Miksi et ole nukkumassa?
Kommentit (55)
Hihkun onnesta, voitin tonnin tänään. Joulu pelastettu :)
Mä nukuin viime yönä huonosti kun olin juhlimassa. Sit nukuin myöhään illalla kolme tuntia, taisin nousta joskus puol seiskan aikoihin ylös ? Ei silti, tavallisestikin tykkään valvoa tosi myöhäään, on aikanen herätys tai ei. Nyt kyllä vituttaa kun kello on tonkin verran ja pitäis herätä viimeistään 05:30. Tästä päivästä tulee taas niin tuskaa...
En saa unta kun en koe juurikaan väsymystä. Kello soi 4:45...
En saa unta koska olen ihastunut saavuttamattomaan henkilöön :(
Vauva potkii mahassa, mies kuorsaa ja loppuraskauden unettomuus vaivaa muutenkin. Ylös pitäisi nousta klo 7, arrrrg. Kylläkin "vain" kaupungille kaverin kanssa, mutta kuitenkin. Ahdistaa, kun olen jo 3 yötä putkeen nukkunut huonosti.
Nukuin, mutta heräsin kesken unien. Työstressiä...
Perkuleen kissa kävi kolmen aikaan makkarin oven takana huutamassa kuin pöljäpää.. Äh. Kerrankin sain unta "jo" kahdeltatoista, rytmi sekaisin kun vauvan kanssa valvonut. Kissa lensi pihalle, minä join lasillisen kylmää kaakaota ja kunhan poitsu lopettaa syömisen yritän saada äkkiä taas unesta kiinni.
koska olen junassa t. 14-vuotias teini
Oon koittanut saada unta taas neljä ja puoli tuntia... Juuri nukkumaan menon jälkeen torkahdin hetkeksi, mutta siitä heräsin pirteämpänä kuin koko päivänä.
Unirytmi on ihan sekaisin, nukuion tänään myöhään enkä saa aamuisin revittyä itseäni ylös. Lisäksi angstaan opiskeluista ja se ahdistaa niin etten pysty menemään nukkumaan.
koska olen junassa :/ t. 14-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 03:45"]koska olen junassa :/ t. 14-vuotias teini
[/quote] oho tuli sama viesti kaks kertaa :D
Koska poika alkoi oksentelemaan kahden aikoihin. Pesukoneessa pyörii yrjöset petivaatteet ja poika nukkuu nyt tyytyväisenä. Pähkäilen miten hoidan aamupäivän kokouksen, jossa minun on oltava paikalla jos haluan työni säilyttää. 4kk valmisteltu duunia ja aamulla on esitys kansainväliselle johdolle. Lapsi päiväkoti-ikäinen ja minä yh, ilman sosiaalisia turvaverkkoja. Mietityttää ja itkettää...
Kova hammassärky valvottaa.. mitkään särkylääkkeet ei auta. :/ .. ja kaksi lasta nukkuu makkarissa.. kohta taas saa mennä antaa pikkuselle maitoo.
teen kouluhommia, enää huominen aikaa ennen hullun työmäärän deadlinea... tässä sitten paiskitaan :)
Koska mies kuorsaa eikä suostu hiljenemään vaikka miten tönis.
Nämä maanantaiyöt on joskus tämmöisiä. Joskus muutkin.
Ikävöin kuollutta äitiäni=(