IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miksi nää hyvällä asialla olevat nuoret menee niin ihon alle? Kun eivät ole nöyriä ja hiljaisia, kuten kunnon suomalaisen kuuluu...tyytyä surkeuteen?
V í t u t ne millään hyvällä asialla ole, vaan viherfasismin asialla. Uuniín vaan koko roskaśakkí.
Itse nuolisit halla-ahon p.rsettä ja ottaisit piiskaa nahkasaappaissa
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat ja tiedeyhteisö Suomen eri yliopistoista osallistuvat tiesulkuun Pitkänsillan eteläpäässä, ja vaativat Elokapinan kanssa tieteeseen nojaten ilmastokriisin tunnustamista hätätilaksi, ja sen mukaisia nykyistä nopeampi ilmastoimia.
Kyllä koronalla olisi töitä.
Pitkälläsillalla Hakaniemessä. Elokapinan rinnalla tiesulkuun osallistuu 25 tieteentekijää
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat ja tiedeyhteisö Suomen eri yliopistoista osallistuvat tiesulkuun Pitkänsillan eteläpäässä, ja vaativat Elokapinan kanssa tieteeseen nojaten ilmastokriisin tunnustamista hätätilaksi, ja sen mukaisia nykyistä nopeampi ilmastoimia.
Yliopistojen työntekijät varmaan saavat palkkaa jos menettävät työpaikkansa, koska Suomi aletaan alas tällä politiikalla..
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Narkit istuu tiellä, tekevät mihin just kyky riittää.
Sinä istut kotona tuijottamassa tv:tä ja odottamassa kela-päivärahoja.
Paloauto paikalle ja hiukan vettä mielenosoittajien päälle, niin he itse lähtevät kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miksi nää hyvällä asialla olevat nuoret menee niin ihon alle? Kun eivät ole nöyriä ja hiljaisia, kuten kunnon suomalaisen kuuluu...tyytyä surkeuteen?
Siellä voi olla peli alkamassa telkkarista kun on töistä tulossa ja sitten nää sulkee kadun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että ilmastonmuutoksen hidastamiseksi pitäisi tehdä paljonkin (en usko, että sitä enää pystytään kokonaan estämään, kun ilmasto on jo alkanut muuttua), mutta en vaan oikein ymmärrä, mitä merkitystä jonkun ilmastohätätilan julistamisella on, jos sellaista vaativilla ihmisillä ei ole mitään konkreettisia keinoja asian edistämiseksi. Tuon kapinoinnin sijaan nuokin voisivat käyttää aikansa opiskeluun, jotta osaisivat esittää jotain konkreettisia vaihtoehtoja ja ehkä jopa osallistua niihin oikeisiin toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tutkijoilla luulisi olevan parempiakin keinoja vaikuttaa kuin hillua autotiellä. Ei tällä ilmaston kanssa ole mitään tekemistä, pelkkää poseerausta ja hyvesignalointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät ole hyvällä asialla, vaikka varmasti suuri osa heistä niin vilpittömästi uskookin. He ovat murskaamassa länsimaisia hyvinvointiyhteiskuntia, myös Suomea, tarkkaan ohjatun, suunnitellun ja koordinoidun suunnitelman mukaisesti.
Lääkkeet? Uskotko myös illuminatiin ja liskoihmisiin?
En käytä mitään lääkkeitä. Päivittäin käytän sinkkiä, pellavansiemenöljyä, möllerin tuplaa ja d-vitamiinia. Liskoihmisiin en usko ja illuminati on historiallinen totuus, ei uskon aihe.
Eniten nää vtuttaa setämiehiä jotka haluaa ökymaasturilla ajaa keskustan läpi Espooseen. Voisi mun puolesta polttaa niiden maasturit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Pitkälläsillalla Hakaniemessä. Elokapinan rinnalla tiesulkuun osallistuu 25 tieteentekijää
Hyvä hyvä. Tulee isompia sakkoja. Tuollaiset 25 sekopäistä tutkijaa nyt löytyy jokaisesta yliopistosta ihan heittämällä.
AP:N toive:
Pidetään kesustelu asiallisena, kritiikkiä saa toki esittää puoleen ja toiseen.
Perustelut aina ovat hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä oikein vaatii näillä toimillaan? Paljasta mulkkua anaaliin???
Miksi setämiestä ärsyttää näin paljon kun joku osoittaa mieltä ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta? Veikkaan, että yhtä paljon ei ärsytä turvetuottajien protestit.
Ärsyttää se että nämä perudtrollit edistavat sinulle "setämiehiä"
Olen helsinkiläinen setämies ja olen samoilla linjoilla näitten kanssa. Salaa, koska en jaksa tehdä asiasta ongelmaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vai siksi, että tiedätte heidän olevan oikeassa mutta haluatte peloissanne kieltää sen, että muutaman kymmenen vuoden päästä täällä on elämiskelvoton planeetta? Oma kuolema ja kärsimys pelottaa ja nämä asian esillä pitävät muistuttavat siitä?
Tänä päivänä voi joku olla hengen vaarassa, mutta poliisin pitää paimentaa näitä jotka seuraavaksi ovat terkkarissa vinkumassa kun kirvelee alapäässä. Jotain järkevämpää oikeata ilmastotoimea tilalle, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mielenosoittamista vaan terrorismia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole hyvällä asialla. Aivopestyjä muualta ohjailtuja. Kuten taistolaiset 70-luvulla.
🇺🇦🇮🇱
Narkit istuu tiellä, tekevät mihin just kyky riittää.