Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleahiuksiset ja sinisilmäiset ihmiset ovat muita kiltimpiä

Vierailija
06.10.2021 |

Olen huomannut ajan mittaan, että vaaleammat ja sinisilmäiset ihmiset ovat olleet mukavampia kuin muut. Oletteko te huomanneet saman?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on oltu kilttejä ensin.

Vierailija
2/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole itse huomannut! Isäni oli tosi vaalea ja sinisilmäinen, ja todella kamala persoona, mutta toki hänellä mt-ongelmia (ilman lääkitystä)... Äitini taas, tummat hiukset ja (vaalean)ruskeat silmät, oli kiltein ihminen, jota olen koskaan/missään tavannut elämäni aikana.

N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa ainakin on kiltti ja sopii tuntomerkkeihin.

Vierailija
4/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ja hän on juopotteleva skinhead nainen. Yöks

Vierailija
5/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, päinvastoin elämäni kilteimmät ja empaattisimmat miehet ovat lähes kaikki tummahiuksisia ja useat myös ruskeasilmäisiä.

Raiskaaajani on hyvin vaalea suomalaismies, siniset silmät ja blondi tukka.

Lisäksi minua on kerran elämässäni ahdisteltu, sekin mies oli blondi ja sinisilmäinen.

Vierailija
6/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain ennakkoluuloa. Jos vaalea sinisilmä on sinulle mukava, käsityksesi vahvistuu, ja jos hän ei ole mukava, et kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Ihmettelin vuosikymmeniä sitten sitä, miksi koulussamme hymypoika- ja hymytyttöpatsaat menivät joka ikinen kerta vaaleille sinisilmille oppilaiden äänestyksessä. Jälkeenpäin ajatellen käsityksiämme muokattiin aika tavalla. Hymypatsas itse on kauttaaltaan kipsinvalkoinen. Opettajat nimesivät joulukuvaelmien enkelihahmoiksi vain vaaleita sinisilmiä, ja enkelityttöjen vaaleat kutrit kammattiin huolellisesti auki esitystä varten. Aikuisten läsnäollessa ujot blonditytöt ja -pojat olivat silminnähden opettajien unelmaoppilaita, vaikka pihalla olisivat olleet miten ilkeitä lapsia.

Joten en ole huomannut.

Vierailija
7/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä, oon ite sinisilmäinen blondi ja osaan olla kyllä suuttuessani tosi ilkeä. En myöskään ole kovin empaattinen, enkä hirveesti jaksa olla myötätuntoinen. Osaan kyllä tarvittaessa esittää että olen.

Vierailija
8/8 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon tuon värisiä ihmisiä, ja suomalaiset ovat tutkitusti hyvin epäempaattisia.

Joten ei, ei pidä paikkaansa vaan asia on juuri päinvastoin.