Miksei miehet ihastu minuun?
Olen ollut yhdessä parin vuoden suhteessa, ja sen jälkeen noin kaksi vuotta tapaillut sinkkumiehiä parisuhteen toivossa. Näitä tapauksia on kertynyt jo muistaakseni n. 7, ja tuntuvat menevän aina samalla kaavalla joten peiliin täytyy katsoa..
Eli siis jutun alussa miehet vaikuttavat aina kiinnostuneilta, kehuvat kauniiksi, laittavat usein viestiä ym. Juttu etenee muutamiin treffeihin, yökyläilyyn JA minun puoleltani ihastumiseen. Ihastun aika helposti miehiin joilta saan huomiota ja tykkään antaa sitä myös takaisin.
Olen 21v yliopisto-opiskelija, kiinnostunut monista yhteiskunnallisista asioista, pidän keskusteluista, läheisyydestä, seksistä jne. Ihan nätti naamasta, tumma ja suurisilmäinen. Kroppa normaali, ei tosin mikään fitness... Luonteeltani olen kiltti ja huomioiva, hyvät kaverisuhteet ja työpaikkakin löytyy. Tosin aika boheemi eläjä, en tiedä häiritseekö se joitakin.
Taas oli lupaavan oloinen juttu meneillään mutta näyttää taas siltä että joudun pettymään koska mies vaikuttaa vähän kylmältä.. Keksikää mikä minussa on vikana?!? En ymmärrä miten nalkuttavat ja hankalat naiset tuntuu löytävän aina miehen :D
Kommentit (44)
Yökyläilyjä? Ehkä yksi yö boheemissa kämpässäsi on liikaa? :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:29"]Yökyläilyjä? Ehkä yksi yö boheemissa kämpässäsi on liikaa? :)
[/quote]
Hyvin mahdollista :D siivoan kyllä ennenkun kutsun miesvieraita..
Ääh anteeksi kappalejaon puutteesta, hemmetin puhelin.. Jos ette jaksa lukea niin luetelkaa vaan ominaisuuksia mistä miehet ei pidä!
Ehkäpä olet liian vaativa miesten suhteen :D
Mites yökyläilyt, nukutteko vaan? Jospa sulle onkin sattunut kohdalle vaan p:n vonkaajat?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:16"]Ehkäpä olet liian vaativa miesten suhteen :D
[/quote]
Tietyllä tavalla joo, en halua tapailla miehiä joitten kanssa ei pysty keskustelemaan tai ovat läheisyyskammoisia tms. mutta aina jos ihastun johonkin niin olen aika sulaa vahaa niinsanotusti :D
Ehkä pitäis alkaa vaan yrittää olemaan vaikeammin tavoiteltava?
Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:18"]Mites yökyläilyt, nukutteko vaan? Jospa sulle onkin sattunut kohdalle vaan p:n vonkaajat?
[/quote]
Nojoo, tätä olen miettinyt.. Seksiä on tosiaan tullut harrastettua yleensä muutamien treffien jälkeen. Tuntuu vaan kamalalta että kaikki kiltit ja mukavanoloisetkin miehet olis vaan pillunvonkaajia.
Tosin tämä nykyinen tapaus puhui avoimesti etsivänsä parisuhdetta ym. Ja yhdessä vaiheessa sanoi odottavansa mitä tästä tulee jne mutta nyt on muuttunut kylmäksi :( inhottavaa pettyä
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:20"]Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään...
[/quote]
Taidan tosiaan seuraavan miehen kohdalla koittaa peitellä tunteita vähän pidempään.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:18"]Mites yökyläilyt, nukutteko vaan? Jospa sulle onkin sattunut kohdalle vaan p:n vonkaajat? [/quote] Nojoo, tätä olen miettinyt.. Seksiä on tosiaan tullut harrastettua yleensä muutamien treffien jälkeen. Tuntuu vaan kamalalta että kaikki kiltit ja mukavanoloisetkin miehet olis vaan pillunvonkaajia. Tosin tämä nykyinen tapaus puhui avoimesti etsivänsä parisuhdetta ym. Ja yhdessä vaiheessa sanoi odottavansa mitä tästä tulee jne mutta nyt on muuttunut kylmäksi :( inhottavaa pettyä
[/quote]
Ei mies parisuhdetta etsi, pillu sitä kiinnostaa... Ja kun kerran saa niin eihän sitten enää ole mitään...
Ei kukaan kanaa osta jos munansa on jo kaupasta saanut :D
T: Mies
Kysy ihan suoraan että miksi se on muuttunut kylmäksi, pyydä vastausta ja kerro ettet suutu oli sitten mitä hyvänsä.
joko se kertoo ja tiedät sitten ainakin yhden osalta ja kenties loppuu tai saatte keskusteltua asian selväksi, taikka sitten ei kerro niin koitat tuota hitaammin lämpenemistä vaikka sitten.
Mitään vaikeasti tavoiteltavaa bitchiä ei kyllä kannata liikaa leikkiä, olet vaan oma itsesi mutta et hyppää heti sänkyyn vaan odottelet vaikka kuukauden tutustumisen ajan sitä, tämän luulisi pahimmat vonkaajat ajavan muihin vesiin ja ehkä se mieskin ihastuu siinä aikana.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:13"]
Olen ollut yhdessä parin vuoden suhteessa, ja sen jälkeen noin kaksi vuotta tapaillut sinkkumiehiä parisuhteen toivossa. Näitä tapauksia on kertynyt jo muistaakseni n. 7, ja tuntuvat menevän aina samalla kaavalla joten peiliin täytyy katsoa.. Eli siis jutun alussa miehet vaikuttavat aina kiinnostuneilta, kehuvat kauniiksi, laittavat usein viestiä ym. Juttu etenee muutamiin treffeihin, yökyläilyyn JA minun puoleltani ihastumiseen. Ihastun aika helposti miehiin joilta saan huomiota ja tykkään antaa sitä myös takaisin. Olen 21v yliopisto-opiskelija, kiinnostunut monista yhteiskunnallisista asioista, pidän keskusteluista, läheisyydestä, seksistä jne. Ihan nätti naamasta, tumma ja suurisilmäinen. Kroppa normaali, ei tosin mikään fitness... Luonteeltani olen kiltti ja huomioiva, hyvät kaverisuhteet ja työpaikkakin löytyy. Tosin aika boheemi eläjä, en tiedä häiritseekö se joitakin. Taas oli lupaavan oloinen juttu meneillään mutta näyttää taas siltä että joudun pettymään koska mies vaikuttaa vähän kylmältä.. Keksikää mikä minussa on vikana?!? En ymmärrä miten nalkuttavat ja hankalat naiset tuntuu löytävän aina miehen :D
[/quote]Jos olet 21 ja harrastanut seksiä jo kahdeksan miehen kanssa, on se mielestäni varsin paljon. Ehkä olet vähän liiankin rento ja pidät miehiä itsestäänselvyytenä helpon saatavuuden vuoksi. Ehkä sinusta tulee sellainen kuva, että et ole moksiskaan, jos mies jättää ja osa miehistä ehkä reagoi emotionaalisesti aloittamalla etääntymisen, koska arvelevat eron kuitenkin olevan edoessä.
Oot nuori. Tommosta se on parikymppisenä. Vasta 30 v. Miehiä alkaa kiinnostaa pidemmät parisuhteer. Jos sittekääm vielä. Miehillä kun toi biologinen kello tikittää aivan eri tavalla.
Oletko sattumalta koirahullu uskovainen määräilijä?
Jäitä hattuun, kyllä se oikea vielä tupsahtaa eteesi :) Olet ihan liian nuori miettimään, missä mättää. Sinussa kun ei varmasti ole mitään sen kummempaa vikaa!
Tulee mieleen, jos olet liian innokas? Kuinka paljon viestittelet tai soittelet perään? Tuleeko heti fiilis, että halut viettää jokaisen liikenevän hetken miehen kanssa tästä eteenpäin ja teet sen selväksi miehelle?
Olen tavannut muutamia tosi kiinnostavia miehiä kesän ja syksyn aikana, mutta jutut menevät aina pilalle, koska miehet ovat liian innokkaita ja etenevät liian nopeasti.
Jotkut tekstaavat kymmeniä viestejä päivässä ekojen treffien jälkeen ja saattavat murutella tai kertovat jo ikävöivänsä. Mulla ei ole ensinnäkään aikaa vastailla kesken työpäivän kymmeniin viesteihin, saati että omat tunteet olisivat yhtä leiskuvat yhden kahvikupillisen jälkeen.
Ja kun en ehdi/halua vastailla, alkaa mies kiukutella että mikäs nyt on ja ai ei kiinnosta vai. Ja siinä menee maku lopullisesti. Erään miehen kanssa tapailin ehkä viisi kertaa ja mies suunnitteli yhteisen joulun ja joka viikonloppu olisi pitänyt lähteä miehen mökille. Mulla on omia ystäviä ja harrastuksia, mies ei voinut tätä ymmärtää ollenkaan ja juttu tyssäsi siihen.
Olipas purkautuminen. Tuntuu että nämä 35+ miehet ovat aivan pihalla. Monella on takana pitkä suhde ja nyt ylitse vyöryy epätoivo, kun yksin ei osattaisi olla enää ollenkaan.
N37
Jos teet itse aloitteen, niin helposti varmasti miehet kyllä mukaan lähtee. Toisaalta, helposti ne myös irtaantuu jos ei ollutkaan aitoa kiinnostusta tai vanhat painolastit rasitteena. Naiset taas torjuu useammin, mutta jos suostuvat niin ovat todennäköisemmin enemmän tosissaan suhteesta.
Parhaiten ehkä toimisi tilanne jossa saisit kiinnostavan miehen tekemään aloitteen suuntaasi, mikä karsisi vanhoissa suhteissaan pyörijöistä ym. suuren osan. Aloitteen tekeminen kun kuitenkin vaatii vähän kynnyksen ylittämistä. Toisaalta, seuraa hymyä! Jos mies tulee selvästi hyvälle tuulelle heti kun näkee sinut, voi sinnepäin kannattaa kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]Kekustelut: Miehet usein välttelevät aiheita, jotka saattavat johtaa erimielisyyksiin. Tästä johtuen he mieluummin vaikenevat, tai ottavat epämääräisesti kantaa arkoihin aiheisiin. Ei kannata saattaa orastavaa suhdetta vaaraan.
Jos sanoo suoraan mielipiteensä saatta suhde lopahtaa.
[/quote]
Tämäkin voi olla yksi vaihtoehto.. Omaan mielipiteitä ja en pelkää keskustella niistä. Ymmärrän kyllä myös toisten kantoja asioihin. Mutta välillä tuntuu että moni mies haluaisi kiltin ja hapuilevan naisen jolla ei ole liikaa persoonaa ja mielipiteitä.
Tämän tuoreimman tapauksen kyllä laitan mulkkuuden piikkiin, esitti niin kilttiä ja sympaattista ja puhui helliä kunnes yhtäkkiä tulikin kylmää vettä niskaan kun sai minut ihastumaan. Mielestäni epäreilua käytöstä ja turha varmasti jäädä miettimään liikaa!
Taistelumieli päälle ja eikun kohti uusia pettymyksiä! Taidan kyllä lukaista tuon Tunne lukkosi-kirjan, jospa saisi uusia oivalluksia.
Ap