Miksi et ole nukkumassa?
Kommentit (55)
En saa unta, koska unirytmi ihan sekaisin lääkityksen takia. No, tunnin päästä voi jo nousta. Kolmeen asti pitäisi jotenkin selvitä ja sitten voi ottaa pienet tirsat.
Kakkosella ja sit suihkuun ja nukkuu.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 03:58"]Koska poika alkoi oksentelemaan kahden aikoihin. Pesukoneessa pyörii yrjöset petivaatteet ja poika nukkuu nyt tyytyväisenä. Pähkäilen miten hoidan aamupäivän kokouksen, jossa minun on oltava paikalla jos haluan työni säilyttää. 4kk valmisteltu duunia ja aamulla on esitys kansainväliselle johdolle. Lapsi päiväkoti-ikäinen ja minä yh, ilman sosiaalisia turvaverkkoja. Mietityttää ja itkettää...
[/quote]
Voimia ♡
En saa unta koska olen selvinpäin ja mietin erästä neitoa johon minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 05:16"]
En saa unta koska olen selvinpäin ja mietin erästä neitoa johon minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia.
[/quote]
ajattele positiivisesti. säästyt tulevaisuudessa eroamasta hänestä jne. ja aina kun joku alkaa kyllästyttää voit vaihtaa tilalle uudemman mallin.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 05:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 05:16"]
[/quote]
ajattele positiivisesti. säästyt tulevaisuudessa eroamasta hänestä jne. ja aina kun joku alkaa kyllästyttää voit vaihtaa tilalle uudemman mallin.
[/quote]
Tottahan sinä puhut mutta tämä on niin uusi ja harvinaislaatuinen tapaus. Ei ole koskaan mennyt pasmat näin sekaisin naisen takia.
Koska loppuraskauden unettomuus vaivaa. Kyljellä makaaminen puuduttaa, vauva möyrii mahassa ja nälkäkin on.. Ei kauaa enää, niin sitten se uni maistuisi kyllä, kun pitää yöllä olla hereillä vauvan kanssa. En kuitenkaan valita, sillä tätä vauvaa on odotettu :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 03:41"]
Oon koittanut saada unta taas neljä ja puoli tuntia... Juuri nukkumaan menon jälkeen torkahdin hetkeksi, mutta siitä heräsin pirteämpänä kuin koko päivänä.
[/quote]
Kuulostaa mun 2 kk ikäiseltä vauvalta. Siksi valvonkin...
Olin eilen raskasta joulua konsertissa Oulussa. Pitää ehtiä puoli 8 bussiin Kokkolaan, että ehdin töihin 12 vuoroon.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:55"]Nukkumatti taisi skipata tämän talon. Herätys kuudelta. Stressaa liikaa kaikki asiat...
[/quote]
Huomenta! Aivan tuskanen aamu, nukahdin lopulta vasta kolmen jälkeen. Kahvia vaan nassuun. Tsemppiä kaikille unettomuudesta kärsiville tähän päivään!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:17"]
Itse en saa unta...
[/quote]
Sitä tässä itsekkin ihmettelen- Kuka hullu herää 6.30 aamulla kyllä tähän aikaan pitäis vielä nukkua. Huomenna nukun ainakin klo 12.00 asti se on varma!
2