IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Eniten nää vtuttaa setämiehiä jotka haluaa ökymaasturilla ajaa keskustan läpi Espooseen. Voisi mun puolesta polttaa niiden maasturit samalla.
Sun iskän maasturia ei lasketa? Eikä äitylin kauppakassia jolla sinunkin hikinen kermapeppusi kouluun kuskataan kun valvot myöhään muiden höperöiden kanssa tukkimassa teidän koulutuksenne ja elämänne kustantavien liikenteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miksi nää hyvällä asialla olevat nuoret menee niin ihon alle? Kun eivät ole nöyriä ja hiljaisia, kuten kunnon suomalaisen kuuluu...tyytyä surkeuteen?
Eivät he ole hyvällä asialla. Aivopestyjä muualta ohjailtuja. Kuten taistolaiset 70-luvulla.
En voi sietää Kaffepullaa, mutta tänään samaa mieltä 😳
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä e-kapina.
Olen arvoiltani vihreä, mutta tätä anarkiaa en hyväksy.
Äänestänkö enää vihreitä jatkossa?
En taida..
Tämän liikkeen vuoksi Vihreät tulevat menettämään äänestäjiä.
Nämä ovat nimenomaan anarkisteja. Osa on tuolla ihan varmasti vain aiheuttaakseen kaaosta ja päästäkseen osoittamaan mieltään jostain. Sillä ei ole väliä, minkä puolesta mieltä osoitetaan. Anarkia on tärkeintä näille.
Vierailija kirjoitti:
Asiaan liittyen
Oikeassa sivistysvaltiossa harhainen ihminen saataisiin tahdonvastaiseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Nopeasti sullekin nälkä tulee jos murkina lakkaa liikkumasta ja kaupassa myydään eioota.
Hyvesignaloinnin ja teeskentelyn maailmanmestaruus! Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä e-kapina.
Olen arvoiltani vihreä, mutta tätä anarkiaa en hyväksy.
Äänestänkö enää vihreitä jatkossa?
En taida..
Tämän liikkeen vuoksi Vihreät tulevat menettämään äänestäjiä.
Nämä ovat nimenomaan anarkisteja. Osa on tuolla ihan varmasti vain aiheuttaakseen kaaosta ja päästäkseen osoittamaan mieltään jostain. Sillä ei ole väliä, minkä puolesta mieltä osoitetaan. Anarkia on tärkeintä näille.
Vihreille painetta sanoa etteivät hyväksy anarkiaa.
Heidän pitää kunnioittaa lakeja! Kukaan ei voi olla lain ulkopuolella!
Suomessa noudatetaan lakia ja oma agenda tuodaan esiin laillisin keinoin.
Anarkia ei ole koskaan hyväksyttävää!
Vierailija kirjoitti:
AP:N toive:
Pidetään kesustelu asiallisena, kritiikkiä saa toki esittää puoleen ja toiseen.
Perustelut aina ovat hyvä asia.
IN YOUR DREAMS!
Ei kiinnosta sekopäitten "vaatimukset".
Lisäsin juuri takkaan puita ja seuraavaksi laitan pihvin pannulle.
Ja lasken päivä kun lennän taas etelän lämpöön palmujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:N toive:
Pidetään kesustelu asiallisena, kritiikkiä saa toki esittää puoleen ja toiseen.
Perustelut aina ovat hyvä asia.
IN YOUR DREAMS!
En hyväksy Elokapinaa.
Mutta keskustelu pitää olla tasokasta jotta se jatkuu. Ymmärrät varmaan??
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat ja tiedeyhteisö Suomen eri yliopistoista osallistuvat tiesulkuun Pitkänsillan eteläpäässä, ja vaativat Elokapinan kanssa tieteeseen nojaten ilmastokriisin tunnustamista hätätilaksi, ja sen mukaisia nykyistä nopeampi ilmastoimia.
Yliopistojen työntekijät varmaan saavat palkkaa jos menettävät työpaikkansa, koska Suomi aletaan alas tällä politiikalla..
Poliisilta vaaditaan nuhteetonta käytöstä vapaa-ajallakin, lääkäreillä vähän sama juttu. Ei sitten koske yliopistoväkeä? Minäkään en hillu missään koska en halua että sen takia joku jättäisi ostamatta työnantajani firmasta. En ammu itseäni jalkaan.
Miksi nuoret eivät enää usko demokratiaan? Mikä on tehnyt nykynuorista näin kyynisiä?
🇺🇦🇮🇱
Saastemyönteiset taas kokoontumassa. Eikö teitä hävetä kieltää ilmastonmuutos?
Niin mikä on se Elokapinalaisten ratkaisu tähän kaikkeen? Millä pysäyttävät Kiinan teollisuuden, tai estävät Venäjää pumppaamasta jätteensä Itämereen? Entä kehitysmaiden talouskasvu, väestöräjähdys ja kaupungistuminen. Tietävätkö nämä kapinalliset mitä Euroopan vanhentuneelle autokannalle tapahtuu? Sehän roudataan mm. Afrikkaan. Ei saastuttaminen sillä lopu, että Suomessa karsitaan kaikki ihan minimiin ja vaaditaan kallista sähköautoihin siirtymistä. Akkuteollisuuteen liittyy myös vakavia ympäristöhaittoja eikä se ole ongelmatonta monellakaan tapaa.
Sitten kun Suomalaisilta on viety kaikki eikä täällä valmisteta enää mitään, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa Kiinasta ja kehitysmaista eikä siellä tunneta mitään ympäristölainsäädäntöä eikä edes ihmisoikeuksia.
Kyllä minä haluaisin tietää, jos heillä on jokin järkevä ratkaisuehdotus tähän kaikkeen. Jos ei, niin kannattaako siellä kaduilla istua?
Joukkoliikennettä häiritsemällähän se ilmasto paranee. Yksityisautollahan voi sen tiesulun kiertää, toisin kun raitiovaunulla.
Vierailija kirjoitti:
Joukkoliikennettä häiritsemällähän se ilmasto paranee. Yksityisautollahan voi sen tiesulun kiertää, toisin kun raitiovaunulla.
Legalisoitavaa kivaa cannabiksia käyttävä ei sitä tajua...
Maalaiselle tiedoksi, että ydinkeskustassa kulkee myös ihan bussejakin! Esim. siellä Mannerheimintiellä.