Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko pariskuntia jotka ammateiltaan olisi epäsopivia toisilleen?

Vierailija
30.11.2014 |

Esim siivooja ja ministeri? Tai pappi ja malli?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausurakoitsija ja kätilö. Äidinkielenopettaja ja tyypillinen av-avaaja.

Vierailija
42/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila-arkkitehti ja moottoripyörien korjaaja. Putkari ja tanssinopettaja. Lennonjohtaja ja kampaaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akateemisena voin sanoa, että MONET akateemikot ansaitsevat PALJON vähemmän kuin esimerkiksi putkimiehet, sähköasentajat ynnä muut duunarit. Eli ei ollenkaan epäsuhtaista. Esim. valtiolla duunissa oleva juristikaverini tekee 3500/kk, kun taas päivystävä huoltomiestuttu 6000/kk. Vaikka ylipäänsä, mitä muut ovat koiran karvoihin katsomaan. Suhde kuuluu vain siinä oleville. On minunkin miehen itseäni lyhyempi. Nyt maailmansuru päälle ja eroamaan. 

Vierailija
44/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:50"]

Itse akateemisena voin sanoa, että MONET akateemikot ansaitsevat PALJON vähemmän kuin esimerkiksi putkimiehet, sähköasentajat ynnä muut duunarit. Eli ei ollenkaan epäsuhtaista. Esim. valtiolla duunissa oleva juristikaverini tekee 3500/kk, kun taas päivystävä huoltomiestuttu 6000/kk. Vaikka ylipäänsä, mitä muut ovat koiran karvoihin katsomaan. Suhde kuuluu vain siinä oleville. On minunkin miehen itseäni lyhyempi. Nyt maailmansuru päälle ja eroamaan. 

[/quote]

Ei se olekaan aina rahasta kiinni. Enemmänkin mielenkiinnonkohteista, koulutuksesta, onko kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, onko ollut kiinnostusta ja älyä kouluttautua pitkälle, mikä ala kiinnostaa, yms. Kyllä varmaan aika yleistäen voin sanoa että lääkärillä ja putkimiehellä on eri harrastukset, kiinnostukset, elämäntavat 

Vierailija
45/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori ja talonmies 

Vierailija
46/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä uraa tekevät akateemiset parit. Tosin ollaan itsekin molemmat akateemisia, mies maisteri nainen amk:sta, ihan tietoinen valinta seurusteluajoilta.

Vierailija
47/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hammaslääkäri-puuseppä ja hammaslääkäri-opistoupseeri sekä opettaja-teknikko parit. Naiset mainittu ensin. Lisäksi DI-lastenhoitaja, autonkuljettaja-amkmuotoilija, mies ensin. En tosin ole miettinyt kaikkia tuttaviani.

Vierailija
48/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristivaimo ja lastentarhanopettaja mies :D

Vierailija
49/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:50"]Itse akateemisena voin sanoa, että MONET akateemikot ansaitsevat PALJON vähemmän kuin esimerkiksi putkimiehet, sähköasentajat ynnä muut duunarit. Eli ei ollenkaan epäsuhtaista. Esim. valtiolla duunissa oleva juristikaverini tekee 3500/kk, kun taas päivystävä huoltomiestuttu 6000/kk. Vaikka ylipäänsä, mitä muut ovat koiran karvoihin katsomaan. Suhde kuuluu vain siinä oleville. On minunkin miehen itseäni lyhyempi. Nyt maailmansuru päälle ja eroamaan. 
[/quote]

Kuinka akateemiseksi itseään mainostava ei tiedä mitä akateemikko tarkoittaa?

Vierailija
50/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on aineopettaja ja miehensä raksaduunari, mitenkä mä heidät unohdinkaan. Heitä yhdistää harrastukset. 

Vierailija
51/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on KTM ja äiti käynyt kauppaopiston. Naimisissa olleet 32v.

Vierailija
53/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huippuerikoislääkäri, minä työtön bloggaaja-kotirouva.

Vierailija
54/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tällaiset parit: maisteri ja varastotyöntekijä. Lääkäri ja lähihoitaja. Ylijohtaja ja varastotyöntekijä. Me taas mieheni kanssa olemme opettaja sekä lastenhoitaja.

Vierailija
55/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^¨Erikoistunut huippuihin :D jee.

Vierailija
56/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun parasta antia ovat nämä ammattinimikkeet:

av-avaaja: tehtailee uusia keskusteluja tälle palstalle

huippuerikoislääkäri: kaiken maailman huipputyypit käy valittamassa tälle oudoista oireistaan.

Esimerkki huonosti yhteensopivista vanhempien työurista on omasta elämästäni. Vanhempani olivat töissä yliopistolla ja tutkimuslaitoksella, molemmat kunnianhimoisia ja työlleen omistautuneita. Eivät sopineet toisilleen, kun kerran erosivat ollessani pieni; eivätkä sopineet lapselleen, koska eivät ehtineet pitää musta huolta kaikilta muilta töiltään.

Vierailija
57/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitsu ja alkkis. tapasivat katkolla. toinen asiakas, toinen hoitaja:( omassa duunissa oli kanssa aikanaan hoitsulla seksisuhde asiakkaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi