Miksei miehet ihastu minuun?
Olen ollut yhdessä parin vuoden suhteessa, ja sen jälkeen noin kaksi vuotta tapaillut sinkkumiehiä parisuhteen toivossa. Näitä tapauksia on kertynyt jo muistaakseni n. 7, ja tuntuvat menevän aina samalla kaavalla joten peiliin täytyy katsoa..
Eli siis jutun alussa miehet vaikuttavat aina kiinnostuneilta, kehuvat kauniiksi, laittavat usein viestiä ym. Juttu etenee muutamiin treffeihin, yökyläilyyn JA minun puoleltani ihastumiseen. Ihastun aika helposti miehiin joilta saan huomiota ja tykkään antaa sitä myös takaisin.
Olen 21v yliopisto-opiskelija, kiinnostunut monista yhteiskunnallisista asioista, pidän keskusteluista, läheisyydestä, seksistä jne. Ihan nätti naamasta, tumma ja suurisilmäinen. Kroppa normaali, ei tosin mikään fitness... Luonteeltani olen kiltti ja huomioiva, hyvät kaverisuhteet ja työpaikkakin löytyy. Tosin aika boheemi eläjä, en tiedä häiritseekö se joitakin.
Taas oli lupaavan oloinen juttu meneillään mutta näyttää taas siltä että joudun pettymään koska mies vaikuttaa vähän kylmältä.. Keksikää mikä minussa on vikana?!? En ymmärrä miten nalkuttavat ja hankalat naiset tuntuu löytävän aina miehen :D
Kommentit (44)
Tai en mä kymmeniä viestejä päivässä laita sentään, yleensä pyrin siihen että suht saman verran otan yhteyttä kun mieskin.. Olen kyllä kai sellainen ihminen josta on helppo lukea tunteita, tai ainakin kaikki aina huomaa kun olen ihastunut tai surullinen.
Täytyy kai vaan oppia kätkemään kiinnostuksensa ja olla jotenkin salaperäisempi.. Huoh.
Joku sanoi iästä niin osa näistä tapailemistani miehistä on ollut kuitenkin jo 25-27v, eli ei mitään poikasia enää.
Yliopistokaupunkien miehet nyt vaan pakkaavat olemaan sellaisia.. tietävät että pimpiä on tarvittaessa kyllä saatavana lähimmän baarin tiskiltä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:20"]
Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään...
[/quote]
Näitä en miehenä meinaa tajuta. Minua ei kiinnostaisi tuhlata loputtomasti aikaa jonkun vaikeaksi heittäytyvän muijan "saalistamiseen", vaikka olisi kuinka kuuma. Jos tavoitteena on parisuhde, sehän on vaan positiivista, että on oma itsensä eikä mikään neiti hankala.
Mitä tarkalleen tarkoitat boheemilla?
Jos kaava on aina sama ja peiliin katsominen oikeasti kiinnostaa, niin tsekkaapa sellainen kirja kuin Tunne Lukkosi http://www.tunnelukkosi.fi/
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:20"]
Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään...
[/quote]
Näitä en miehenä meinaa tajuta. Minua ei kiinnostaisi tuhlata loputtomasti aikaa jonkun vaikeaksi heittäytyvän muijan "saalistamiseen", vaikka olisi kuinka kuuma. Jos tavoitteena on parisuhde, sehän on vaan positiivista, että on oma itsensä eikä mikään neiti hankala.
Mitä tarkalleen tarkoitat boheemilla?
[/quote]
Boheemilla tarkoitan että en tosiaan mikään nipottaja, teen asioita tunteella en niinkään järjellä. En käytä kalenteria, koti ei ole vimpan päälle siisti tms. En siis ainakaan kotivaimo materiaalia! Välillä tuntuu että miehet ahdistuu itsenäisyydestäni ja älykkyydestä, opiskelen lääkiksessä..
Numero 15, osasit kirjoittaa todella hyvin, itsellä samoja kokemuksia. :)
Ja aapee, elä hätäile. ;)
Tuossa iässä voi olla vaikea löytää yliopisto-opiskelijoista sitoutumishaluisia poikia.
Amisjunteilla on jo useasti 21:nä pari kolme mukulaa, teinibemari ja rivitalon pätkä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:20"] Jospa näytät liian selvästi tuon ihastumisesi, niin että se miehen mielenkiinto saalistamiseen loppuu ennen aikojaan? Hiljaa ja väsyttämällä ne isommat saaliit veneeseen vedetään... [/quote] Näitä en miehenä meinaa tajuta. Minua ei kiinnostaisi tuhlata loputtomasti aikaa jonkun vaikeaksi heittäytyvän muijan "saalistamiseen", vaikka olisi kuinka kuuma. Jos tavoitteena on parisuhde, sehän on vaan positiivista, että on oma itsensä eikä mikään neiti hankala. Mitä tarkalleen tarkoitat boheemilla? [/quote] Boheemilla tarkoitan että en tosiaan mikään nipottaja, teen asioita tunteella en niinkään järjellä. En käytä kalenteria, koti ei ole vimpan päälle siisti tms. En siis ainakaan kotivaimo materiaalia! Välillä tuntuu että miehet ahdistuu itsenäisyydestäni ja älykkyydestä, opiskelen lääkiksessä..
[/quote]
Onhan noita niuhottajatyyppejäkin kai. Minusta boheemi nainen kuulostaa kivemmalta, en valittaisi. :)
Hmm. Oletko yltiösosiaalinen tapaus, ts. pyöriikö ympärilläsi paljon muita miehiä? Se voi karkoittaa miehiä, vaikka oliskin vaan kavereita.
t. 19
Itselleni miehet ovat täysiä mysteerejä. Minullekin on käynyt noin, että alussa mies kehuu kauniiksi, fiksuksi ja ihanaksi ja vaikka miksi, soittelee ja viestittelee ja on muutenkin se innokkaampi osapuoli. Kun itse alan vähän ihastua, mies saattaakin ilmoittaa, että ei tästä mitään tulekaan. Ja ne klassiset selittelyt, "vika ei ole sinussa vaan minussa". En vain tajua. Itse olen ollut oma itseni, hauska ja asiallinen, ja monesti olen ollut se loogisempi ja järkevämpi osapuoli kun miehet taas ovat tehneet korkealentoisia tulevaisuudensuunnitelmia lyhyen tuttavuuden jälkeen. Niillä kaikkein innokkaimmilla tuntuu se kiinnostus myös hiipuvan varsin nopeasti.
En ymmärrä miehiä. Enkä ymmärrä niitä naisia, jotka (tässäkin ketjussa) neuvovat, että miesten kanssa pitää esittää vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Miksi pitäisi esittää mitään? Tietysti on hyvä vähän varoa sanojaan, etenkin jos tuttavuutta on takana vasta vähän aikaa, mutta mitään pelejä en jaksa pelata.
P.S. Ap, minä luulen, että sinulla on käynyt vain huono tuuri. Toisin sanoen kohdallesi ei vain ole sattunut sellaista, jonka kanssa olisi todella synkannut molemmin puolin. En usko, että sinussa olisi mitään vikaa.
Minuun ilmeisesti ihastutaan, ainakin pintapuolisesti, mutta siihen se yleensä jääkin. Minussa on kyllä ihan oikeitakin vikoja (esim. sairaalloinen ujous, ihottumat, mielenterveysongelmat), mutta yleensä kiinnostus miehen puolelta loppuu jo ennen kuin edes ehdin kertoa vaikeimmista ongelmistani. Tsemppiä, ap.
Kokeile nuorempia jätkiä? Lämpenevät helpommin sanavalmiille ja meneville naisille kuin itseäsi vanhemmat.
Sama fiilis kuin 25:lla, en vain jaksa enkä osaa pelata mitään pelejä enkä ymmärrä miehiä! Milloin tästä pariutumisesta on tullut näin vaikeaa!? Jos joku sattuukin etsimään parisuhdetta niin tuntuu että pitäisi olla täydellinen että kelpaisi.
Kysyin muuten tältä uusimmalta 'hoidolta' että mikä painaa, ja hän vastasi olevansa liian kiinni eksässään ja että ei taida olla valmis mihinkään vakavaan. Ja TAAS kerran se sama loru 'Oot tosi mukava ja hauska tyyppi mutta mun mielestä meillä synkkaa paremmin vaan kavereina'. Ja se sentään sanoi mulle viikko sitten tykkäävänsä minusta?! En tajua.
Ap
Luulen, että olet vaan yksinkertaisesti liian mukava ja innokas. Voit toki olla oma itsesi, mutta ehkä yrität liikaa?
Ehkä tämä kaikki on tapahtunut ihan syystä. Et varmasti näiden pettymysten jälkeen enää edes jaksa yrittää samalla tavalla. Miesten kanssa kannattaa olla vähän varovainen. Ei voi tarjota itseään jollain tarjottimella jokaiselle vähäkään varteenotettavalle. Muuten käy niin kun on sulle käynyt. Miten ylipäänsä voit ihastua noin moneen mieheen?
On myös olemassa vaihtoehto että sinussa ei olekkaan vikaa vaan tapailemasi miehet ovat yksinkertaisesti mulkkuja.
Sanoisin, että kyllä se on niin, että miehen "pitää" ihastua sinuun ensin :D Se miten sen saavuttaa... se saattaa jäädä mysteeriksi. Ainakin itse olen löytänyt suhteistani tällaisen kaavan ja nykyinenkin avopuoliso jäi "koukkuun" sen osittain sen vuoksi, että en itse ollut suunapäänä ryntäämässä suhteeseen, vaan tietyllä tavalla hieman salailin ihastumistani.
Kekustelut: Miehet usein välttelevät aiheita, jotka saattavat johtaa erimielisyyksiin. Tästä johtuen he mieluummin vaikenevat, tai ottavat epämääräisesti kantaa arkoihin aiheisiin. Ei kannata saattaa orastavaa suhdetta vaaraan.
Jos sanoo suoraan mielipiteensä saatta suhde lopahtaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:40"]Oletko sattumalta koirahullu uskovainen määräilijä?
[/quote]
En todellakaan mitään näistä :D
Taidan tosiaan olla liian innokas...
Ap