Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eron jälkeen ihmissuhdetta aloittavaa usein katsotaan nenänvartta pitkin?

Vierailija
01.12.2014 |

Olen tavannut ihanan miehen ja rakastunut...

Olen myös eronnut ja minulla on kaksi lasta.

Nyt olen herännyt siihen, että vaikka olen niin onnellinen lapsistani, minulla on oikeus myös onnelliseen parisuhteeseen. Tuntuu, että monet ajattelevat, että vanhempien täytyisi eron jälkeen vain omistautua lapsilleen...Mutta eiväthän ydinperheessä elävätkään niin tee! Onhan heilläkin kumppani. Miksei eronneella saisi olla? Ärsyttääkö ydinperheissä eläviä se ajatus, että eronneella on mahdollisuus vapaana katsastella rauhassa uutta kumppania, ja eronneen ei sitten saisi ketään elämäänsä löytää? Kärsikööt sitten, mitä meni eroamaan...

Ärsyttää tällainen tekopyhä ajattelutapa.

Jos hyvän ihmisen löytää rinnalleen, niin se saattaa lapsillekin olla parempi, että äidillä tai isällä on rakastettu aikuinen ihminen rinnallaan tukemassa tässä elämän polulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, kaikki erot eivät todellakaan ole turhia. Itsekin kärsin henkisestä väkivallasta vuosia. Luullakseni olisin jo ihan oikeutettukin onneen ja hyvään parisuhteeseen.

Ap

Vierailija
2/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n kuvailemalla tavalla oikeasti ajattele kukaan, eli ei saisi olla muuta suhdetta, mutta jos erosta on aikaa vaikka viikko tai pari kuukautta, niin silloin tuota uutta suhdetta ajatellaan laastarina.

Hyvin usein se sellainen onkin, mutta ikinä ei voi tietää ennen kuin kokeilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:56"]

Ja todellakin, kaikki erot eivät todellakaan ole turhia. Itsekin kärsin henkisestä väkivallasta vuosia. Luullakseni olisin jo ihan oikeutettukin onneen ja hyvään parisuhteeseen.

Ap

[/quote]

Ja oletkin. Itse olin myös vuosia henkisen kidutuksen alla ja sen jälkeen jokainen eri tavalla kuin ex-mieheni käyttäytyvä mies oli maailman upein. Vei pari vuotta ennen kuin järki sai ajan kiinni, eli ymmärsin ettei jokainen oikeasti normaalisti käyttäytyvä mies ole uutta miesainesta mulle.

Sen jälkeen löysin oikeasti hyvän miehen jonka kanssa on ollut hyvä olla.

Vierailija
4/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut kolme vuotta sitten...ja sen jälkeen ollut yksi suhde ja yhtä tapaillut vähän aikaa...eli tää ei varmaan laastari enää ole.

Mut tunnistan 4 tuon sun kuvaileman tilanteen juuri! Just tollaset fiilikset oli mullakin heti eron jälkeen.

Ap