IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"
Kommentit (253)
mtv uutisilla on live kans tuosta. hohhoijjaa minne sitten seuraavaks helsingissä?
Ilmastohätätila? Voi hyvän tähden saatana!
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä oikein vaatii näillä toimillaan? Paljasta mulkkua anaaliin???
Miksi setämiestä ärsyttää näin paljon kun joku osoittaa mieltä ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta? Veikkaan, että yhtä paljon ei ärsytä turvetuottajien protestit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän annetaan jatkua?
Koska miksi ei.
Jahas, punavihreiden epäviralliset katupartiot taas vauhdissa. Valtiovallan suojeluksessa luonnollisesti.
Hipsterit on nyt saarrettu Kallioon trendikkään maukkaan kasvisruuan ja erikoisoluiden ääreen. Voi tätä tragediaa!
Tulis korona ja tappas kaikki. Ihan ansaitusti. Loppuisi se vikinä.
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Koomisia tuollaiset parin teinin laumat vaatimassa jotakin hätätiloja hallitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Tajuatko sinä yhtään, että mitä luultavimmin koko homma maailmassa loppuu ihan ihmisten keskinäiseen sotimiseen? Tuo on täysin mitätöntä huuhaata.
Nämä vaikeuttaa vain tavallisen kansan elämää tukkimalla katuja. Ärsyttäviä! Leiriytyis sinne eduskuntatalon portaille.
Vihreän kommunismin pienet työmuurahaiset asialla.
Kermaperseet tredikkään haraastuksensa parissa 🤷🏻♀️
Kertokaa nyt miksi nää hyvällä asialla olevat nuoret menee niin ihon alle? Kun eivät ole nöyriä ja hiljaisia, kuten kunnon suomalaisen kuuluu...tyytyä surkeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisia tuollaiset parin teinin laumat vaatimassa jotakin hätätiloja hallitukselta.
Kyynisyys oikeen huokuu sinusta. Kuole pois.
Oletko itse aina noin empaattinen, kun joku ei olekaan samoilla linjoilla?
Minä en ainakaan halua yhteiskuntaa, jossa kiristämällä jokin ryhmä saa tahtonsa läpi. Mitä seuraavaksi keksitään vaatia tukkimalla katu?
Asiaan liittyen
Itketään mutta ei ole antaa ratkaisua.
Just joo..
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miksi nää hyvällä asialla olevat nuoret menee niin ihon alle? Kun eivät ole nöyriä ja hiljaisia, kuten kunnon suomalaisen kuuluu...tyytyä surkeuteen?
Höpö höpö -juttuja. Maailma tuhoutuu varmasti, ja me kuollaan ihan jokainen. Mutta ei ”ilmastoon”.
Livelähetys