Shannon Doherty menehtymäisillään r-syöpään, oli kaunis nainen (Beverly Hills 92160 muosteluketju- nimeä suosikkisi!)
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cc56eefc-1383-404c-9672-ce2a9f…
Dylan oli varhainen Roadman, vastusti yhteiskuntaa ja juopotteli!
Shannon Brenda oli sarjan kilttinainen, monen pojan ensi-ihastus ysärillä.
Kommentit (24)
Jos tekee töitä täydellä teholla, ei liene menehtymäisillään. Toki loppu voi tulla nopeasti.
Koppava nainen jo nuoresta lähtien. She had it coming!
Kyllä se ärsytti alusta asti, mutta kyllä sitä tuli silti katsottua. Ei siinä ollut yhtään symppistä hahmoa, Brandon oli ehkä sinne päin. David Silver, Donna, Kelly, tylsiä ja yhdentekeviä, Steve tylsää seurattavaa, ohuita roolihahmoja ja pitkäveteistä näyttelemistä. Myöhemmät hahmot olivat vielä kasvottomampia.
Ainoa, jota olen muistellut lämmöllä vielä jälkeenkin päin, tuli kuitenkin sarjaan vasta myöhemmässä vaiheessa, eli ihana Kathleen Robertson.
M50
Oli kuuma. Katselin mielelläni pojankoltiaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ärsytti alusta asti, mutta kyllä sitä tuli silti katsottua. Ei siinä ollut yhtään symppistä hahmoa, Brandon oli ehkä sinne päin. David Silver, Donna, Kelly, tylsiä ja yhdentekeviä, Steve tylsää seurattavaa, ohuita roolihahmoja ja pitkäveteistä näyttelemistä. Myöhemmät hahmot olivat vielä kasvottomampia.
Ainoa, jota olen muistellut lämmöllä vielä jälkeenkin päin, tuli kuitenkin sarjaan vasta myöhemmässä vaiheessa, eli ihana Kathleen Robertson.
M50
Eikö Luke Perryn hahmokaan?
Surullista. Joillekin tulee syöpä, joillekin korona. Kaikille meille on ihan oma yllätys luvassa. Jokaiselle.
Shannenissa eniten häiritsee se, että hänen silmänsä ovat eri korkeudella kasvoissa. En pysty katsomaan kun tuijotan vain tuota virhettä.
Tuo sarja kiinnosti, koska olin lukiossa kun sitä alettiin esittää Suomessa eli saman ikäisistä se oli kertovinaan, ja osa näyttelijöistä olikin parikymppisiä. Muistan, että eka jakso oli aika tylsä, lähinnä toisteltiin "sitä vartenhan ystävät ovat", mutta pikku hiljaa se alkoi muuttua kiinnostavammaksi. Paranemista Shannenille, ilkeä tauti :/
Dylan ja Brandon vaikuttivat liian vanhoilta rooleihinsa. Tuli mieleen jotkut kolmikymppiset ryppyotsat, vähän vaikea samaistua semmoisiin "ikäloppuihin" kun itse oli 18 and Life, tukka takana ja elämä edessä jne.
Ehkäpä hän kuitenkin toipuu tästäkin. Niin kauan kun on elämää on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Dylan ja Brandon vaikuttivat liian vanhoilta rooleihinsa. Tuli mieleen jotkut kolmikymppiset ryppyotsat, vähän vaikea samaistua semmoisiin "ikäloppuihin" kun itse oli 18 and Life, tukka takana ja elämä edessä jne.
Joo. Muistan kun naureskeltiin noille nuoria näytteleville ukoille. Varsinkin Dylan, OMG!
Brenda oli paras hahmo, samoin Brandon.
Melrose Place pesi Beverly Hillsin 6-0!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Muistan kun naureskeltiin noille nuoria näytteleville ukoille. Varsinkin Dylan, OMG!
Dylan oli jo vähän hämärä hahmo, kun aikuinen mies pyörii koululaisten kanssa. Brandon vielä meni paremmin täydestä.
Vierailija kirjoitti:
M50
Olihan sarjassa hetken aikaa Hilary Swank. Kaksinkertainen Oscar-voittaja.
oli sexy beverly hillsissä, kuva viime vuodelta ihan outo en olisi tunnistanut. mutta ikävä tietysti jos nyt jo kuolee, nuoruuden ihastus ja kaunis sellainen... 😢
Mihin rintasyöpä uusiutuu jos rinnat on poistettu sen alkuperäisen syövän hoitamisessa?
90120?
L.A. Beat?