Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet ihastu minuun?

Vierailija
01.12.2014 |

Olen ollut yhdessä parin vuoden suhteessa, ja sen jälkeen noin kaksi vuotta tapaillut sinkkumiehiä parisuhteen toivossa. Näitä tapauksia on kertynyt jo muistaakseni n. 7, ja tuntuvat menevän aina samalla kaavalla joten peiliin täytyy katsoa..

Eli siis jutun alussa miehet vaikuttavat aina kiinnostuneilta, kehuvat kauniiksi, laittavat usein viestiä ym. Juttu etenee muutamiin treffeihin, yökyläilyyn JA minun puoleltani ihastumiseen. Ihastun aika helposti miehiin joilta saan huomiota ja tykkään antaa sitä myös takaisin.

Olen 21v yliopisto-opiskelija, kiinnostunut monista yhteiskunnallisista asioista, pidän keskusteluista, läheisyydestä, seksistä jne. Ihan nätti naamasta, tumma ja suurisilmäinen. Kroppa normaali, ei tosin mikään fitness... Luonteeltani olen kiltti ja huomioiva, hyvät kaverisuhteet ja työpaikkakin löytyy. Tosin aika boheemi eläjä, en tiedä häiritseekö se joitakin.

Taas oli lupaavan oloinen juttu meneillään mutta näyttää taas siltä että joudun pettymään koska mies vaikuttaa vähän kylmältä.. Keksikää mikä minussa on vikana?!? En ymmärrä miten nalkuttavat ja hankalat naiset tuntuu löytävän aina miehen :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]Kekustelut: Miehet usein välttelevät aiheita, jotka saattavat johtaa erimielisyyksiin. Tästä johtuen he mieluummin vaikenevat, tai ottavat  epämääräisesti kantaa arkoihin aiheisiin. Ei kannata saattaa orastavaa suhdetta vaaraan. Jos sanoo suoraan mielipiteensä saatta suhde lopahtaa. [/quote] Tämäkin voi olla yksi vaihtoehto.. Omaan mielipiteitä ja en pelkää keskustella niistä. Ymmärrän kyllä myös toisten kantoja asioihin. Mutta välillä tuntuu että moni mies haluaisi kiltin ja hapuilevan naisen jolla ei ole liikaa persoonaa ja mielipiteitä. Tämän tuoreimman tapauksen kyllä laitan mulkkuuden piikkiin, esitti niin kilttiä ja sympaattista ja puhui helliä kunnes yhtäkkiä tulikin kylmää vettä niskaan kun sai minut ihastumaan. Mielestäni epäreilua käytöstä ja turha varmasti jäädä miettimään liikaa! Taistelumieli päälle ja eikun kohti uusia pettymyksiä! Taidan kyllä lukaista tuon Tunne lukkosi-kirjan, jospa saisi uusia oivalluksia. Ap

[/quote]

Ehkä sinulla on vain niin paljon energiaa, että miehet uupuvat sen edessä. Olen huomannut, että minun on helppo ihastua ihmiseen, jolla on runsaan virtansa vuoksi innostava vaikutus, mutta pohjimmiltani olen kuitenkin matalaviritteisempi tyyppi, ja viikko-parikin ihmisen kanssa, jolla on koko ajan tusina rautaa tulessa vie minusta mehut.

Vierailija
42/44 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Tuntuu olevan aika eriäviä mielipiteitä.. Kaipa se riippuu miehestä miten niitä saalistetaan!
En tee yleensä kauheasti alotteita, vastaan kyllä mukavasti miehille jotka aloitteen tekevät.

Taidan vaan tyytyä toistaiseksi odotteluun josko oikea tyyppi kohdalle osuisi, on elämä sinkkunakin ihan mukavaa! En halua kuitenkaan liikaa alkaa miellyttämään tai muuttamaan itseäni täysin miesten takia. Ehkä seuraavalla kerralla tosin otan jutun rennommin ja pidän tunteeni paremmin kurissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:20"]

Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään...

[/quote]

Näitä en miehenä meinaa tajuta. Minua ei kiinnostaisi tuhlata loputtomasti aikaa jonkun vaikeaksi heittäytyvän muijan "saalistamiseen", vaikka olisi kuinka kuuma. Jos tavoitteena on parisuhde, sehän on vaan positiivista, että on oma itsensä eikä mikään neiti hankala.

Mitä tarkalleen tarkoitat boheemilla?

[/quote]

Naisen ei tarvitse olla nirppanokkainen pihtaribitch, vaikka haluaakin edetä hissukseen...Jokainen toimii tietenkin tyylillään. Itseäni ainakin työntää luotaan mies, joka vilkuilee rintoja ja kyttää persettä, ennen kuin tietää toisesta oikeestaan mitään.

Boheemista en minä ole maininnut mitään...

Vierailija
44/44 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:35"]Itselleni miehet ovat täysiä mysteerejä. Minullekin on käynyt noin, että alussa mies kehuu kauniiksi, fiksuksi ja ihanaksi ja vaikka miksi, soittelee ja viestittelee ja on muutenkin se innokkaampi osapuoli. Kun itse alan vähän ihastua, mies saattaakin ilmoittaa, että ei tästä mitään tulekaan. Ja ne klassiset selittelyt, "vika ei ole sinussa vaan minussa". En vain tajua. Itse olen ollut oma itseni, hauska ja asiallinen, ja monesti olen ollut se loogisempi ja järkevämpi osapuoli kun miehet taas ovat tehneet korkealentoisia tulevaisuudensuunnitelmia lyhyen tuttavuuden jälkeen. Niillä kaikkein innokkaimmilla tuntuu se kiinnostus myös hiipuvan varsin nopeasti.

En ymmärrä miehiä. Enkä ymmärrä niitä naisia, jotka (tässäkin ketjussa) neuvovat, että miesten kanssa pitää esittää vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Miksi pitäisi esittää mitään? Tietysti on hyvä vähän varoa sanojaan, etenkin jos tuttavuutta on takana vasta vähän aikaa, mutta mitään pelejä en jaksa pelata.
[/quote]

Miesten ja naisten ei kummankaan tarvitse esittää mitään. Ainoastaan yrittää lukea vastapuolen tunteita. Moni odottaa, että vastapuolikin on yksien tai kaksien treffien jälkeen yhtä sulaa vahaa kuin itsekin on. Moni suunnittelee ja haaveilee mielessään ja pettyy, kun asiat eivät etenekään niin kuin mielessään suunnitteli.

Olen ollut useilla treffeillä, joilta en ole ehtinyt edes kotiin kun puhelin jo piippaa, että kiitos treffeistä ja olitpas upea.
Ja hetken päästä toinen, jossa lukee, että treffit loppuivat ihan liian aikaisin, oltais voitu jutella vaikka koko yö!
Ja minuutin päästä kolmas, jossa kysellään joko ehdit kotiin peiton alle (olen vielä sporassa, en ehtinyt) ja vvvvoiiii kunpa olisin päässyt sun kainaloon nukkumaan. Vaikka et enää vitutuksessasi vastaa yli-innokkaan viesteihin, jatkuu vaan ja neljäs viesti haaveilee, kuinka mun väsyneet hartiat olisi hierottu ja teetä keitetty.
Viides viesti: "huhuuuuu mihin katosit?!"

Tässä vaiheessa tekstaat ystävällesi, että TAAS mies, joka vaikutti tosi lupaavalta, mutta se pilasi kaiken liialla viestittelyllä.

Kuudes viesti: "no, toivottavasti kaikki on kunnossa, hyvää yötä".
Vielä seitsemäs viesti: kuva, jossa mies röhnöttää koiransa kanssa sohvalla.

Kun itse vastaat, että ois kiva ottaa ihan rauhassa ja tutustua, niin mies vastaa tottakai ja tekstaa silti jotain: "luulin että meillä oli kemiaa! Enkö kelpaakaan? Sano vaan suoraan jos naama ei miellytä?"

Yms yms.

Avauduin taas :D taidan olla aika kypsä tähän deittailuun.

-15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä