Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isyys ja tyhmät miehet

Vierailija
30.11.2014 |

Säälittää nuoret miehet, jotka ajatuvat isäksi. Joillekin isyys sopii, nössöjä kun ovat.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:34"]

Mistä teidän miesviha oikein kumpuaa? Vetikö teidän isukit teitä kuivana kakkoseen kun olitte 9v?

[/quote]

Rakastan miehiä. En pidä miehistä, jotka haluavat lapsia. 

-ohis

Vierailija
22/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:38"]

Onpas ikävä lukea tälläistä halveksuntaa ja haukkumista.

Terveisin nuori isä.

[/quote]

Kerro arjestasi lasten kanssa :) Mitä teette? Hoidatko paljonkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:26"]

No kerro mitä olet tehnyt lapsiesi eteen parin viimeisen viikon aikana...

[/quote]

Minä vien lapsemme aamuisin eskariin ja kouluun. Ja pääosin myös haen heidät iltapäivällä hoidosta. Vaimo on muistaakseni kerran vienyt heitä harrastuksiin. Ruokapuolesta vastaan myös suurimmalta osin itse. Päiväkodin, eskarin ja koulussakin pidettävät vasu-keskustelut ovat olleet minun vastuulla, kunten myös lasten neuvolakäynnit. Lasten sairastaessa minä olen jäänyt kotiin ja tehnyt sitten illalla/yöllä pidempään töitä.

Toki ymmärrän, että näin ei useassakaan perheessä varmasti ole, mutta kyllä tällainen isien yksipuolinen haukkuminenkin hieman vittumaiselta tuntuu. Kovasti huudellaan tasa-arvosta, mutta kyllä äiti-isä-asetelma on kaukana tasa-arvosta, ainakin tällä palstalla.

Vierailija
24/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee puolet, kun käsketään oikealla tavalla tekemään.Itse jätin kahdeksi viikoksi astiat tiskaamatta ja söin ulkona.Menin miehen en lapsen kanssa naimisiin.

Vierailija
25/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:26"]

No kerro mitä olet tehnyt lapsiesi eteen parin viimeisen viikon aikana...

[/quote]

Minä vien lapsemme aamuisin eskariin ja kouluun. Ja pääosin myös haen heidät iltapäivällä hoidosta. Vaimo on muistaakseni kerran vienyt heitä harrastuksiin. Ruokapuolesta vastaan myös suurimmalta osin itse. Päiväkodin, eskarin ja koulussakin pidettävät vasu-keskustelut ovat olleet minun vastuulla, kunten myös lasten neuvolakäynnit. Lasten sairastaessa minä olen jäänyt kotiin ja tehnyt sitten illalla/yöllä pidempään töitä.

Toki ymmärrän, että näin ei useassakaan perheessä varmasti ole, mutta kyllä tällainen isien yksipuolinen haukkuminenkin hieman vittumaiselta tuntuu. Kovasti huudellaan tasa-arvosta, mutta kyllä äiti-isä-asetelma on kaukana tasa-arvosta, ainakin tällä palstalla.

[/quote]

Eli sinä edustat näitä nössöjä hoivaajamiehiä, joille isyys sopii. Kiva! Se on ihan hieno juttu, että on monenlaisia miehiä olemassa :)

Vierailija
26/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kieltämättä ei tiedä mitä lapset seuraavaksi/huomenna syövät, mutta ihan kaikessa muussa on tehnyt joko saman kuin minä tai joissain asioissa huomattavasti enemmän. Esim. lasten harrastukset hoitaa isä, samoin päiväkotiaikana kuskaukset ja sen, mitä lapset tarvitsivat milläkin säällä mukaan.

Vierailija
27/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:43"]

Eli sinä edustat näitä nössöjä hoivaajamiehiä, joille isyys sopii. Kiva! Se on ihan hieno juttu, että on monenlaisia miehiä olemassa :)

[/quote]

Ota tästä nyt sitten selvää. Aina haukutaan, kun miehet eivät osallistu lastenhoitoon ja sitten jos osallistuvat, niin ovat idiootteja nössöjä. Kyllä naisten ajatuksenjuoksu on jännittävää.

Vierailija
28/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:42"]

Mies tekee puolet, kun käsketään oikealla tavalla tekemään.Itse jätin kahdeksi viikoksi astiat tiskaamatta ja söin ulkona.Menin miehen en lapsen kanssa naimisiin.

[/quote]

Ei, sinä menit kyllä lapsen kanssa naimisiin. Ja haluat (kuten niin moni nainen) väen väkisten muokata hänestä kotiorjaa itsellesi.

Vierailija
29/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:43"]

[/quote]

Ota tästä nyt sitten selvää. Aina haukutaan, kun miehet eivät osallistu lastenhoitoon ja sitten jos osallistuvat, niin ovat idiootteja nössöjä. Kyllä naisten ajatuksenjuoksu on jännittävää.

[/quote]

Täysin selväähän tämä on. On miehiä, jotka ovat niin tyhmiä, että ajautuvat isäksi tietämättä mihin ryhtyvät. Toinen ryhmä miehiä on nössöjä, jotka haluavat isäksi ja elää tylsää perhe-elämää velvollisuuksineen.

Vierailija
30/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oevoe. En paremmin sano, ja mies siis olen.

Vierailija
31/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on kyllä ollut aina enemmän perillä meidän asioista ja menoista ja viitsinyt nähdä vaivaa meidän eteen, toisin kun äite. Että lopettakaa jo. Ja tosiaan oli 24 kun minä synnyin. Oma vikanne että teette tommosten kanssa lapsia. Jokainen ihminen määrittää itse sen miten sua kohdellaan, jos annat miehen leikkiä passattavaa pissapöksyä niin oma vikas, siinähän hoidat kaiken. Katkeria muijia, oma vikanne valittajat, olisitte valinnu paremmin.

Vierailija
32/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:49"]

Täysin selväähän tämä on. On miehiä, jotka ovat niin tyhmiä, että ajautuvat isäksi tietämättä mihin ryhtyvät. Toinen ryhmä miehiä on nössöjä, jotka haluavat isäksi ja elää tylsää perhe-elämää velvollisuuksineen.

[/quote]

Hohhoijaa mitä paskaa taas. Tai niin tämähän on katkerien akkojen palsta, jossa miehet ovat aina väärässä :) Perhe-elämäni ei ole tylsää ja omiakin harrastuksia on vaikka mitä.

Toki on paljon naisia, jotka yrittävät pitää miehensä niin tiukasti hihnassa kuin mahdollista ja tulevat sitten tänne itkemään, kun mies onkin löytänyt jonkun järkevän naisen rinnalleen.

Vierailija
33/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:49"]

[/quote]

Hohhoijaa mitä paskaa taas. Tai niin tämähän on katkerien akkojen palsta, jossa miehet ovat aina väärässä :) Perhe-elämäni ei ole tylsää ja omiakin harrastuksia on vaikka mitä.

Toki on paljon naisia, jotka yrittävät pitää miehensä niin tiukasti hihnassa kuin mahdollista ja tulevat sitten tänne itkemään, kun mies onkin löytänyt jonkun järkevän naisen rinnalleen.

[/quote]

En ole katkera ja sinä olet nössömies kun pidät perhe-elämää mielenkiintoisena. Huh huh mitä paskaa!

Vierailija
34/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut niin tyhmä, että olisin ajautunut isäksi. En myöskään ole nössö joka halusi tylsää perhe-elämää. Halusin rikasta ja antoisaa perhe-elämää, mutta olin kuitenkin niin tyhmä että kuvittelin sen olevan mahdollista. Eihän se ollut.

Vierailija
35/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:57"]

En ollut niin tyhmä, että olisin ajautunut isäksi. En myöskään ole nössö joka halusi tylsää perhe-elämää. Halusin rikasta ja antoisaa perhe-elämää, mutta olin kuitenkin niin tyhmä että kuvittelin sen olevan mahdollista. Eihän se ollut.

[/quote]

No ei tietenkään! Tyhmähän sinä olit, rassukka.

Vierailija
36/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju todisti aloituksen oikeaksi :D

Vierailija
37/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle tärkeintä on oma lapsi jolle pyrin antamaan hyvän lapsuuden ja elämisen eväät. Aloittajan kaltaiset koulukiusaajat jätän ihan omaan arvoonsa.

Terveisin nuori isä.

Vierailija
38/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:10"]

Onneksi minulle tärkeintä on oma lapsi jolle pyrin antamaan hyvän lapsuuden ja elämisen eväät. Aloittajan kaltaiset koulukiusaajat jätän ihan omaan arvoonsa.

Terveisin nuori isä.

[/quote]

Saatko paljon vierasta pillua tuolla paskan jauhamisella? :)

Vierailija
39/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:11"]

Terveisin nuori isä.

[/quote]

[/quote]

Luuletko olevasi kova jätkä, haluaisitko tulla ottamaan selvää kuinka vedän sinua pataan niin pahasti että löydät leegosi lattialta.

Vierailija
40/68 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:11"]

Terveisin nuori isä.

[/quote]

[/quote]

Luuletko olevasi kova jätkä, haluaisitko tulla ottamaan selvää kuinka vedän sinua pataan niin pahasti että löydät leegosi lattialta.

[/quote]

En luule olevani kova jätkä, sillä olen nainen. Uhkaileko väkivallalla? Noinko kireällä sun hermosi ovat vaikka elät onnellista perhe-elämää...? Huh huh :O