Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten firman pikkujoulut menivät?

Vierailija
30.11.2014 |

Tämä viikonloppu oli kai vilkkain pikkujouluviikonloppu. Millaiset pikkujoulut työpaikallasi oli? Miten itse selvisit niistä?

Meillä oli mukava teema, vähän ohjelmaa, hyvää ruokaa ja paljon juomaa.

Muutamia avautumisia illan aikana ja vähän lääppimisyrityksiä jne :D

Nauratti, kun yöllä menin taksilla kotiin, niin parikin taksia oli pysähtynyt motarin varteen ja akat oli oksentamassa tienlaidassa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteistä, en muista.

Vierailija
2/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ohjelmaa, hauska ilta. Itse onneksi olin suht selvinpäin, mutta turhantärkeä ja vittumainen pomo kyllä nolasi itsensä niin lahjakkaasti, että suorastaan myötähäpeän hänen puolestaan, minkä vahingoniloltani kerkiän. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:34"]Varattu työkaveri paljasti fantasioineensa minusta.. Suudeltiin yökerhon nurkassa viimeisten hitaiden jälkeen mutta luojan kiitos vihelsin pelin poikki siinä vaiheessa, hän olisi halunnut enemmän. En tiedä miten suhtautua häneen iltapäivän kahdenkeskeisessä palaverissa :S
[/quote]

Mitä itse tunnet häntä kohtaan?

Vierailija
5/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät pilalla ja sääressä mojova mustelma. Muisti pätkii. Jotain olen itkeä tillittänytkin jossain vaiheessa, mutten muista mitä ja kenelle :)

Hauskaa oli ja tappiin asti meni baarissa. Ei tie riittänyt kun kotiin hoipertelin. Riittävästi ilmaista viinaa siis.

Vierailija
6/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin työkaverin kanssa ja on ollut vähän vaivautunutta sen jälkeen. Mitä nyt? Vinkkejä otetaan vastaan. 

Vierailija
7/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa himassa, ei haittaa yhtään, oma rooli kun on sellainen että pikkujouluissa(kaan) ei örvelletä, edes vähän. Yleensä olen vesilinjalla.

Vierailija
8/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, olimme töissä.

Vierailija
9/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:55"]

Tämä viikonloppu oli kai vilkkain pikkujouluviikonloppu. Millaiset pikkujoulut työpaikallasi oli? Miten itse selvisit niistä? 

[/quote]

Ihan normipikkujoulut oli, ajattelin ottaa hillitysti, mutta menikin lopulta kaksin käsin ja sitten kreisibailasin ja pussailin työkaveria.

Vierailija
11/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison pomon tyttären kanssa heräsin hotellista eli ihan jees

Vierailija
12/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika hauskaa joskin hillittyä menoa. Ohjelmaa ei kukaan oikein ollut viitsinyt järkätä, joten lähinnä syötiin ja juotiin.

Eräs työkaveri oli jo aloitellut ennen paikalle saapumista, joten hän oli melkoisen naamat. Kaatui portaissa turvalleen ja kippasi vesilasin toimarin housuille. Ei tainnut itse yhtään tajuta, miten pöljä oli.

Itsekin join kyllä paljon mutten liikaa, ja muistin juoda myös vettä joten ei ollut krapulaakaan.

Vierailija
13/35 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin piknikristeilyllä, jossa oli pientä ohjelmaa. Risteilyn jälkeen sitten tultiin kaupunkiin jatkamaan iltaa ja kierrettiin muutama baari läpi. Taisin olla ainut, joka päätyi työkaverin kanssa samaan sänkyyn ja mekin vain nukuimme. :)

Vierailija
14/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin selvinpäin ja taltioin kännykällä videokuvaa muiden örvellyksestä ja elostelusta, näytän ne huomenna kahvihuoneessa :)

Vierailija
15/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat olivat viihdyttävät, ruoka kohtuullista, juomaa ihan riittävästi. Ei hävetä kuin muutama huikan oton vuoksi suusta päässyt sammakko (sanoin vahingossa jotain sellaista josta kävi ilmi, että arvioin yhden naistyöntekijän ikäistään vanhemmaksi).

Vierailija
16/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pikkujoulu risteily. Meillä oli buffetit varattuna ja paljon juotavaa. Menin suht aikaisin nukkumaan, muu hyttiseurue aamuyöllä ja yksi ei ollenkaan. Muutama porukasta pääsi kanssani ihan aamiaiselle asti :)

Uskon että moni petti tai muuten vain kuksautteli. Laiva oli täynnä pikkujoulu kansaa. Pari ihmistä hakenut saikkua kun ei täällä töissä näy.

Vierailija
17/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kukaan vielä kertonut mitä mä tein siellä...

Vierailija
18/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vasta keskiviikkona. Ajattelin vetää syväkyykyt ja haukkua sitten parit kolleegat.

Vierailija
19/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tulossa pikkujoulu. Viime kerralla oli osa porukasta aika kunnossa ja siitä en tykännyt. Sama tunnetun suvun akateeminen vesa ottaa överit joka kerralla. 

Vierailija
20/35 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:29"]

Olin selvinpäin ja taltioin kännykällä videokuvaa muiden örvellyksestä ja elostelusta, näytän ne huomenna kahvihuoneessa :)

[/quote]Mä inhoon sunlaisia ihmisiä yli kaiken. Toivottavasti kännykkäs räjähtää!