Tässä syy miksi naiset yhä useammin eivät löydä kumppania, vaikka kertovat hakevansa "ihan tavallista miestä"
Naisten tarkoittama "tavallinen" mies on todellisuudessa:
-Vähintään 185cm pitkä
-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla
-Top 5% komeus kasvoissa
-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma
-Seksikäs ääni ja katse
-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus
-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju
-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä
-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä
-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia
-Korkeammin koulutettu kuin nainen
-Vuositulot vähintään 70 000e
-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.
-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa
-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli
-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun
-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein
-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa
Eli siitäpä sitten kaikki tavismiehet onnea kokeilemaan!
Kommentit (95)
Minun listani miehelle oli tällainen:
-raitis, savuton, päihteetön
- terveelliset elämäntavat
- jokin yhteinen harrastus (jos ei ennen seurustelua, niin ainakin tulevaisuudessa)
- viihtyy kotona
- omaa kädentaitoja
- lapset on jo tehty ja ovat jo vähän isompia
- asuu lähellä minua
- liikunnallinen
- viettää mielellään paljon yhteistä aikaa kumppaninsa kanssa
- elämä ja talous on hallinnassa
- ei halua muuttaa (heti) yhteen
- rauhallinen, tasapainoinen, rakastava ja hyväsydäminen
Kaikki nämä toteutuivat. Löysin unelmieni miehen.
No joo. Varmasti on sellainenkin naisryhmä, joka asiaa noin katsoo. Mutta on niitä muitakin.
Tavallinen mies:
- perussiisti
- asuu yksin (ei vanhempien, ex-tyttöystävän tai puolison kanssa)
- parisuhdestatus aidosti sinkku, mielellään +6kk ja asiat siltä osin ok. Edes humalassa ei tule mieleen jauhaa katkeria muistoja ex-puolisosta.
- ymmärtää, että aina ei jaksa meikata ja tällätä
- käyttää mukavia, ei välttämättä niin ”seksikkäitä” alusvaatteita ja ymmärtää, että niin tekee myös nainen. Mummoalkkarit näes on vaan mukavat päällä.
- osaa käyttäytyä juhlissa ja ymmärtää, että sielläkään ei viina juomalla lopu
- on vakavarainen eli elää ”suu säkkiä myöten”. Jos ei ole rahaa, niin sitten ei ole - mutta pikavipeillä tai visalla ei elintasoa teennäisesti levitellä
- on töissä, opiskelee tai muulla tavoin on jokin tavoite elämässä. Siis ei vain ”ole” ja odota, että joku tulee ja laittaa hänen elämänsä järjestykseen.
- jos on lapsia edellisestä suhteesta, niin ymmärtää että minä en niille äidiksi ala. Kiva täti toki voin olla, mutta en ”äiti” taikka edes puolikas sellainen.
- hoitaa itse suhteita omiin lapsiinsa ja tapaa niitä säännöllisesti + kantaa vastuunsa lapsistaan taloudellisesti. Se on kunnon miehen merkki.
Näin alkuunsa.
Mun mies ei täytä noista kriteereistä yhtäkään ja on silti hyvä mies!
Tulee mieleen yksi naispuoleinen tuttavani, joka on aina vaan sinkku.
Luulee itsestään liikoja ja tavoittelee vain miehiä, jotka ei katsokaan häneen päin.
Pitää itseään kauniina, jota olikin joskus. Ei enää panosta yhtään ulkonäköönsä ja on käytökseltään muutenkin äreä. Kova arvostelemaan muita.
Pitää itseään myös todella älykkäänä, vaikka on täysin normaali.
En oikeastaan ihmettele miksi suhteista ei tule yhtään mitään.
Samanlaisia naisia on meillä myös työpaikka täynnä. Heistä suurin osa on sinkkuja..
Mihin tuo perustuu, että naiset "yhä useammin eivät löydä kumppania"? Vaan kun tuntuvat löytävän - itse asiassa ovat elämänsä aikana huolineet itselleen jopa useampia miehiä kuin vanhemman ikäpolven rouvat.
- Mä halusin miehen olevan suunnilleen saman ikäinen ja samalla tasolla työelämässä sekä omaisuutensa hoitava
- Seksikäs ääni sekä käytöstavat
- Siisti ja itseään hoitava
- Iso muna ja yhteensopivat preferenssit sängyssä (ap unohti vissiin listastaan?)
- Hoitaa kodin ja omat lapsensa hyvin
- Haluaa lisää lapsia
Seksikäs ääninen, käytöstavat omaava siisti mies taitaa olla se minimi kaikille ja opittavissa. Miksi ap on tällaisista ominaisuuksista kateellinen?
Löysin tämän.
AP:ta taas vain vituttaa se, ettei hän täytä tuon nimenomaisen naisen kriteereistä yhtäkään. Voivoi.
Jos ei ole edes sosiaalisia taitoja eikä huumorintajua, niin sitten ehkä ainoa mahdollisuus saada nainen kiinnostumaan itsestään on tosiaan se paksu lompakko...
Minun mies,
- 174cm
- 74kg
- 39v
- ei komea eikä rohkea
- kalju kohta keskellä päätä, muutenkin kaljuuntuu hyvää vauhtia
- AMK tutkinto ja perustutkinto
- vuositulot brutto noin 45 000€
- harrastaa tietokonepelejä
- ei osaa sukeltaa, lasketella, hiihtää ym mitään aktiivista liikuntaa ei harrasta
- meillä EI ole omistusasuntoa eikä kesämökkiä
- auto on no… auto on 😂 toimiva!
- ei muotivaatteita tai kelloja, koruja
- lempiruoka uunimakkara!
Järkevät miehet on vähissä, siinä syy miksi naiset ei löydä kumppania!
Miehet puolestaan haluaa naisen, joka on
- max 25- vuotias
- kaunis
- hoikka
- timmi
- isot rinnat
- laoseton
- koiraton, kissaton, marsuton, kalaton
- tatuoimaton
- lapseton
- neitsyt, muttanahtava sängyssä
- pitkät hiukset
- maksaa vähintään puolet menoista.
- tekee kaikki kotityöt
Miehet on ihan yliarvostettuja. Liikaa vaivaa siihen nähden, mitä niihin panostaa.
Näillä ohjeella kaiketi pakko mennä kun olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet puolestaan haluaa naisen, joka on
- max 25- vuotias
- kaunis
- hoikka
- timmi
- isot rinnat
- laoseton
- koiraton, kissaton, marsuton, kalaton
- tatuoimaton
- lapseton
- neitsyt, muttanahtava sängyssä
- pitkät hiukset
- maksaa vähintään puolet menoista.
- tekee kaikki kotityöt
Naulan kantaan sisko 😂
Milsi vtussa ottaa joku tavallinen mies vaivoikseen? Pitää olla jotain todella mahtavaa, että.luopuu vapaa- ajastaan ja vapaudestaan, pelkkä öh äh pno kerran viikossa ei riitä.
Ap :n kuvaus on hirvittävä. En tiedä kuin yhden naisen joka tuollaista tavoittelisi, ja tunnen todella paljon naisia. Paljonko ap tunnet naisia, kun ilmeisesti seurustelun kautta juurikaan et?
Ainakin sen perusteella miten usein mua lähestytään olen haluttu nainen. Mieheni (jota en kehenkään vaihtaisi) on joo kivannäköinen, urheilullinen ja sosiaalinen, mutta matalammin koulutettu ja pienituloisempi kuin minä, on tuollainen luova eläjä.
Ja siis sanoinko jo että tuo ap:n kuvaus on hirveä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan yliarvostettuja. Liikaa vaivaa siihen nähden, mitä niihin panostaa.
Ja liian vähän iloa. Jos joskus haluaa lasillisen maitoa, miksi pitää koko lehmää... pätee myös miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies,
- 174cm
- 74kg
- 39v
- ei komea eikä rohkea
- kalju kohta keskellä päätä, muutenkin kaljuuntuu hyvää vauhtia
- AMK tutkinto ja perustutkinto
- vuositulot brutto noin 45 000€
- harrastaa tietokonepelejä
- ei osaa sukeltaa, lasketella, hiihtää ym mitään aktiivista liikuntaa ei harrasta
- meillä EI ole omistusasuntoa eikä kesämökkiä
- auto on no… auto on 😂 toimiva!
- ei muotivaatteita tai kelloja, koruja
- lempiruoka uunimakkara!
Millaiset speksit sulla?
Ap ilmeisesti puhuu jostain 50+ naisista. Lähdetä hän ei kertonut niin vaikea ottaa mitään kantaa.
Milsi vtussa ottaa joku tavallinen mies vaivoikseen? Pitää olla jotain todella mahtavaa, että.luopuu vapaa- ajastaan ja vapaudestaan,
Tämä😂
Tämänhetkinen (saavuttamaton) ihastus täyttää näistä kriteereistä ehkä kolme.
N40