Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homouteni haittaa jotain "heteroa"? Olen aika pitkä ja komea....

Vierailija
06.10.2021 |

....ja hyvätuloinen eli voisin saada naisiakin, mutta olenkin kiinnostunut miehistä. Voisi luulla siis, että joku entinen koulun kiltti poika, jolle tytöt ei koskaan puhuneet, olisi onnellinen, kun on ainakin yksi kilpailija vähemmän. Onkohan tämmöinen hetero, jolle homouteni on ongelma, oikeasti "hetero", siis lainausmerkkien kera....

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti Michel Houellebecqin kirjassa Alistuminen hänen huomionsa (m.h. itse täysi hetero), että miesten välisessä keskustelussa ja muussa kanssakäymisessä on aina tietty homoseksuaalinen vire. Joten ehkä kateus kumpuaa tästä, että lopultakin tosiaan te kaikki olette... se ainakin selittäisi monia asioita.

Vierailija
2/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma ymmärsinkö aloituksesi oikein. Mulla ei ole mitään homouttasi vastaan. En kuitenkaan jaksa minkään vähemmistöryhmän uhriutumista tai asian naamaan hieromista, kuten joku pride. Olen hetero nainen.

Se, että pride olisi "asian naamaan hierominen" on mielestäni kummallinen ajatus. Miksi se ärsyttää? Ärsyttääkö samalla tavalla, kun heteroseksuaalisuutta hierotaan ihmisten naamaan lähes jokaisessa mainoksessa, elokuvassa, kadulla kävellessä ynnä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma ymmärsinkö aloituksesi oikein. Mulla ei ole mitään homouttasi vastaan. En kuitenkaan jaksa minkään vähemmistöryhmän uhriutumista tai asian naamaan hieromista, kuten joku pride. Olen hetero nainen.

Se, että pride olisi "asian naamaan hierominen" on mielestäni kummallinen ajatus. Miksi se ärsyttää? Ärsyttääkö samalla tavalla, kun heteroseksuaalisuutta hierotaan ihmisten naamaan lähes jokaisessa mainoksessa, elokuvassa, kadulla kävellessä ynnä muuten?

Ei ärsytä, kiitos kysymästä.

Vierailija
4/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja tykkään miehistä. Ystäviä paljon naispuolisia ja mukavia ovat. Vain mies saa sydämeni sykkimään❤️

-M49

Vierailija
5/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin tuntuu naisille olevan hirveän vaikeaa niellä, että komea mies on homo.

Puhun kokemuksella, vaikken pidäkään itseäni komeana.

T. Homomies

Vierailija
6/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja ei luonut kuin heterot.

output only.

Vierailija
7/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Vai onko sittenkin jotain sitä itse homoutta vastaan?

Vierailija
8/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei haittaa. Elä rauhassa.

Vierailija
9/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mun mielestä liian äänekäs vähemmistö. Olette myös korruptoineet kirkon.

Vierailija
10/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ei haittaakkaan suuntautumisesi vaan ihan vain persoonallisuutesi. Jos se onkin henkilökohtaista 🤷🏼‍♀️

Vierailija
11/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvitti Michel Houellebecqin kirjassa Alistuminen hänen huomionsa (m.h. itse täysi hetero), että miesten välisessä keskustelussa ja muussa kanssakäymisessä on aina tietty homoseksuaalinen vire. Joten ehkä kateus kumpuaa tästä, että lopultakin tosiaan te kaikki olette... se ainakin selittäisi monia asioita.

Tämä on totta. Kukaan ei synny homoksi. Homous on valinta. Alennutko epäluonnollisille tunteille.

Vierailija
12/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että olen tämmöinen tavis luuserimies, joka sattuu olemaan homo ja kaikki muut homot on omilla aloillaan menestyviä, on hienot autot ja jne. Ei tämmöisellä ole mitään mahdollisuutta saada miestä.

Vierailija
13/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko silleen hassusti, että naukaiset sanan viimesen tavun silleen hassusti? Se haittaa moniaaah!

Vierailija
14/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Kukaan ei synny homoksi. Homous on valinta. Alennutko epäluonnollisille tunteille.

Täyttä humpuukia moiset ajatukset. Mitään seksuaalista virettä ei ole kahden heteron välillä, koska muutoinhan he olisivat juurikin homoja tai ainakin toinen. Täysin kuolleena syntynyt ajatus...

Vierailija
15/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi miehen ja naisen toisilleen. Homot nahka-asuissa taluttamassa toisiaan pride festivaaleilla keskellä keskustaa pikkulasten edessä tuskin on Jumalan tahto.

Itse en ole S/M-homo. Sitä paitsi monet heterotkin harrastaa S/M-juttuja. Sitä paitsi uskovaisethihhulit ne on niitä pahimpia, joilta meidän pitää lapsia varjella:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7e0f33d2-d7f4-4bea-bbc2-2800ae1c1115

Vierailija
16/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos homoilla olisi jokin muukin puheenaihe joskus, kuin homoilu. Mutta ei vaan ole. Sitä samaa jankutetaan ja jankutetaan, ja kun joku lopulta väsyneenä käskee vaihtaa levyä, ulistaan homofobiasta.

Sitten ihmetellään, miksi kukaan ei jaksa kuunnella homoja.

Vierailija
17/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko silleen hassusti, että naukaiset sanan viimesen tavun silleen hassusti? Se haittaa moniaaah!

En puhu. Enkä tarkoita, että minulle olisi sanottu suoraan henk.koht. että homouteni haittaa. Tarkoitin yleisesti yhteiskunnan tasolla.

ap

Vierailija
18/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Vai onko sittenkin jotain sitä itse homoutta vastaan?

Miksi pitäisi ärsyttää? Ja miksi olet itkemässä omaa homouttasi? Ei kiinnosta pätkääkään. Jos olet pitkä ja komea, niin hyvä sulle. Saat sitten sekä miesten, että naisten katseet itsellesi.

Vierailija
19/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi miehen ja naisen toisilleen. Homot nahka-asuissa taluttamassa toisiaan pride festivaaleilla keskellä keskustaa pikkulasten edessä tuskin on Jumalan tahto.

Itse en ole S/M-homo. Sitä paitsi monet heterotkin harrastaa S/M-juttuja. Sitä paitsi uskovaisethihhulit ne on niitä pahimpia, joilta meidän pitää lapsia varjella:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7e0f33d2-d7f4-4bea-bbc2-2800ae1c1115

Katolilaiset eivät ole kristittyjä. Teitä pitää suojella lapsilta:

Vierailija
20/65 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin jo lapsena olevani homo. Muistan, kun tykkäsin satukirjan prinssistä.

ap