Isyys ja tyhmät miehet
Säälittää nuoret miehet, jotka ajatuvat isäksi. Joillekin isyys sopii, nössöjä kun ovat.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:10"]
Onneksi minulle tärkeintä on oma lapsi jolle pyrin antamaan hyvän lapsuuden ja elämisen eväät. Aloittajan kaltaiset koulukiusaajat jätän ihan omaan arvoonsa.
Terveisin nuori isä.
[/quote]
Et sinäkään ihan terve ole. Kyllä aikuisella ihmisellä täytyy olla myös ne "omat jutut", että jaksaa kasvattaa sen lapsen. Toivon todella että et ole seuraavissa otsikoissa.
Nuori isä on lähellä romahtamispistettä.
Nimimerkki nuori isä tiivisti täydellisesti sen miten vittua perhe-elämä on ja missä paineessa miehet elävät...
Olen 31 ja kahden lapsen yksinhuoltaja. Joku varmaan ajattelisi, että kaduttaa. Ei kaduta lainkaan.
Sairasta porukkaa palsta täynnä, tämä on kyllä sellainen ihmisvihan tyyssija että tuskin löytyy mistään samanlaista mistään. Ihmissaastaa, ei tuollaisia voi edes ihmiseksi kutsua.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:55"]
En ole katkera ja sinä olet nössömies kun pidät perhe-elämää mielenkiintoisena. Huh huh mitä paskaa!
[/quote]
Koitas nyt keksiä vähän sisältöäkin näihin viesteihisi. Olet vain yksipuoleisesti hokenut samaa asiaa. Tai sitten oletkin oikeasti nössömies, joka purhaa täällä pahaa oloaan :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:11"]
Saatko paljon vierasta pillua tuolla paskan jauhamisella? :)
[/quote]
Kukas sinun muroihin on kussut? Aika katkeran oloista yksipuolista paskaa sinäkin jauhat :)
Tälle provoilulle voi kyllä jo antaa aika monta pistettä :D
Hän kyllä myönsi itse olevansa pissipää, kun oletti mun tekevän kaiken.Ymmärtää olevansa yhtä kykenevä tekemään kotitöitä ja tietää, että en ole hänen orjansa.Meillä menee hyvin kun mies eli puberteettinsa ajallaan.Äitinsä passasi piloille, luuli että palvelu jatkuu vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:21"]
Olen 31 ja kahden lapsen yksinhuoltaja. Joku varmaan ajattelisi, että kaduttaa. Ei kaduta lainkaan.
[/quote]
Eipä ;)
Mieti miten kivaa sun elämäsi voisi olla!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:22"]
Kivaa päätyä kaksivitosena naimisiin ja isäksi, not!
[/quote]
Mun isäni tuli isäksi 19-vuotiaana ja oli erinomainen isä sen 12 vuotta minkä sain hänet pitää.
Nössö. Baarissa juokseminenhan se on oikeaa elämää, juu.
Voi ap. Älä oo tommone hiekkapillu, tiän että sua harmittaa kun pimppi lörähti ja mies ei halua, hulluksihan siinä tulit. Aivosikin suli, lapsesi altaaseen hukkui ja sanoi pulipuli. Miehesi sua kaverin kanssa monesti petti, kun miehellä ei sinua katsoessa seisonut heppi. Nyt tähän viestiinkin vielä vitsikkään ilkeästi vastaat, oikeassa elämässäsi päätäsi yksin pimeässä seinään hakkaat. Ei sulla ystäviä lie, enkä ihmettele, ihmisroska olet ja sitä häpeilet. Ei sua kukaan kuunnella jaksa, eikä pillustasi kukaan maksa. Olet susiruma ulkoa ja sisältä, mielenhäiriösi kun perit sun insesti-isältä. Luulet että meitä sä ärsytät ja provoilet, oikeasti siellä sä isäsi kanssa homoilet. Ota pää perseestä pois, toivon että sulle paikka sairaalassa ois. T. Emppu
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:26"]
No kerro mitä olet tehnyt lapsiesi eteen parin viimeisen viikon aikana...
[/quote]
Minä vien lapsemme aamuisin eskariin ja kouluun. Ja pääosin myös haen heidät iltapäivällä hoidosta. Vaimo on muistaakseni kerran vienyt heitä harrastuksiin. Ruokapuolesta vastaan myös suurimmalta osin itse. Päiväkodin, eskarin ja koulussakin pidettävät vasu-keskustelut ovat olleet minun vastuulla, kunten myös lasten neuvolakäynnit. Lasten sairastaessa minä olen jäänyt kotiin ja tehnyt sitten illalla/yöllä pidempään töitä.
Toki ymmärrän, että näin ei useassakaan perheessä varmasti ole, mutta kyllä tällainen isien yksipuolinen haukkuminenkin hieman vittumaiselta tuntuu. Kovasti huudellaan tasa-arvosta, mutta kyllä äiti-isä-asetelma on kaukana tasa-arvosta, ainakin tällä palstalla.
[/quote]Ikävää, että teillä on meno noin epätasa-arvoista. Meillä mies tekee hyvin paljon mm. noita listaamiasi asioita, mutta eivät ne hänen niskaansa kokonaan toki kaadu.
AV:n yleinen logiikka:
Mies on osallistuva isä: Mies on paska, yrittää varastaa lapseni! Lapsi on MINUN omaisuutta! Kusipää!
Mies ei ole osallistuva isä: Mies on paska koska jättää mut yksin tuon kitisevän kakaran kans! Kusipää!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:55"]
Ja sit ne miettii miten käydään uimassa ja lyömässä lämäreitä luistelukentällä talvisin... Todellisuudessa ne käy ehkä kahdesti penskan lapsuuden aikana :D
[/quote]
Mitäs menette lisääntymään tuolalisten miesten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:38"]
Rakastan miehiä. En pidä miehistä, jotka haluavat lapsia.
-ohis
[/quote]
Ja päätit tulla kertomaan tämän Vauva-palstalle?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:21"]
[/quote]
Eipä ;)
Mieti miten kivaa sun elämäsi voisi olla!
[/quote]
Niinpä. Voisi kaikki viikonloput roikkua baareissa ja katsella kännipäisiä siideripissiksiä, jotka väen väkisten yrittävät ängetä jatkoille. Kyllähän sitä hetken jaksaa, mutta pidemmän päälle aika tylsää puuhaa.
Älkää jaksako hiiltyä, joku persoonallisuushäiriöinen provoilija vain etsii sisältöä elämäänsä tälllaisia ketjuja tehtailemalla. :D