Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten firman pikkujoulut menivät?

Vierailija
30.11.2014 |

Tämä viikonloppu oli kai vilkkain pikkujouluviikonloppu. Millaiset pikkujoulut työpaikallasi oli? Miten itse selvisit niistä?

Meillä oli mukava teema, vähän ohjelmaa, hyvää ruokaa ja paljon juomaa.

Muutamia avautumisia illan aikana ja vähän lääppimisyrityksiä jne :D

Nauratti, kun yöllä menin taksilla kotiin, niin parikin taksia oli pysähtynyt motarin varteen ja akat oli oksentamassa tienlaidassa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkujoulut vasta joulua edeltävällä viikolla. Rahat on vissiin lopussa kun tällä kertaa juhlitaan ihan omissa tiloissa. Jos juhlat muuten noudattelevat edellisvuosien kaavaa, on tiedossa hyvää ruokaa ja huonoa musiikkia (livebändi, jonka miksaus on ihan päin honkia).

Vierailija
22/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruttiin (tänäkin vuonna) yt-neuvottelujen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu työkaveri paljasti fantasioineensa minusta.. Suudeltiin yökerhon nurkassa viimeisten hitaiden jälkeen mutta luojan kiitos vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa, hän olisi halunnut enemmän. En tiedä miten suhtautua häneen iltapäivän kahdenkeskeisessä palaverissa :S

Vierailija
24/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin perheenisäkollegan kanssa saunatiloissa.

Vierailija
25/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:29"]

Olin selvinpäin ja taltioin kännykällä videokuvaa muiden örvellyksestä ja elostelusta, näytän ne huomenna kahvihuoneessa :)

[/quote]Mä inhoon sunlaisia ihmisiä yli kaiken. Toivottavasti kännykkäs räjähtää!
[/quote]

No onko siellä pakko sekoilla?

Vierailija
26/35 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää varmaan viiteen vuoteen osallistunut koko hommaan. Ihan karmeeta kerta toisensa jälkeen. Onneksi ikä tuo paitsi väsymystä ettei jaksa, niin järkeä ettei edes yritä jaksaa..

Vierailija
27/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sekasauna vai? Miten päädyitte kumpi ehdotti?

Vierailija
28/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sekasauna vai? Miten päädyitte kumpi ehdotti?

Miestenvuoro tietysti. Ei normaali mies käy sekasaunoissa.

Vierailija
29/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin pikkujoulun etikettiin kuuluu haukkua pomo ja kaataa oluet hänen vaimonsa mekolle

Vierailija
30/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa pikkujouluihin ei työnantaja satsaa. Ohjelma ymv. pitäisi itse järjestää. Vuosi vuodelta budjetti pienenee ja työntekijät maksavat itse kokonaan juomansa.  Minä vietin tänä vuonna pikkujoulut kotisohvalla suklaata syöden ja seuran sain valita itse. Ihan parhaat pikujoulut.

Vierailija
31/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun haksahdin vanhempaan  mieskolleegaan, vaikka kuinka taoin itselleni, että ei.

Muutaman terävän otin ja hotellista heräsin.

Ukko ihan ok, vaikka on jo kohta 50.

Otettiin vielä toinen varvi, koska mitäpä sillä enää väliä oli.

Kotona nyt nöyristelly muutaman päivän.

Raskaustesti pelottaa.

N27

Vierailija
32/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu sattuma, minullakin oli hauskaa pikkujouluissa, mtta nyt pelään olevani raskaana. Mieheni ei tiedä tästä. En oikein tiedä, mitä teen. Jos tästä on seurauksia ja myöhemmin käy ilmi, että lapsi ei ole mieheni, hän luultavasti suuttuu.

Vierailija
33/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan pikkujoulun viikonloppuna vaan yleensä torstaina töiden jälkeen. Tämän vuoden pikkujoulut ovat vasta tulossa. Käydään syömässä ja sen jälkeen on yhteistä tekemistä, mikä on vielä yllätys. Aikaisemmin on ollut mm. Escape Room ja keilausta mutta myös teatteria ja näyttelyjä. Ruoan kanssa saa työnantajan laskuun yhden juoman. Aina on ollut kivaa.

Vierailija
34/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Leena!

Vierailija
35/35 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko firman pikkujoulut ajatuksena tutustuttaa ihmiset paremmin toisiinsa ja menin sitten jututtamaan yhtä tyyppiä toisesta kerroksesta (tunnen naaman intrasta ja tyyppi kyllä lähettelee sähköpostia työasioissa). Hän tuijotti minua ja totesi "en ole ikinä nähnytkään sua ennen" joten hipsin tuttuihin porukoihin.

Kollega rymysi nurin niin, että sillä on ranne kipsissä ja saikkua.