Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homouteni haittaa jotain "heteroa"? Olen aika pitkä ja komea....

Vierailija
06.10.2021 |

....ja hyvätuloinen eli voisin saada naisiakin, mutta olenkin kiinnostunut miehistä. Voisi luulla siis, että joku entinen koulun kiltti poika, jolle tytöt ei koskaan puhuneet, olisi onnellinen, kun on ainakin yksi kilpailija vähemmän. Onkohan tämmöinen hetero, jolle homouteni on ongelma, oikeasti "hetero", siis lainausmerkkien kera....

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa taas jälleen kerran se, miten lahjatonta ja vähä  ä l y i s t ä  sakkia palstalla on, just tällä hetkellä.

Muutamia tosi asiallisia ja mietyttyjä kommentteja on tähänkin ketjuun tullut.

Mutt minkälaisen vastaanoton ne ovat saaneet.

Useimmat ovat ohittaneet kommentit täysin, vaikka selväsiti näkee, että kommentoijat ovat joko psykologisen alan tai sosiaalisen alan asiantuntijoita.

Parhaimipia ulostuloja eli kommentteja on jopa alapeukutettu.

Ei kuulu minulle, tietenkään.  Mutta se osoittaa sen että aloitus on pelkkä provo, jolla haetaan pelkkä riitaa ja syytöksiä ja puolustatumista ja sairaaloista syyttelyä muita kohtaan.

Mutta kaikin mokomin, ei kuulu itselleni.

Mutta noin yleensä alalla toimineena olen sata varma siitä, että aloitus on suoraan sanottuna pelkkää puhdasta paskaa.

Ja tarkoitettu pelkästään provoksi. 

Ja usko pois ap, minulla on todellakin varaa todeta.  Mutta miksi, sitä sinä et voi, etkä koskaan saa tietää.

Mukavaa keskiviikko illan jatkoa kaikille!  Pari päivää vielä ja taas saamme nauttia mukavasta loppu syksyn vkonlopusta.

Vierailija
42/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet kaheli.

Sun homoutesi ei kiinnosta ketään muuta, kuin sua itseäsi.

Että löytäisit kaltaisesi kaverin ja tulist häne kanssaan onnelliseksi ja jotta voisit elää samanlaista elämää kuin, ihmset keskimäärin yleens elävät.

Suomessa on hyvä ja turvallista elää sateenkaari elämää kaikkinensa. Samoin yleensä koko Pohjoismaissa.  

Ap ei edes itse kuulu tähän joukkoon, vaan on huvikseen tehnyt typerän aloituksen.

Aivan lapsellisuuttaan, kehittymättämyyttään ja ennekaikkea omaa tyhmyytensä takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten haittaa, mutta jos joku hetero ei tiedä henkilön olevan homo ja on ihastunut häneen, niin onhan se vähän nolo tilanne ja silloin haittaa. Ei kaikista näy päällepäin mitä suuntausta edustaa.

Vierailija
44/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu ja tämäkin ketju todistaa, ettei vieläkään olla päästy tilanteeseen, että kukin voisi olla mitä on ihan rauhassa. Itselleni on se ollut aina ihan selvää ja jopa yli 80-vuotiaille vanhemmilleni. Hekin ovat närkästyneitä esim. homojen syrjinnästä kirkossa (itselleni ja tuntemilleni homoille kirkon touhut on ihan se ja sama, mutta silti).

Surullista, että kaikki naisten ja vähemmistöjen oikeudet ovat taas ottaneet takapakkia Euroopassakin.

Vierailija
45/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet kaheli.

Sun homoutesi ei kiinnosta ketään muuta, kuin sua itseäsi.

Että löytäisit kaltaisesi kaverin ja tulist häne kanssaan onnelliseksi ja jotta voisit elää samanlaista elämää kuin, ihmset keskimäärin yleens elävät.

Suomessa on hyvä ja turvallista elää sateenkaari elämää kaikkinensa. Samoin yleensä koko Pohjoismaissa.  

Ap ei edes itse kuulu tähän joukkoon, vaan on huvikseen tehnyt typerän aloituksen.

Aivan lapsellisuuttaan, kehittymättämyyttään ja ennekaikkea omaa tyhmyytensä takia.

Homo minä kyllä olen. Ehkä liioittelin komeuttani ja pituuttani, mutta homouttani en ole liioitellut : )

ap

Vierailija
46/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan voi liittyä kateus. Aika monilla on mielikuva (jota myös tv-sarjat ylläpitävät), joissa homomiehet ovat suhteellisen varakkaita ja monin tavoin vapaampia kuin heterot, jotka on sidottu siihen tuhnuiseen, sottaiseen ja persaukiseen arkeen. Homojen elämästä tarjotaan sellainen kuva - laatukuva - jossa homot ovat kuin nykyajan aatelisia varakkuuksineen, hienostuneine tapoineen ja tyylitajuineen. Harmittaahan sellainen ketä tahansa!

Onneksi joku homo tähän ketjuun sanoi, että on tavis ja köyhä. Minusta se oli sympaattista ja ihanaa.

Vierailija
47/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa mitä joku on, tuttavapiiriini kuuluu homoja ja heteroita sekä suuri joukko niitä joista en tiedä mitä ovat. Itse olen aseksuaali, mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi julistaa asiaa tuttavilleni, joku ehkä arvaa, toinen ei, mitä siitä.

Vierailija
48/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan edes voi tietää onko joku homo vai hetero (ennenkuin esittelee kumppaninsa)?

Oletko ihan varma ettet ap ole nyt vain olettanut, että huono reagointi sinuun johtuu siitä kenen kanssa seurustelet, jos kyse onkin jostain ihan muusta?

Vierailija
49/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä, jotka ei homoista tykkää, ovat saattaneet joutua homojen lähentelyiden kohteeksi, saaneet jotain härskejä ehdotuksia osakseen jne.

Vierailija
50/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on se homouden toitottaminen , joka ärsyttää. Ei heterotkaan hae julkisuutta suuntautumisellaan ja tuputa sitä koko ajan kaikille ympärillään vaan ainoastaan kiinnostuksen kohteelleen.

Kyllä minulle on heterot tyrkyttäneet heterouttaan. Yläasteella ja lukiossa pariskunnat suukottelivat ja lääppivät toisiaan minun nähden esim. jos sattuivat olemaan jonossa minun edessä tai vaikka jos olin viimeisimpiä ruokailijoita ruokasalissa. 

Vierailija
51/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä, jotka ei homoista tykkää, ovat saattaneet joutua homojen lähentelyiden kohteeksi, saaneet jotain härskejä ehdotuksia osakseen jne.

Entäpä kun naiset joutuvat jatkuvasti kuuntelemaan kaikenlaisia ehdotuksia miehiltä? Sinun logiikalla naisilla on oiekus alkaa vihata kaikkia miehiä.

Vierailija
52/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olet vain liian pitkä homoksi?

Vierailija
53/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä kun naiset joutuvat jatkuvasti kuuntelemaan kaikenlaisia ehdotuksia miehiltä? Sinun logiikalla naisilla on oiekus alkaa vihata kaikkia miehiä.

No se on vähän eri juttu sikäli, että useimmat naiset ovat kuitenkin kiinnostuneita miehistä seksuaalisromanttisessa mielessä, toisinkuin heteromiehet toisists miehistä.

Vierailija
54/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta miesten välinen seksuaalinen kanssakäyminen ja kulttuuri sen ympärillä sisältää enemmistön silmissä joitakin vastenmielisiä elementtejä.

Vierailija
55/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan edes voi tietää onko joku homo vai hetero (ennenkuin esittelee kumppaninsa)?

Oletko ihan varma ettet ap ole nyt vain olettanut, että huono reagointi sinuun johtuu siitä kenen kanssa seurustelet, jos kyse onkin jostain ihan muusta?

Kyllä kaikki tunnistavat osan homoista, ainakin ne jotka puhuvat sillä stereotyyppisellä homotyylillä

Vierailija
56/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua häiritse minä en vaan jaksa sitä jatkuvaa pohdintaa asian ympärillä.

Vierailija
57/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pistit tuon "heteron" lainausmerkkeihin, niin ilmiselvä selvityshän olisi että hän näkee sinussa jotain jota ei pysty itsessään hyväksymään. Siksi hän vihaa sinua, koska hän oikeasti vihaa itseään.

Vierailija
58/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että juuri se on mikä ihmisiä ärsyttää? Itseäni ei ärsytä. On vaan hyvä että ihmiset uskaltavat olla sellaisia kuin ovat eivätkä feikkaa. Yksi duunikaveri luuli että ihmiset eivät pidä hänestä hänen naisellisuutensa ja puhetapansa vuoksi. Oikeasti hänestä ei pidetty siksi että hänellä oli paljon narsistisia piirteitä.

Vierailija
59/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi seksuaalisesta suuntautmisesta on tullut melkein uskonto.  Kaikkiin normaaleihin asioihin vedetään mukaan oma seksuaalisuus.  Sitä korostetaan, siitä jauhetaan ja se tuntuu monelle olevan ainoa syy olla olemassa.

Ainakin minusta, aivan rasittavaa. 

Vierailija
60/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aivan.

Mutta saman ovat kokoneet myös monet naiset.

Erilaisissa yhteyksissä työmatkoillaan  ja erityisesti työmatkoillaan ulkomailla.

I

Kun on täysi vieraassa ymmäristössä ja etenin ykisn tai vain yhden nais työtoverin kanssa, ja pari muuta työmatkalla olevaa mies työtoveria lähtevät työmatkalla omille teilleen, niin siinä kaksi nais työkaveria on aivan yksin.

Ja jos niin tyhmä ja tietämätön, eikä ole ottanut  mitään selvää oman työmatkansa, vieraaan maan kuluttuurista, elämäntavoista ja käytöksistä,  niin voi aivan huomaattomuuttaan joutua jatkoille baariin tai yökerhoon, joissa liikkuu vain ns, sateenkaari-ihmisiä.

Se voi olla monelle  ja onkin monelle eka kertoja kaukaisissa maissa oleville naisille raaka ja ankara shokki.

Näin se  vaan menee ja on.  Me ihmiset opimme elämää vain kantapään kautta, eli kokemalla asiat aivan itse.   Ja se onkin paras opetus, mitä elämässä saada voi.

Sillä parempaa ymmärrystä  ja monipuolista käsitystä ihmisten ja kulttuurien erilaisuudest ei voi saada;  Kuin kokemalla sen itse.