Miksi joillain lapsilla on möreä ääni?
Ajattelen aina että heillä varmaan tupakoidaan sisätiloissa.
Kommentit (9)
Riippuu lapsesta. Meillä toisella pojalla on heleä kuoropojan ääni ja toisella vähän raspimpi räppärin ääni. Molemmat itkee samalla sävelellä ja äänenkorkeudella.
Ai lapsessa on joku vika jos se on käheä tai möreä? Terve taas mammat :D
Tarkoitatkp Somaliasta saapuvia ankkurilapsia?
Mulla ainaki on ihan erillainen ääni kun muilla meidän luokan tytöistä ja oon normaali suomalainen
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:24"]Riippuu lapsesta. Meillä toisella pojalla on heleä kuoropojan ääni ja toisella vähän raspimpi räppärin ääni. Molemmat itkee samalla sävelellä ja äänenkorkeudella.
[/quote]
Ei Keekin ääni ole mikään vakio XD
Ehkä ne leikkii peikkoja tai mörköjä.
Mun mielestä vähän sellainen käheähkö pikkupojan ääni on erittäin söpö. Toisaalta niin on se lähelle kuulemattomilla taajuuksilla käyvän tytönkin. Pitikö tässä nyt olla joku ongelma?
Ymmärtääkseni äänihuulissakin voi olla synnynnäinen vika. Siis joku