Miksi homouteni haittaa jotain "heteroa"? Olen aika pitkä ja komea....
....ja hyvätuloinen eli voisin saada naisiakin, mutta olenkin kiinnostunut miehistä. Voisi luulla siis, että joku entinen koulun kiltti poika, jolle tytöt ei koskaan puhuneet, olisi onnellinen, kun on ainakin yksi kilpailija vähemmän. Onkohan tämmöinen hetero, jolle homouteni on ongelma, oikeasti "hetero", siis lainausmerkkien kera....
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma ymmärsinkö aloituksesi oikein. Mulla ei ole mitään homouttasi vastaan. En kuitenkaan jaksa minkään vähemmistöryhmän uhriutumista tai asian naamaan hieromista, kuten joku pride. Olen hetero nainen.
Se, että pride olisi "asian naamaan hierominen" on mielestäni kummallinen ajatus. Miksi se ärsyttää? Ärsyttääkö samalla tavalla, kun heteroseksuaalisuutta hierotaan ihmisten naamaan lähes jokaisessa mainoksessa, elokuvassa, kadulla kävellessä ynnä muuten?
Jumala loi miehen ja naisen toisilleen. Homot nahka-asuissa taluttamassa toisiaan pride festivaaleilla keskellä keskustaa pikkulasten edessä tuskin on Jumalan tahto.
Itse en ole S/M-homo. Sitä paitsi monet heterotkin harrastaa S/M-juttuja. Sitä paitsi uskovaisethihhulit ne on niitä pahimpia, joilta meidän pitää lapsia varjella:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7e0f33d2-d7f4-4bea-bbc2-2800ae1c1115
Katolilaiset eivät ole kristittyjä. Teitä pitää suojella lapsilta:
"Katolinen kirkko eli roomalaiskatolinen kirkko on kristikunnan suurin kirkko" Wikipedia.
Homoilkaa vapaasti, mutta sen jatkuva tuputtaminen kaikissa medioissa on yhtä vastenmielistä kun jehovalaisuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma ymmärsinkö aloituksesi oikein. Mulla ei ole mitään homouttasi vastaan. En kuitenkaan jaksa minkään vähemmistöryhmän uhriutumista tai asian naamaan hieromista, kuten joku pride. Olen hetero nainen.
Se, että pride olisi "asian naamaan hierominen" on mielestäni kummallinen ajatus. Miksi se ärsyttää? Ärsyttääkö samalla tavalla, kun heteroseksuaalisuutta hierotaan ihmisten naamaan lähes jokaisessa mainoksessa, elokuvassa, kadulla kävellessä ynnä muuten?
Ei ärsytä, kiitos kysymästä.
Miksei? Vai onko sittenkin jotain sitä itse homoutta vastaan?
Miksi pitäisi ärsyttää? Ja miksi olet itkemässä omaa homouttasi? Ei kiinnosta pätkääkään. Jos olet pitkä ja komea, niin hyvä sulle. Saat sitten sekä miesten, että naisten katseet itsellesi.
Moni homo kuka on esitellyt itsensä oikeassa elämässä niin sanoo yleensä nimensä jälkeen ''mä olen sit homo''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi miehen ja naisen toisilleen. Homot nahka-asuissa taluttamassa toisiaan pride festivaaleilla keskellä keskustaa pikkulasten edessä tuskin on Jumalan tahto.
Itse en ole S/M-homo. Sitä paitsi monet heterotkin harrastaa S/M-juttuja. Sitä paitsi uskovaisethihhulit ne on niitä pahimpia, joilta meidän pitää lapsia varjella:
Katolilaiset eivät ole kristittyjä. Teitä pitää suojella lapsilta:
"Katolinen kirkko eli roomalaiskatolinen kirkko on kristikunnan suurin kirkko" Wikipedia.
Niinhän ''se on''. Mutta kristinuskon kanssa tuolla kirkolla ei ole mitään tekemistä. Kaikki tietää tämän.
Ehkä se on se homouden toitottaminen , joka ärsyttää. Ei heterotkaan hae julkisuutta suuntautumisellaan ja tuputa sitä koko ajan kaikille ympärillään vaan ainoastaan kiinnostuksen kohteelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvitti Michel Houellebecqin kirjassa Alistuminen hänen huomionsa (m.h. itse täysi hetero), että miesten välisessä keskustelussa ja muussa kanssakäymisessä on aina tietty homoseksuaalinen vire. Joten ehkä kateus kumpuaa tästä, että lopultakin tosiaan te kaikki olette... se ainakin selittäisi monia asioita.
Tämä on totta. Kukaan ei synny homoksi. Homous on valinta. Alennutko epäluonnollisille tunteille.
Täyttä humpuukia moiset ajatukset. Mitään seksuaalista virettä ei ole kahden heteron välillä, koska muutoinhan he olisivat juurikin homoja tai ainakin toinen. Täysin kuolleena syntynyt ajatus...
Tämä ei itse asiassa pidä paikkaansa. Houellebecqin kirjassa viitataan hänet tuntien ilmeisesti siihen, että miesten välillä on aina valtavääntöä, ja haluttiin tai ei, kaikessa valtaan liittyvässä on oma, seksuaalinen vireensä.
t: se nainen, joka tätä teidän touhua huvittuneena ulkopuolelta katselee
Kysy siltä heterolta. Minua ei haittaa. Eri asia jos on pakko alkaa kekkuloimaan julkisesti jotkut pervoasut päällä ja vetää mukaan lapset. Sit alkaa tätäkin heteroa haittaamaan.
Miehet tykkää omasta pilistä enemmän kuin mistään muusta.
Looginen jatkumo on, että pitävät myös muiden pileistä.
Se on salaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitit jutun homoista? Katolaiset papit eivät saa mennä naimisiin naisen kanssa, koska ovat homoja, niin homoja että silloin aikanaan perustivat oman kirkon lähtemällä pois alkuperäisestä kristinuskosta eli ortodoksismista. Kristinusko ei katsos kiellä pappia menemästä naimisiin naisen kanssa.
No, tiedätkö mitä ap.
Sinun homoutesi ei haittaa minua vähääkään. Todellisuudessa en tietäisi, että olet homo, ellet sitä itse esille toisi. Tai ellei joku utelias, nuuskija ja sensaation nälkäinen juoruilija työtoverini tai joku vastaava, kertoisi minulle että juuri sinä olet homo.
Ja mitä se sitäpaitsi mulle edes kuuluisi. Teen ja painan duunia tavallisesti 7,5 h/ päivä, ja joskus,tarvittaessa enemänkin, jos yritys on siinä jamassa, että jokaisen meidän työpanos on tarpeen, että selvitään.
Mitä helvetin väliä sillä on, jos joku mun duunissa on lesbo tai homo, tai sinkku, tai 4 lapsen äiti tai isä. Sillä ei ole mulle myöskään mitään väliä mun vapaa-aikana, sillä vapaa-aika on yleensä yksityistä.
Mulle on tärkeintä että jokainen työpaikalla ja ennenkaikke tiimeissä, hoitaa oman osuutensa viimeisen päälle hyvin. Sillä sellainen toiminta takaa sen, että meidän lafka eli yriys pysyy pystyssä ja meillä kaikilla on työpaikka nyt. Ja myös tulevaisuudessa.
Vain yksinkertaiset, hiukan vajavasti aivoiltaan rakenettut ihmiset, kiinnittävät duunissa huomiota muiden arvosteluun ja elämään ja identeettiin.
Perus älykäs ihminen ei koskaan niin tee.
Itseäni ei ärsytä homot. Trans sukupuoliset kyllä. Lähinnä heidän huono käytös deittimaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on se homouden toitottaminen , joka ärsyttää. Ei heterotkaan hae julkisuutta suuntautumisellaan ja tuputa sitä koko ajan kaikille ympärillään vaan ainoastaan kiinnostuksen kohteelleen.
Tällä palstalla on kyllä enemmän kuin tarpeeksi tätä ”heterouttaan” tuputtavia miehiä.
Ei minua ainakaan haittaa tippaakaan. Olisipa homous yleisempää että olisi vähemmän miehiä kilpailemassa naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäisi, jos olisi myös hetero-Pride. Ylipäätään tämmöiset "Olen voimaantunut, olen vahvempi, olen parempi, ajattelen teistä muista, että vihaatte minua" -remukekkerit ottavat pannuun. Homoseksuaalien tai heteroiden näkeminen muissa yhteyksissä ei ärsytä.
Kuule ap, näet ja koet itsesi liian tärkeänä ihmisenä.
Niinkus sateenkaari ihmiset yleensäkin tekevät.
Niissä lähipiireissä missä te sateenkaari ihmiset työskentelette ja toimitte, kukaan ei ihmeemmin teitä kyseenalaista.
Te kuuluutte samaan joukkoon kuin kaikki muutkin työpaikalla.
Ja välttämättä työpaikoilla kaikki eivät edes tiedä, että juuri sinä olet homo tai lesbo.
Ei todellakaan. Työ on aina työtä ja sitä tehdään toimeentulon, innostuksen ja kaiken muun takia, mitä nyt itsekullakin ihmisellä työnteon motiivina on.
Se mikä ihmisiä saattaa eniten ärsyttää on se, että te itse haluatte jotenkin esittää itsenne erikoisina, syrjittynä ja haet mitä mitä kummallisimmilla tavoille jotain hyväksymisen tapaista.
Ette te niin erikoisia ole, kuin kuvittelette olevanne.
Elämässä ja työpaikoilla on kirjavat määrä ihmisiä, joilla on takanaan ja just nyt tässä hetkessä tosi rankkoja ja voimia kysyviä asoita.
Rauhoittukaa hyvät sateenkaari ihmiset, suurin osa suomalaisista hyväksyy teidät omina itsenänne sen kummempia pohtimisia.
Ne muut ovat aina olemassa, ne jotka arvostelee, kieltää, syrjii, pilkkaa ja ivalilee jne.
Eipä tuolle mitään voi. Niin on aina ollut ja tulee olemaan.
Hyväksykää sateenkaari ensimäiseksi itse itsenne ja luottakaa omaan identeettineenne.
Se on ainoa selviytyä tässä, niin vieläkin osittain "vanhakantaisessa" suomalaisessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitit jutun homoista? Katolaiset papit eivät saa mennä naimisiin naisen kanssa, koska ovat homoja, niin homoja että silloin aikanaan perustivat oman kirkon lähtemällä pois alkuperäisestä kristinuskosta eli ortodoksismista. Kristinusko ei katsos kiellä pappia menemästä naimisiin naisen kanssa.
Katolinen kirkko onkin korruptoitunut. Silloin aikoinaan keskiajalla kun osa rohkeni kritisoida katolilaista kirkkoa, heidät tuomittiin roviolle. Kuuluisin kerettiläisenä poltettu Jan Huss kertoi nähneensä unen mustasta joutsenesta mitä ei pysty polttamaan.
Sen mustan Joutsenen uskottiin olevan Martti Luther joka noin sata vuotta myöhemmin käynnisti uskonpuhdistuksen kritisoidessaan kirkon korruptiota
Ei haittaakaan, jos homoilet siellä kaapissasi etkä uhriudu ja tee siitä isoa numeroa.