". Se riittää.
En itsekään ollut halukas puhumaan esim. rikkinäisestä perhetaustasta nuorempana, kun ajattelin, että leimaa minua liikaa. Nyt, keski-ikäisenä ja ja työurallani meritoituneessa vaiheessa voin asiasta esim. nuorempien kollegoiden kanssa joskus mainita. Ihan siksi, että ymmärtävät, ettei mikään ole täydellistä ja silti voi pärjätä.
Onko 36- vuotias perheenäiti todella nuori? No ehkä kuusikymppisen silmissä mutta ei näin ikätoverin silmissä. Aika paljon tässä on tähän ikäänkik nähden kerennyt kokea, aikuiselämää takana ihan mukavasti takana m. Ymmärtäisin kommenttisi, jos Marin olisi vaikka 26 v.
Ja btw Marin alkaa olla keski-ikäinen.
Mutta jos on perehtynyt politiikkaan ja tietää paremmin minkälainen henkilö Marin on, niin eipä ne Instakuvat tai muut somejutut mitenkään vaikuta mihinkään suuntaan silloin.
Ei ainakaan minuun vaikuta mihinkään suuntaan, ei positiivisesti eikä negatiivisesti.
Lehtijutttuja olen lukenut hänestä ihan pari kappaletta, eikä nekään suuresti vaikuttanut minuun mihinkään suuntaan.