Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lasta hankkisit, jos mies synnyttäisi?

Vierailija
30.11.2014 |

Niin. Montako lasta olisit valmis hankkimaan, jos sinun ei itse tarvitsisi käydä läpi raskautta ja kivuliasta synnytystä?

Ja tietysti voisit aina lähteä kävelemään, jos ei sitten kuitenkaan ois "sun juttu". :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neljä viisi menis varmasti ihan hyvin, jos vaan taloudellisesti olis mahdollista...

Vierailija
2/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai 2, sama juttu riippumatta siitä kuka ois raskaana. Ei kiinnosta useammat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies synnyttäisi ja hoitaisi ja vioisin häipyä jos haluan niin ehkä yhden.

Vierailija
4/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. Siltikään.

Vierailija
5/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se synnyttäminen niin rankkaa ole, että muuttaisi mitään. Rankinta äitiydessä on ollut se ihan pikkulapsiaika. Jos mies sen hoitaisi samalla tavalla kuin itse olen nämä meidän kaksi hoitanut, niin ehkä sitten kolmas voisi mennä.

Vierailija
6/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vielä, että monta olisitte muuten valmis hankkimaan/olette hankkineet.

Itse hankkisin maksimissaan kaksi lasta. Poikaystävä haaveilee isosta katraasta. Mulle sopis vaikka kymmenen lasta, jos raha-asiat on kohdallaan ja mies synnyttää.

AP

Vierailija
7/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:09"]Niin. Montako lasta olisit valmis hankkimaan, jos sinun ei itse tarvitsisi käydä läpi raskautta ja kivuliasta synnytystä?

Ja tietysti voisit aina lähteä kävelemään, jos ei sitten kuitenkaan ois "sun juttu". :)
[/quote]

Riippuu kuin kusipää mies kuin sovinistia kuin misogyynistä tyyppiä 20 teetättäisin kusipäälle. Ihanalle kunnon miehelle ehkä yhden.

Vierailija
8/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentä. Siis jos tosiaan kaikki muut huolehtisi kaikesta.

Vierailija
9/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, kuten nytkin.

Vierailija
10/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:39"]

Ja olisitte valmiita nalkkuttamiseen , pihtaamiseen ja lompakolla loisimiseen? Kantaisitte rahaa kotiin, ja silti teitä töiden lisäksi vaadittaisiin tekemään kaikki kotityöt ja antaisitte isälle omaa aikaa, koska on niin raskasta?

[/quote]

Kyllä! Olettaen siis, että diiliin kuuluisi myös suunnilleen vuoden verran koti-isyyttä. Kuukauden äitiysvapaan pitäisin mielelläni, isää vähän autellen. Isä kuitenkin täysimettäisi n. vuoden ikään asti, niin päävastuu vauvasta olisi automaattisesti siellä. Ihan ok, jos mies kerran viikossa pääsee jumppaan. Onhan se kiva, että raskauskilot joskus lähtee.

Vierailija
11/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on ja mielelläni olen ollut raskaana ja heidät synnyttänyt. En usko, että vaihtaisin osia, vaikka olis mahdollista. Raskausajan ummetuksena antaisin miehelle ja maidonnousuakaan ei tulis ikävä. Neljättä en taida kuitenkaan enää uskaltaa, kun kolme kertaa kaikki mennyt niin hyvin.Synnytys on ap aika pieni osa lapsen elämästä...

Vierailija
12/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Nyt en aio hankkia yhtään koska raskaus ja synnytys.

Vierailija
13/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yhtään. Niistä ei vain olisi siihen. Vauva kärsis.

Jos niistä olisi siihen, niitä kutsuttaisiin naisiksi.

Vierailija
14/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:09"]Niin. Montako lasta olisit valmis hankkimaan, jos sinun ei itse tarvitsisi käydä läpi raskautta ja kivuliasta synnytystä?

[/quote]

No ei se mulla siit synnyttämisestä ole kiinni. Se on mun rooli ja mä hoidan (hoidin) sen kaksi kertaa.

Vierailija
15/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tai 4 lasta.  nyt olen ajatellut jäädä siihen yhteen.

Vierailija
16/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin vaikeat raskaudet ja synnytykset että on vain 2, jos mies synnyttäisi voisin ottaa aluksi vaikka 5 lisää.

Vierailija
17/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan olla raskaana ja varsinkin synnyttää. Itsekkäästi haluan pitää sen omana oikeutena. :) Viisi kertaa jo saanut sen kokea ja toivottavasti joskus ainakin yhden kerran vielä..

Vierailija
18/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisitte valmiita nalkkuttamiseen , pihtaamiseen ja lompakolla loisimiseen? Kantaisitte rahaa kotiin, ja silti teitä töiden lisäksi vaadittaisiin tekemään kaikki kotityöt ja antaisitte isälle omaa aikaa, koska on niin raskasta?

Vierailija
19/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. T: Mies

Vierailija
20/28 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollu mitään vaikeuksia olla raskaana, joten en sen enempää hankkisi vaikka voisin skipata raskauden ja synnytyksen. Sen sijaan voisin hankkia useamman lapsen, jos ei tarvitsisi herätä yöllä ja valvoa sitä vauvavuotta ihan zombiena ja jos saisin jatkuvasti apua lapsen hoidossa 24/7 niinkuin vaikka jotkut julkkikset, joilla on omat lastenhoitajat siinä koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi