Vaaleansiniset silmät, luonnostaan vaaleat hiukset ja iho on kaunein yhdistelmä
Kommentit (12)
Kyllä vaan. Valitettavasti aika harvassa. Feikkiblondeja enemmä
Suomalaisheimojen geenit, ovat levinneet Ukrainaan ja Skandinaviaan. Tämä on geneettinen fakta. Yleensä ihmiset pitävät vastakohdistaan. Harvoin aidot blondit kiinnostuvat toisistaan blondeista. Niin se menee.
Makunsa kullakin! Minusta tummanruskeat ja harmaat silmät ovat kaikkein kauneimpia. Tummanruskeat ja hunajanblondit hiukset ovat ihanimpia, ja lämpimät ihonsävyt viehättävimpiä. Meitä on moneen junaan. :)
Kirkkaan väriset vihreät tai siniset silmät, punainen tukka ja pisamainen vaalea iho on kyllä myös kaunis.
Itse tykkään eniten tummasta tukasta, maitokahvin värisestä ihosta ja ruskeista silmistä. :) Onneksi makuja on monia.
Makukysymys. Kyllähän esim. Elsa Hosk on kaunis (ja hänellä on suomalainen äiti), mutta harva vaaleapiirteinen on sen näköinen.
Omaan silmääni kauneus syntyy luustosta ja silmien, nenän ja huulten muodoista jne., ei värityksestä.
Kaksi tuollaista lasta saattanut maailmaan :)
Harvalla vaaleat hiukset säilyvät aikuiseksi asti. Omanikin ovat tummuneet.
Itse pidän tummahiuksisista vaaleasilmäisistä miehistä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tuollaista lasta saattanut maailmaan :)
Harvalla vaaleat hiukset säilyvät aikuiseksi asti. Omanikin ovat tummuneet.
Itse pidän tummahiuksisista vaaleasilmäisistä miehistä eniten.
Sama maku minulla. Lapseni isä oli tummahiuksinen ja sinisilmäinen, sellainen tuli myös lapsesta (poika), ja nyt puolisona tummahiuksinen sinisilmä.
Tosin olen kyllä ollut rakastunut myös ruskea- ja vihreäsilmäisiin.
Olen luonnostaan vaalea, mutta minulla on vihreät silmät. Minusta siniset silmät on jotenkin kylmät, pidän omistani enemmän. Mutta muissa ihmisissä tummat piirteet viehättää itseäni enemmän. Tietysti ennen kuin tutustun heihin paremmin, muuten luonne ratkaisee.
Harvinaista globaalisti