Tässä syy miksi naiset yhä useammin eivät löydä kumppania, vaikka kertovat hakevansa "ihan tavallista miestä"
Naisten tarkoittama "tavallinen" mies on todellisuudessa:
-Vähintään 185cm pitkä
-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla
-Top 5% komeus kasvoissa
-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma
-Seksikäs ääni ja katse
-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus
-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju
-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä
-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä
-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia
-Korkeammin koulutettu kuin nainen
-Vuositulot vähintään 70 000e
-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.
-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa
-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli
-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun
-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein
-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa
Eli siitäpä sitten kaikki tavismiehet onnea kokeilemaan!
Kommentit (95)
Ai.
Mä olen ihan tavallinen mies.
Silti joka illalle löytyy tarvittaessa kakskymppinen instapyllistelijäwannabemissi.
Tiedän ettei se johdu mun pistämättömästä huumorintajusta, vaan pankkitilini saldosta.
Ja mulle tämä on ihan fine.
Kun on liitua, miksei sillä piirtäisi?
Nykyajan nuoret naiset ovat äärimmäisen kunnollisia suurin osa verrattuna entisaikain raikulityttöihin vaikkapa 80-luvulta. Nykyajan tytöt eivät juo, eivät tupakoi, harrastavat liikuntaa, käsitöitä, ruuanlaittoa ja panostavat uraan, mutta vastaavia kunnollisia miehiä on vähemmän, koska nuorilla miehillä on vaikeuksia aika paljon. Heidän koulutuksensa jää alhaisemmaksi, monilla on vaikeuksia pärjätä. Ei tiedetä tarkasti mistä tämä johtuu.
Nuoret miehet näyttävät rakentaneen nuorista naisista tänne oman fiktiivisen luomuksensa, joka perustuu iltapäivälehtien juttuihin kohukaunottarista ja seksialakulttuureja harrastavista tatuoiduista nettiprinsessoista. Se on tosi kaukana nuorten naisten todellisuudesta eivätkä nuo kaksi maailmaa voi mitenkään kohdata.
AP pihalla kuin lumiukko.
Olen 45v mies jolla on vatsaa, ei juurikaan lihaksia, semi-huonot hampaat ja eipä juuri partaakaan jaksa siistiä.
Arvaas mitä? Minulla riittää enemmän vientiä kuin noilla "dressmann" malleilla. Minua ei tule pelkästään pokaamaan "tavalliset" naiset vaan myös 10-15v nuoremmat timmit mimmit.
AP ja muut miehet ei ymmärrä tätä:
Monessa miehessä on "sitä jotain" minkä ainostaan nainen näkee. Se ei ole lompakon paksuus yms vaan henkinen asia. Siksi AP yms elää fantasia maailmassa missä asian voi selittää joillain selkeillä parametreilla.
Tuollaisia nyt on tinder täynnä joten miksen vaatisi?
T. Mirkku 21v
Autistit ei vissiin ihan oikeasti käsitä että autistit ei kiinnosta instatyrkkyjä. Sitä tällaiset aloitukset jotka on neurotyypillisille ihan absurdeja. Tarvitsevat sitten teoria jolla yrittävät selittää itselleen maailman mystisyyttä.
No itseasiassa kun asiaa tarkastelee niin mulla on just tuollainen mies. Tee perässä niin saat ihanan vaimon. Ei tässä maailmassa mitään saa ilmaiseksi (siis aikuisten oikeasti, kelan taikaseinä on silmälumetta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kovasti, kun kaverin muija kertoi omalle kaverilleen saaneensa "kivan tavallisen miehen". Kaveri tosiaan on akateemisesti koulutettu, hiton hyväpalkkainen, urheilullinen ja vieläpä varsin supliikki. Aloitusviesti on ehkä hieman överi, mutta tavallisuudelle on näemmä monenlaisia määritelmiä.
Aika tavalliselta tuo kuulostaa? Tulot ehkä sitten keskivertoa isommat mutta muuten ei kuulostaa mitenkään poikkeavalta. Tavallisuudesta poikkeavaa voisi olla esim. julkisuudessa oleminen, väkivaltaisuus, sairaalloinen mustasukkaisuus. Tavallisuus taas on draamatonta elämää.
Pelkästään akateemisuus karsii jo 80-85% 30v miehistä pois.
Minulla on maailman ihanin mies, siis ihan oikeasti aivan täydellinen mies. Sovimme yhteen niin hyvin kuin vain voi olla mahdollista ja suhteemme on mielettömän upea ja se on kestänyt jo vuosia. Noista ap:n kohdista vain yksi osui eli mies on minua koulutetumpi. Hän on DI ja minä olen perusinsinööri.
-Vähintään 185cm pitkä Itse en halua itseäni kovin paljon pidempää miestä, vaan itselleni sopivamman korkuisen noin. 170cm plusmiinus n. 5-8cm
-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla Saa olla rasvaa, harva mistään bodarista tai kuivankesänoravasta taitaa diggailla. Ei kuitenkaan saa olla mikään huomattavasti ylipainoinen kenen maha on kuin raskaanaolevalla naisella, tai roikkuu löysänä munien päällä.
-Top 5% komeus kasvoissa Veikkaan että aloittajan mielestä top 5% komeus tarkoittaa kaikkia muita paitsi top 5% rumimpia. En itse edes halua mitään kaunismiestä, vaan tavallisen näköisen ilman mitään järkkyjä virheitä.
-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma En halua sellaista kaljuuntuvaa kuka kampaa ne kaksi karvaansa päänsä yli, näyttäen idiootilta. Normaali tukka on hyvä, ja se että oikeasti käy parturissa joskus ja pesee ne hiuksensa. Ristiverisiä preferoin.
-Seksikäs ääni ja katse Pitää olla!
-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus No jos et hoida hampaitasi tai siisti karvojasi, niin älä uhriudu yhtään tai inise.
-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju Ihmisellä pitää olla sosiaaliset taidot ja huumorintajua. Älä uhriudu jos sellaisia vaaditaan.
-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä Ei pidä paikkaansa.
-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä Ei tule toisia treffejä jos ei kykene edes kahvia tarjoamaan tai laskee jotain muutamia kolikoitaan kuin pikkulapsi ala-astekavereiden kesken kioskilla.
-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia Harhaisen mielesi tuotoksia.
-Korkeammin koulutettu kuin nainen Itse haluan älykkään miehen, enkä siedä itseäni tyhmempää sekuntiakaan. Koulutus voi tosin olla amiskin, mikäli on oikeasti älykäs.
-Vuositulot vähintään 70 000e Ei tarvitse olla. Taas näitä harhojasi.
-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli. Harhojasi.
-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa Se on plussaa, mutta ei mikään pakollinen.
-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli Harhoja, harhoja, harhoja.
-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun En itse preferoi tuollaista. Sellainen klassinen peruspukeutuminen puhtaisiin vaatteisiin on paras. Tietysti jos pukeudut johonkin 30 vuotta vanhoihin vaatteisiin, niin onhan se hyvä uhriutua niillä, kun ei kelpaa ja on pinnallisia naiset.
-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein Ihan normaalin ihmisen vaatteet ja tilannetaju riittää.
-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa Harhainen olet kuin mikäkin. Hommaa sellainen kello ja katso toimiiko, tai lopeta tuo sössöttäminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kovasti, kun kaverin muija kertoi omalle kaverilleen saaneensa "kivan tavallisen miehen". Kaveri tosiaan on akateemisesti koulutettu, hiton hyväpalkkainen, urheilullinen ja vieläpä varsin supliikki. Aloitusviesti on ehkä hieman överi, mutta tavallisuudelle on näemmä monenlaisia määritelmiä.
Aika tavalliselta tuo kuulostaa? Tulot ehkä sitten keskivertoa isommat mutta muuten ei kuulostaa mitenkään poikkeavalta. Tavallisuudesta poikkeavaa voisi olla esim. julkisuudessa oleminen, väkivaltaisuus, sairaalloinen mustasukkaisuus. Tavallisuus taas on draamatonta elämää.
Pelkästään akateemisuus karsii jo 80-85% 30v miehistä pois.
Tekeekö tuo piirteestä jotenkin kovin poikkeavan? Melko isoista määristä kuitenkin puhutaan.
Ihmettelen kyllä tuota listaa, minkä ikäisistä tässä nyt puhutaan?
Kun tapasin oman mieheni, hän oli 31v. Asui 41 neliön yksiössä, josta reippaasti vielä velkaa. Vuosiansiot olivat nykyrahassa noin 44000€, mutta mistään autosta, saati kesämökistä ei todellakaan ollut tietoakaan. On ihan tyypillistä, että hyville palkoille pääseminen kestää pitkään. Ja omaisuuden kartuttaminen on vuosikymmenien projekti, kun tyhjästä aloittaa.
Jonkinlaisen pinnallisen gold diggerin listalta tuo ap:n luettelo vaikuttaa. Ja kiikarissa jotkut 40-50v miehet. Ei 20-30-vuotiailla ole tuollaisia tuloja ja omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mun lista, vähimmäisvaatimukset.
Ei persu, ei kokkari
Ei lapsia
Ei tupakoi
Ei juo, saunaolut kerran pari kk ok
Tykkää koirista ja muista eläimistä
Tykkää metsäillä ja muutenkin nauttia luonnosta
Tiede ennen omaa mutua
Älykäs
Pidempi kuin 155 cm
Kevyempi ku 90 kg
Vieroitettu äidistään
Miksi alapeukut? Kai jokaisella saa olla omat kriteerinsä?
Lähelle olen päässyt, nykyinen juo kaljan ehkä viikottain 😅 Lähinnä ryyppääminen ja kännit on se nou nou. Pienpanimo oluen nautiskelu silloin tällöin on ihan jees.
Miten mä olen lukenut tämän saman katkeran aloituksen täältä jo useamman kerran, vaikka käyn täällä nykyään ihan satunnaisesti? Taitaa jollain ottaa koville.
Vierailija kirjoitti:
Juu, nämä deittailut on itselleni semmoisia koiranäyttelyyn verrattavissa olevia tapahtumia. Tarkastan karvan laadun, suun, käpälät ja sukupuun. Sitten ryhti, atleettisuus ja jäntevyys. Pihalla on agilityrata ihan tätä varten. Lopuksi pyydän miehen pankkitunnukset, jotta voin tarkastaa tilien saldon.
Muista ehdottomasti mitata myös säkäkorkeus ja kirsu!
agility-sisko
Pitää näyttää hyvältä yhteisissä selfieissä...tämä on tärkeää "some-aikana". Siis: ulkonäkö on erittäin merkittävässä roolissa.
No tuota mökki olis kiva ja uudehko auto ja noi vuositulot.
Oletko tosissasi? Keitäs nämä naiset ovat, jotka muka luokittelevat "tavallisen" miehen tuollaiseksi? Väitän, että ikäluokassa 20-35 suurin osa keskiluokkaisista suomalaisnaisista ei ole tuon listan täyttäviä miehiä koskaan tavannutkaan eikä sellaista kaipaakaan, rehellisesti sanottuna tuo kuulostaa lähinnä American Psykon Patrick Batemanilta.
Jos viettää aikansa marinoimalla itseään katkeruudessa samanmielisten nuorukaisten kanssa netissä, saattaa käydä niin, että vähän vieraantuu todellisuudesta.
Sitten taas jos sinulle "nainen" tarkoittaa fitnessvalmennuksia tekevää instatähteä joka käyttää Louis Vuittonin käsilaukkuja, niin ehkä juuri sinun pitää arvioida se tavallisuus uudestaan.
Kuulostaa ihan heprealle. Nämä tällaista katkeraa tarinaa suoltavat voisivat miettiä itsekin sitä millaisten naisten kanssa ovat olleet tekemisissä jos tuossa on lopputulos. Vaikka tuskinpa näillä paljonkaan pohjaa tosielämästä on, katkeran mielikuvituksen tuotetta lähinnä.
Mun lista, vähimmäisvaatimukset.
Ei persu, ei kokkari
Ei lapsia
Ei tupakoi
Ei juo, saunaolut kerran pari kk ok
Tykkää koirista ja muista eläimistä
Tykkää metsäillä ja muutenkin nauttia luonnosta
Tiede ennen omaa mutua
Älykäs
Pidempi kuin 155 cm
Kevyempi ku 90 kg
Vieroitettu äidistään