Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Mitä tahansa tv:n ostoskanavien ihmetuotteita tilaavaa.
Laihduttavien pillereiden ja muiden litkujen tehoon uskovia.
Ennustajien ja selvänäkijöiden palveluiden käyttäjiä ja niihin uskovia pidän todella yksinkertaisina.
Pidän ylimääräistä ruokaan käyttäviä ihmisiä tyhminä, eli oikeastaan voisi sanoa kaikki ne, jotka ei käy lidlissä vaikka siihen olisi mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 03:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:37"]
Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap
[/quote]
Kaakao on itseasiassa terveellisempää kuin maito. Mm. auttaa keskivartalolihavuuteen oikea kaakao ilman sokeria. Maito ei taas ole ihmiselle välttämätön ihmiselle mutta voi aiheuttaa paljon terveydellisiä ongelmia.
[/quote]
Mitä terveydellisiä ongelmia maito aiheuttaa? Ei yhtään sen enempi kuin mikään muukaan ruoka-aine
[/quote]
Valion mainokset uponneet hyvin.
Tuossa listattu maidon terveyshaittoja, sisältää lähdeviitteet kaikkiin tutkimuksiin:
http://www.pcrm.org/health/diets/vegdiets/health-concerns-about-dairy-products
Pidän vauvojen ja pikkulasten satujumppaajian ja muksumuskareiden kuluttajia aika idiootteina. Itse en tajua mitä hyötyä on viedä ipana hyppyytettäväksi lastenlaulujen tahtiin jonnekin seurakuntataloon kun saman voi tehdä kotonakin, jossa on myös mahdollista lopettaa silloin kun lasta ei enää huvita. Eniten huvittaa nämä kaikenlaisten satuhierontojen ja muiden humpuukien myyntikuvaukset, joissa höpistään jotain lasten tunteista ja luovuudesta, vaikka ihan saman luovuuden saa lapsista irti paljon helpommin kun lyö niille paperin ja kynät eteen. Jos ei usko tämän riittävän, aina voi laittaa musiikin soimaan taustalle, eikä kenenkään tarvitse ohjata lasten 'luovuutta' ja 'tunneilmaisua'. Ja jos noissa kerhoissa käy vaan nähdäkseen muita lapsia ja äitejä, mihin siellä sitä älytöntä höpöhöpöä tarvitaan?
Kossupullo.. En voi ymmärtää mikä siinä on niin upeaa
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:30"]
7 päivää -lehden ostavia ihmisiä. Tai tilaavia.
[/quote]
Minä tilaan, ja ennenkuin joku huutelee että olen ihan "wt" niin voin kertoa että minulla kaksi akateemista tutkintoa, menestyn työssäni ja kuulun aatelissukuun. Lisäksi Seiskassa on parhaat telkkarisivut ohjelmakuvauksineen, myös niistä ulkomaisista kulttuurikanavista joita katson.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"]
Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?)
En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.
[/quote]
Mä pidän kyllä sua tosi tyhmänä, kun käytät "TAVAN" sanaa. Se on NIIIINNN urpoa ja on erittäin typerä ja ällö vääntö "TAVALLINEN" sanasta.!!! Jos et jaksa kirjoittaa "TAVALLISESTA MAIDOSTA", niin älä kirjoita ollenkaan.
[/quote]
MURRETTA! Viestin kirjoittajan mielipiteisiin tuotteista en ota kantaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]Tupakkaa, lähinnä mainoksista koostuvia aikakausilehtiä, marinoitua lihaa, ei-luomu kananmunia, mehupillejä, muovisia kertakäyttöastioita, valmisruokia, kertakäyttövaippoja... [/quote] Milloin ajattelit palata työelämään ? Sitten ymmärsin miksi joskus voi tarvita valmisruokia... :-D
[/quote]
Työelämässä ollaan, eikä valmisruoka harrasteta. Pakkasessa on aina jotain itsetehtyä ruokaa annosrasioissa, joita voi tarvittaessa lämmitellä mikrossa.
[/quote]
kaikilla ei ole pakastinta
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"]Pidän tälläisen ketjun aloittajaa vähän tyhmänä. Kun kaikilla on niin eri tilanne elämässä ja kaikki ei ole kotona saaneet kunnon kasvatusta että mitä vältellä. Miten sitä sitten osaisi itse ostaa kaiken aina oikein? [/quote] Mä en ottanut tätä noin vakavasti, hauska ketju josta voi peilata asenteita kanssaihmisiä kohtaan. Itse vasta äskettäin luovuin FunLight mehuista, hyvä - ne on niin noloja!
[/quote]
mitä noloa on funlightissa?
Teepussit on turhia, irtoteestä haudutettu tee on parempaa. Valmiit makurahkat on kans vähän kummallisia, kun rahkan tekeminen itse on helppoa ja nopeaa. Tupakka on ihan asiallinen tuote, sillä on haittojen lisäksi myös terveysvaikutuksia.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:17"]
Halpis elektroniikka! Esim kuulokkeet saa halvimmillaan varmaan kympillä? Hajoaa viikon päästä ja joudut ostamaan taas uudet. Menny jo kaks kymppiä rahaa tässä vaiheessa... Eikö oo parempi ostaa laadukkaat heti, niin saa nauttia laadukkaammasta tuotteesta kauemmin!
[/quote]
on niissäkin usein takuu.
ei mulla halpiksetkaan hajoa viikoissa. et ehkä vaan osaa käyttää niitä oikein.
Mun mielestä kertoo aika yksinkertasesta ajattelusta, pitää toista tyhmänä ostosten takia. Juuri kukaan ei taida ostaa ostoksiaan tyhmyyden takia. Se voi ihan olla, että esimerkiks ostajasta toinen tuote on miellyttävämpi käyttää kuin sinusta. Ei kukaan myöskään tiedä miksi ja mihin toinen tuotetta käyttää.
Esimerkiks pyramiditeessä on makuja joita ei muissa pakkauksissa myydä ja joku voi vaan tykätä enemmän käyttää sen mallista teepussia. Ja vaikka se naapuri valitsee sen fairyn ja sinä valitset halvemman yhtähyvän pirkan hyllystä, ei se kerro kummankaan tyhmyydestä. Joku voi esimerkiks tykätä vaikka vaan sen tuotteen väristä tai pakkauksen muodosta, tuoksusta tai ehkä vaikka siitä fairysta tulee jokin lapsuuden muisto mieleen.
Mielestäni ihminen ei ole tyhmä, vaikka tekis ne omat valintansa siellä kaupassakin. Huonompaa mun mielestä ihmisestä kertoo toisten ostosten arvostelu, kuin mikään ostos.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:18"]
Pidän ylimääräistä ruokaan käyttäviä ihmisiä tyhminä, eli oikeastaan voisi sanoa kaikki ne, jotka ei käy lidlissä vaikka siihen olisi mahdollisuus.
[/quote]
Tyhmä voin olla, mutta Lidlissä en todellakaan käy. Kannatan mieluummin näitä kotimaisia kartellikauppoja :)
Mulla ei ekana tullu oikeen mitään mieleen, mutta sitten muistin kaupassa joskus nähneeni valmiiksi kypsennettyä jauhelihaa! Sille en keksi muuta selitystä, kuin uusavuttomuus. Samaan ehkä valmiit lettu- ja pizzataikina pussukat.
Itse teen spaghettikastikkeen yleensä jauhepussista, tulee paremman makuista kun itsetehtynä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:06"]Eineksiä. Okei, jos ostosten joukossa on muuten ihan normaaleja, terveellisiä raaka-aineita, ja lisäksi joku eineslaatikko, enpä ajattele tyypin olevan "hiukan tyhmä".Sama koskee karkkia, sipsiä yms. Mutta jos korissa on pelkkiä eineksiä, sipsiä, karkkia.. Huhhuh. Tosin jos joku aikuinen ihminen ostaa ylipäätään jotain mahdollsimman laaduttomia väriainemyrkytettyjä viinikumikarkkeja, en kyllä ymmärrä.
Sitten tupakka, tietyt siiderit ja oluet, halvimmat viinat
Tietyt lehdet, kuten seiska.
Jos ostaa itselleen tai erityisesti lapsilleen vaatteita (kalliilla), jotka antavat halvan vaikutelman.
Juissi-mehut jos on aikuinen
Sellaiset UGGin halpisversiot. Niin huonot jalalle useimmiten...
Laihdutustuotteet, siis jotkut jauheet tms
Se jos ostaa ulkolaisia vihanneksia, kun vieressä on suomalaisia
Mä ostan kotimaisia kasviksia ihmisille, kani syö talviaikaan ulkolaisia rehuja.
[/quote]
Tupakkaa ostavat. Varsinkin nuoret, jotka ovat kuulleet tupakan vaaroista. Älykkyysosamäärä ei voi olla järin korkea.
Mehujuomat. Luulevat vissiin tuoremehuiksi? Mitä järkeä ostaa valmiiksi laimennettua mehua ja maksaa siitä melkein tuoremehun hinta - tai samakin.
Maustetut jugurtit - varsinkin pikkupurkeissa. Turhaa muovijätettä ja lihottavaa kamaa...
Itse ihmettelen, kun nään jonkun ostoskorissa hajustettuja huuhteluaineita (eikö pesuaine muka riitä?), maustettuja pikamikropuuroja (peruspuuro valmistuu aivan tasan yhtä nopsaan mikrossa ja maksaa yli puolet vähemmän), kaikenmaailman hiusmuotoilutörppöjä mitä turhimmilla myyntikikoilla (kampausneste! Wow! Kiiltoa antava suihke! Ihanaa),...
Kapselikahvinkeitin. Käsittämätöntä pakkaustuhlausta!
Anttilan asiakkaat ja Tarjoustalossa ja muissa vastaavissa asioivat ovat juntteja