Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi naiset yhä useammin eivät löydä kumppania, vaikka kertovat hakevansa "ihan tavallista miestä"

Vierailija
06.10.2021 |

Naisten tarkoittama "tavallinen" mies on todellisuudessa:

-Vähintään 185cm pitkä

-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla

-Top 5% komeus kasvoissa

-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma

-Seksikäs ääni ja katse

-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus

-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju

-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä

-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä

-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia
-Korkeammin koulutettu kuin nainen

-Vuositulot vähintään 70 000e

-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.

-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa

-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli

-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun

-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein

-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa

Eli siitäpä sitten kaikki tavismiehet onnea kokeilemaan!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpasi itseäni hieman lyhyempi mies, rakastuin häneen. Ja meillä elintaso niin hyvä ettei minun ole tarvinnut töissä käydä ja hän haluaa että olen kotirouvana. Muille naisille ei kelvannut sellainen mies joka olisi naisensa elättänyt kotiin kun hän ei pituusmittoja täyttänyt mutta minulle kelpasi. Olin komeisiin miehiin pettynyt ja itkenyt kun kaikki pettivät. Mieheni sanoi että sun palkkasi on niin pieni että siitä ei meille ole mitään hyötyä niin että jää kotiin. Sanoin etten halua lapsia koskaan niin se sopi. En ole ikinä tykännyt lapsista ja olen koulukiusattu erakkoluonteesta johtuen. Mieheni antaa minulle tilaa ja antaa olla yksin kun kaipaan ihan yksinäisyyttä välillä. Hän menee viikoksi välillä sukulaisiin kyläilemään jotta saan olla ihan yksin kotona omassa rauhassa. Meillä on henkisesti niin hyvä olla ja kaikki sujuu ilman mitään tappeluita. Kompromissiin päästään aika äkkiä neuvottelulla jos jostain ei ihan heti päästä yksimielisyyteen. Meillä ei ole samanlainen suhde kuin muilla eikä ole aikomustakaan olla. Meillä otetaan yksilö huomioon eikä mennä kuin samaa massaa kuin porsaat rivissä. Meillä ei eletä minkään typerien perinteiden mukaan vaan sovelletaan yksilöllisesti käyttäen omaa älykkyyttä eikä toisten tuomia malleja. 

Vierailija
82/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kuvaus hirvittävä? Miten niin?

Meille jokaiselle on sopiva kumppani jossain. Mulle tuo sinun miehesi olisi hirvitys. Ei millään pahalla.

Harvalle se sopiva kumppani on siltikään mies joka "käyttää statuskelloa" ja "maksaa erikoisia aktiviteetteja treffeillä". Lista oli kuin suoraan jostain harlekiiniromaanista!

Omanikaan ei varmasti olisi kaikkien unelma ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä ohjeella kaiketi pakko mennä kun olen nainen.

Tallensin lista siltä varalta jos joskus miestä etsin niin osaan hakea oikein.

Hyvä idea! Minullakin meni tällä kierroksella pieleen, kun rakastuin mieheen, joka ei ole edes tavis.

Vierailija
84/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jää sinkuiksi kun tuijotetaan ensimmäiseksi ulkonäköön ja yleensä se suhde ei toimi kun se on vain sen ulkonäön perusteella perustettu. Henkinen yhteys voi voi toimia ihan erilailla sellaisen ihmisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti ole sitä ihannetta vastaavaa mutta ei uskalleta edes kokeilla varsinkin nuorena kun kavereiden mielipiteet vaikuttaa ja pitää näyttää kavereille sitä kumppania ja saada kavereiden hyväksyntää. 

Vierailija
85/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpasi itseäni hieman lyhyempi mies, rakastuin häneen. Ja meillä elintaso niin hyvä ettei minun ole tarvinnut töissä käydä ja hän haluaa että olen kotirouvana. Muille naisille ei kelvannut sellainen mies joka olisi naisensa elättänyt kotiin kun hän ei pituusmittoja täyttänyt mutta minulle kelpasi. Olin komeisiin miehiin pettynyt ja itkenyt kun kaikki pettivät. Mieheni sanoi että sun palkkasi on niin pieni että siitä ei meille ole mitään hyötyä niin että jää kotiin. Sanoin etten halua lapsia koskaan niin se sopi. En ole ikinä tykännyt lapsista ja olen koulukiusattu erakkoluonteesta johtuen. Mieheni antaa minulle tilaa ja antaa olla yksin kun kaipaan ihan yksinäisyyttä välillä. Hän menee viikoksi välillä sukulaisiin kyläilemään jotta saan olla ihan yksin kotona omassa rauhassa. Meillä on henkisesti niin hyvä olla ja kaikki sujuu ilman mitään tappeluita. Kompromissiin päästään aika äkkiä neuvottelulla jos jostain ei ihan heti päästä yksimielisyyteen. Meillä ei ole samanlainen suhde kuin muilla eikä ole aikomustakaan olla. Meillä otetaan yksilö huomioon eikä mennä kuin samaa massaa kuin porsaat rivissä. Meillä ei eletä minkään typerien perinteiden mukaan vaan sovelletaan

yksilöllisesti käyttäen omaa älykkyyttä eikä toisten tuomia malleja. 

Kaikki eronneet kadehtivat minua ja meidän ainutlaatuista yli 35v kestänyttä suhdetta ja me elämme yhdessä niin kauan kunnes kuolema erottaa. Tuli mitä tahansa niin toisiamme ei jätetä enää koskaan ja koko pitkä ikä on liimannut tiiviimmin yhteen eikä ole erottanut sillä se ainut mikä on niin syvä luottamus toisiimme. 

Vierailija
86/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on puolisona se ihan tavallinen mies. Ei kyllä osu mitkään noista kriteereistä kohdalleen. Nyt on siellä rima liian korkealla.

Vierailija
87/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpasi itseäni hieman lyhyempi mies, rakastuin häneen. Ja meillä elintaso niin hyvä ettei minun ole tarvinnut töissä käydä ja hän haluaa että olen kotirouvana. Muille naisille ei kelvannut sellainen mies joka olisi naisensa elättänyt kotiin kun hän ei pituusmittoja täyttänyt mutta minulle kelpasi. Olin komeisiin miehiin pettynyt ja itkenyt kun kaikki pettivät. Mieheni sanoi että sun palkkasi on niin pieni että siitä ei meille ole mitään hyötyä niin että jää kotiin. Sanoin etten halua lapsia koskaan niin se sopi. En ole ikinä tykännyt lapsista ja olen koulukiusattu erakkoluonteesta johtuen. Mieheni antaa minulle tilaa ja antaa olla yksin kun kaipaan ihan yksinäisyyttä välillä. Hän menee viikoksi välillä sukulaisiin kyläilemään jotta saan olla ihan yksin kotona omassa rauhassa. Meillä on henkisesti niin hyvä olla ja kaikki sujuu ilman mitään tappeluita. Kompromissiin päästään aika äkkiä neuvottelulla jos jostain ei ihan heti päästä yksimielisyyteen. Meillä ei ole samanlainen suhde kuin muilla eikä ole aikomustakaan olla. Meillä otetaan yksilö huomioon eikä mennä kuin samaa massaa kuin porsaat rivissä. Meillä ei eletä minkään typerien perinteiden mukaan vaan sovelletaan

yksilöllisesti käyttäen omaa älykkyyttä eikä toisten tuomia malleja. 

Kaikki eronneet kadehtivat minua ja meidän ainutlaatuista yli 35v kestänyttä suhdetta ja me elämme yhdessä niin kauan kunnes kuolema erottaa. Tuli mitä tahansa niin toisiamme ei jätetä enää koskaan ja koko pitkä ikä on liimannut tiiviimmin yhteen eikä ole erottanut sillä se ainut mikä on niin syvä luottamus toisiimme. 

Olen eronnut. En kadehdi. Olen kehittynyt ihmisenä paljon monipuolisemmin vehdattuani kaikenlaisten naisten kanssa.

Vierailija
88/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ”liian korkeaa rimaa.”

Tavalliselle on monta määritelmää niin kuin parissa edellisessäkin kommentissa on todettu.

Vierailija
89/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa että miehet, joilla ei ole haluttavia ominaisuuksia jäävät yksin. Niin kuuluukin olla. Olisi kuitenkin tasapuolista että heitä vastaavat naisekin jäisi yksin, mutta kun miehet on niin toivottoman epätöivoisia ja tyytyvät heihinkin. Sitä voi moni nainen miettiä peilin edessä, että mikähän mahtaa olla se syy jonka takia miehesi sinut kelpuutti. Todenäköisesti paremman puute.

Vierailija
90/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en uskokaan, että naiset pitävät tuollaisen listan miestä taviksena tai että he vähintään tuommoista tavoittelevat niin itselläni osuu listan kohdista 1/18 ja voin sanoa, että eivät he tällaistakaan miestä tavoittele tai etsi. Ehkä jotain tuon listan puolivälin miestä ennemminkin.

Vierailija
91/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni täyttää aloituksen kriteereistä 6/19 (jos nyt oikein laskin kokonaismäärän), ja minä olen aina pitänyt häntä "tavallista" parempana miehenä. Olen aina ollut sitä mieltä, että olen saanut todella hyvän miehen, paremman kuin tavallinen keskiverto aviomies on. Kiittänyt onneani. Joten enpä sanoisi, että täytyy tuo lista täyttää ollakseen "tavallinen".

Vierailija
92/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset ovat äärimmäisen kunnollisia suurin osa verrattuna entisaikain raikulityttöihin vaikkapa 80-luvulta. Nykyajan tytöt eivät juo, eivät tupakoi, harrastavat liikuntaa, käsitöitä, ruuanlaittoa ja panostavat uraan, mutta vastaavia kunnollisia miehiä on vähemmän, koska nuorilla miehillä on vaikeuksia aika paljon. Heidän koulutuksensa jää alhaisemmaksi, monilla on vaikeuksia pärjätä. Ei tiedetä tarkasti mistä tämä johtuu.

Nuoret miehet näyttävät rakentaneen nuorista naisista tänne oman fiktiivisen luomuksensa, joka perustuu iltapäivälehtien juttuihin kohukaunottarista ja seksialakulttuureja harrastavista tatuoiduista nettiprinsessoista. Se on tosi kaukana nuorten naisten todellisuudesta eivätkä nuo kaksi maailmaa voi mitenkään kohdata. 

Todennäköisesti juuri tämä on kohtaamattomuuden juurisyy.  Suomen miehet ja naiset nykyään  ovat kuin eri paria, eikä heillä ole toisiinsa tarttumapintaa. Naiset eivät kiinnostu syrjäytyneistä passiivis-aggressiivisista seksiä vonkaavista miehistä (= pojista) ja miehet tuntevat että naiset nirsoilevat kun haluavat että miehelläkin olisi ammatti ja jotain kunnianhimoa ja kiinnostusta elämään.  Ja että ei olisi päihteiden kanssa ongelmia ja osaisi käydä suihkussa ja parturissa ja pestä hampaat. Sitten raapustellaan listoja naisten "kauheista" vaatimuksista kun ei kukaan sievä ja elämäntaidot omaava nainen kiinnostu elämäntapatyöttömästä joka notkuu kantakapakan tiskillä  toisten samanlaisten kanssa harva se ilta. Ne samassa baarissa notkuvat naispuoliset baarikärpäset ei tietenkään kelpaa noille mutta sehän nyt on eri asia.

Vierailija
93/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan normaali mies, joka täyttää käytännössä kaikki tuon listan kriteerit.

Vierailija
94/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kovasti, kun kaverin muija kertoi omalle kaverilleen saaneensa "kivan tavallisen miehen". Kaveri tosiaan on akateemisesti koulutettu, hiton hyväpalkkainen, urheilullinen ja vieläpä varsin supliikki. Aloitusviesti on ehkä hieman överi, mutta tavallisuudelle on näemmä monenlaisia määritelmiä.

Katsos kun osa meistä elää maailmassa, jossa on tavallista olla koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen ja hyvä suustaan. Minun tuttavapiirissäni käytännössä jokainen mies täyttää vähintään 4/5 kriteereitä -ja me olemme keski-ikäisiä. Sen lisäksi ne ovat hyviä isiä, jotka kiltisti kuskaavat lapsia harrastuksiin harva se ilta JA tyhjentävät tiskikoneen.

Yhteiskuntaluokat pitäisi palauttaa, että loppuisi tämä ainainen kitinä.

Tavalliselle on monta määritelmää, todellakin. Tuttavapiiriini ei kuulu yhtäkään ei-akateemista ihmistä, ei vanhaa eikä nuorta, tyttären kavereissa on muutama ammattikorkean käynyt. Yhteiskuntaluokkia ei siinä mielessä tarvitsekaan palauttaa, että on ovat aina olleet olemassa ja ovat edelleen, mistä tämä palsta on hyvä esimerkki. Täällä huomaa, miten erilaisissa maailmoissa eletään ja miten monta normaalia on olemassa.

Pointtini olikin osoittaa tuolle lainaamalleni, että kun hän pöyristyy kaverin kaverin "tavallisesta" miehestä, osalle meistä se mies ON tavallinen. Tai voi olla, että ei ole, voihan se vaikka harrastaa jotain erikoista, mutta nuo listatut ominaisuudet eivät ole mitään erityisen ihmeellistä.

-lainaamasi-

Näinhän se on. Kirjoitimme saman asian oikeastaan molemmat. Olen monesti ihmetellyt ja koettanut kysyäkin pari kertaa, että missä nämä ihmiset asuvat, jotka tuntuvat elävän täysin erilaisessa Suomessa kuin itse elän. Vastausta en ole saanut, vaikkei siitä ketään voisi tunnistaa, jos vaikka lähiön tarkkuudella kertoisi olinpaikkansa tai maakunnan tarkkuudella pikkukylän.

Vierailija
95/95 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuoret naiset ovat äärimmäisen kunnollisia suurin osa verrattuna entisaikain raikulityttöihin vaikkapa 80-luvulta. Nykyajan tytöt eivät juo, eivät tupakoi, harrastavat liikuntaa, käsitöitä, ruuanlaittoa ja panostavat uraan, mutta vastaavia kunnollisia miehiä on vähemmän, koska nuorilla miehillä on vaikeuksia aika paljon. Heidän koulutuksensa jää alhaisemmaksi, monilla on vaikeuksia pärjätä. Ei tiedetä tarkasti mistä tämä johtuu.

Nuoret miehet näyttävät rakentaneen nuorista naisista tänne oman fiktiivisen luomuksensa, joka perustuu iltapäivälehtien juttuihin kohukaunottarista ja seksialakulttuureja harrastavista tatuoiduista nettiprinsessoista. Se on tosi kaukana nuorten naisten todellisuudesta eivätkä nuo kaksi maailmaa voi mitenkään kohdata. 

Todennäköisesti juuri tämä on kohtaamattomuuden juurisyy.  Suomen miehet ja naiset nykyään  ovat kuin eri paria, eikä heillä ole toisiinsa tarttumapintaa. Naiset eivät kiinnostu syrjäytyneistä passiivis-aggressiivisista seksiä vonkaavista miehistä (= pojista) ja miehet tuntevat että naiset nirsoilevat kun haluavat että miehelläkin olisi ammatti ja jotain kunnianhimoa ja kiinnostusta elämään.  Ja että ei olisi päihteiden kanssa ongelmia ja osaisi käydä suihkussa ja parturissa ja pestä hampaat. Sitten raapustellaan listoja naisten "kauheista" vaatimuksista kun ei kukaan sievä ja elämäntaidot omaava nainen kiinnostu elämäntapatyöttömästä joka notkuu kantakapakan tiskillä  toisten samanlaisten kanssa harva se ilta. Ne samassa baarissa notkuvat naispuoliset baarikärpäset ei tietenkään kelpaa noille mutta sehän nyt on eri asia.

Noita mainitsemiasi epämieluisia ominaisuuksia omaavalla naisella ei kuitenkaan ole pienintäkään vaikeutta löytää elämänkumppania ja perustaa perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi