Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain lapsilla on möreä ääni?

Vierailija
30.11.2014 |

Ajattelen aina että heillä varmaan tupakoidaan sisätiloissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni äänihuulissakin voi olla synnynnäinen vika. Siis joku

Vierailija
2/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Meillä toisella pojalla on heleä kuoropojan ääni ja toisella vähän raspimpi räppärin ääni. Molemmat itkee samalla sävelellä ja äänenkorkeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmyjä äänihuulissa?

Vierailija
4/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lapsessa on joku vika jos se on käheä tai möreä? Terve taas mammat :D

Vierailija
5/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatkp Somaliasta saapuvia ankkurilapsia?

Vierailija
6/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki on ihan erillainen ääni kun muilla meidän luokan tytöistä ja oon normaali suomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:24"]Riippuu lapsesta. Meillä toisella pojalla on heleä kuoropojan ääni ja toisella vähän raspimpi räppärin ääni. Molemmat itkee samalla sävelellä ja äänenkorkeudella.
[/quote]

Ei Keekin ääni ole mikään vakio XD

Vierailija
8/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne leikkii peikkoja tai mörköjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän sellainen käheähkö pikkupojan ääni on erittäin söpö. Toisaalta niin on se lähelle kuulemattomilla taajuuksilla käyvän tytönkin. Pitikö tässä nyt olla joku ongelma?