Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:38"]Se ihme käsienpesuainevehje, joka on hygieeninen kun ei siihen tarvitse koskea. Mitä ihmeen väliä sillä on, kosketaanko johonkin vai ei saippuaa otettaessa kun kädet kuitenkin pestään.
[/quote]
Me ostettiin se juuri äskettäin sen takia että lapsen on helpompi itse pestä kädet. Ei vielä riitä voimat ja taidot pumppupulloihin. Ihan lasta varten ostettiin. Aikuiset käyttää sitten ihan tavallista pumppupulloa. :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:23"]
Mulla ei ekana tullu oikeen mitään mieleen, mutta sitten muistin kaupassa joskus nähneeni valmiiksi kypsennettyä jauhelihaa! Sille en keksi muuta selitystä, kuin uusavuttomuus. Samaan ehkä valmiit lettu- ja pizzataikina pussukat.
Itse teen spaghettikastikkeen yleensä jauhepussista, tulee paremman makuista kun itsetehtynä.
[/quote]
Voi elämä!:D Sä haukut niiden valmispussi-juttujen käyttäjät uusavuttomiksi ja samaan hengenvetoon sanot itsekin käyttäväsi valmispussia kastikkeen tekoon :D Nuohan on täysin samoja asioita :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:01"]
Mulla ei ekana tullu oikeen mitään mieleen, mutta sitten muistin kaupassa joskus nähneeni valmiiksi kypsennettyä jauhelihaa! Sille en keksi muuta selitystä, kuin uusavuttomuus. Samaan ehkä valmiit lettu- ja pizzataikina pussukat.
Itse teen spaghettikastikkeen yleensä jauhepussista, tulee paremman makuista kun itsetehtynä.
[/quote]
Voi elämä!:D Sä haukut niiden valmispussi-juttujen käyttäjät uusavuttomiksi ja samaan hengenvetoon sanot itsekin käyttäväsi valmispussia kastikkeen tekoon :D Nuohan on täysin samoja asioita :D
[/quote]
Ja kuka ei osaa tehdä itse spagettikastiketta?? Pakko olla äärettömän uusavuton jos ei saa itse hyvänmakuista kastiketta?
Liian ahtaita kenkiä, jotka aiheuttavat liikavarpaita yms. jalkaongelmia.
Onko sulla jotain tutkimusta tähän liittyen, että tupakan polttaminen korreloisi jotenkin matalan älykkyysosamäärän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:01"]
[/quote]
[/quote]
Ja kuka ei osaa tehdä itse spagettikastiketta?? Pakko olla äärettömän uusavuton jos ei saa itse hyvänmakuista kastiketta?
[/quote]
Enhän edes sanonut, etten osaa. Tuon mainitsin juurikin poikkeuksena, koska mielestäni tulee parempaa mielestäni sillä lailla.
Sinäkö sitten teet kaiken alusta loppuun, sikojen teurastamisesta lähtien?
Vähän pyöreämmät ihmiset, jotka ostaa esim. Adidaksen, Niken tms. vaatteita. Ei se urheilumerkkivaate muuta ulkonäköäsi tai tee sinusta urheilullista!!
Polttoaineen jäänestoaineita ostavia.
Huollattakaa autonne kerran vuoteen, niistä säästyneillä rahoilla.
Hajustettua astianpesuainetta ostavia.
Miksi tiskiveden pitäisi tuoksua sitruunalta?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:14"] Näitä pikkupurkkeihin pakattuja danone actimel yms. sokerijugurtteja ostavat ovat kyllä aikamoisia höynäytettyjä idiootteja. Tulee ihan huono olo, kun miettii sitä sokerin määrää mikä niissä on. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon turhaa muovijätettä ne tuottavat. Naurattaa, kun näitä myydään jollain "terveellisten bakteerien" nimillä, jotka ovat itse asiassa yhtiöiden tavaramerkkejä. "Bifidus Actiregularis, Bifidus Regularis, Bifidus Digestivum, Bifidobacterium Lactis and its variants are marketing names generated by Danone (known in the United States of America as Dannon) for one of the specific bacteria it uses in its “Activia” range of yoghurt products." http://whatisbifidusregularis.org/ [/quote] Mä ostan niitä, koska jostain ihmeen syystä ne näyttävät vähentävän mun mahani turvotusta. Ei ehkä kannata vetää niin typeriä johtopäätöksiä, että ajattelisit etten minä tietäisi miten paljon niissä on sokeria. Ärsyttää itseänikin, ja ostaisin kyllä heti makeuttamatonta tuotetta, jos sellaista olisi tarjolla. Olen yrittänyt juoda noiden sijaan esim. Gefilus-piimää, mutta tuloksena on ollut entistä kovempi mahan turpoaminen. [/quote] Katos huvikses montako e-koodia löytyy luettelosta ja kulauta huiviin hyvällä omatunnolla sen päälle ( niitä on yli 15) ps. Jos pötsi paisuu maitotuotteista en olisi niin tyhmä että jatkan käyttämistä ilman maitoakin syö ja elää ja oikein hyvin.
[/quote]
Katsoin. Ei yhtäkään e-koodia. Edes ainesosia ei ole viittätoista. Dekstroosi, muunnettu tapiokatärkkelys, aromi ja happamuudensäätöaine ovat niitä, jotka varmaan voisivat olla merkitty myös e-koodilla.
Lisäksi ihan tiedoksesi, että myös nuo Actimelit ovat maitotuotteita. En ehkä sinuna hirveästi huutelisi muiden tyhmyydestä. Lähinnä susta paistaa tarve olla fiksumpi, selvästikin kyllä ilman mitään todellista kompetenssia...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:17"]
Halpis elektroniikka! Esim kuulokkeet saa halvimmillaan varmaan kympillä? Hajoaa viikon päästä ja joudut ostamaan taas uudet. Menny jo kaks kymppiä rahaa tässä vaiheessa... Eikö oo parempi ostaa laadukkaat heti, niin saa nauttia laadukkaammasta tuotteesta kauemmin!
[/quote]
Ei ne laadukkaat kestä ollenkaan kauemmin. Sitä paitsi noi menisi takuuseen joten ei tarvitse ostaa uusia
[/quote]
Mun 20euron kossin tulppakuulokkeet kesti kuusi vuotta. Ajattelin ostaa uudet samanlaiset.
[/quote]
Mulla samamerkki ja -hinta, alta vuoden irtosi se "töpseli" päähän kuuluva laitteen sisään menevä metalli pätkä. Sai heittää menemään:/
MK -tuotteiden. Yksilöllisyys, mitä se on?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:45"]
Hajustettua astianpesuainetta ostavia. Miksi tiskiveden pitäisi tuoksua sitruunalta?
[/quote]
Ehkä ei tiskiveden, mutta kun samalla pesuaineella voi siivota lähes koko kämpän ja ehkä joku tykkää sitruunan tuoksusta? Sitä paitsi hajustamattomia on joskus vaikea löytää tai ne voivat olla kalliimpia.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:11"]
- Liha, turkikset ja eläimillä testatut tuotteet (useimmat pyykinpesuaineet, astianpesuaineet ja meikit on testattu eläimillä).
[/quote]
On testattu aikoinaan, muttei testata enää. JOkaista uutta tuotetta ei tarvitse testata, kun raaka-aineet on kerran testattu ja käypäisiksi todettu, koskee myös kosmetiikkaa jota markkinoidaan eläinkokeettomana. Tämänhetkisellä boikotoinnilla ei ole mitään vaikutusta mihinkään siis.
[/quote]
Juuri tämän takia eläinkokeet eivät ikinä lopu... :/ Mistä tiedät, että joskus eläinkokeita tehnyt tai eläimillä testattuja raaka-aineita tuotteissaan käyttävä yritys ei enää tulevaisuudessa tee testejä eläimillä? Ja vaikka yritys ei itse testaisikaan, niin esim. Kiinassa testataan kaikki maahan tuotava kosmetiikka. Eläinkokeetonta kosmetiikkaa tai sen raaka-aineita sen sijaan ei ole missään vaiheessa testattu eläimillä. Lista täällä: http://www.animalia.fi/kosmetiikkalista
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:32"]Niitä, jotka ostavat mässyä ja pullaa, vaikka ovat vaikeasti ylipainoisia.
[/quote] Voi pyhä yksinkertaisuus. Lihavilla ei koskaan käy vieraita tai heidän lapsillaan ei ole karkkipäivää? Jos laiha ostaa herkkuja, ne voivat olla vieraille, mutta läski syö lähtökohtaisesti itse kaiken ostamansa?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:58"]Applen tuotteita, Applen tuotteita, Applen tuotteita. Taitaa olla taas fanipojat asialla. Mulla on ollut Applen läppäri vuodesta 2006 alkaen (ostin n. vuosi sitten uuden), enkä aio enää ikinä ostaa PC:tä. Siitä, että laitteisto ja ohjelmisto tulevat samasta puljusta, on todella paljon etua. Mulla on Mäkki yhdistettynä työ- ja huvikoneena, ja jälkimmäiseenkin se sopii oivallisesti laadukkaan äänentoistonta (siis puhun nyt sen omista kaiuttimista) ja hyvän kuvanlaatunsa ansiosta. Meillä kun katsotaan ihan kaikki ohjelmat tältä samalta laitteelta, niin osaan arvostaa näitä ominaisuuksia.
Jos joku toinen valmistaja pystyy valmistamaan laitteen, jossa on nämä samat ominaisuudet, ja näiden lisäksi Applen helppo käytettävyys, ostan mieluusti sellaisen. Mutta koska tällaista yhdistelmää ei ole muiden laitteiden kohdalla saatavilla, pitää tyytyä Appleen.
[/quote]
Tähän. Jos samaa tavaraa saisi halvemmalla, ostaisin mielelläni. Vähän tyhmä verrata junaaja resiinaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:19"]
Cup solo. Soda stream. Sähkötakka. Voileipägrilli. Hyötykasvikuivuri. Leipäkone. Popcornikone. Lista on loputon.
[/quote]
Multa löytyy noista kapselikahvikone (ei tosin cup solo), soda stream ja hyötykasvikuivuri ja kaikkia käytän tosi paljon.
Kapselikahvikone on sinkkutalousessa loistava, kun saa juuri sen kupin verran kahvia ja vielä jotain erikoisempaa samalla vaivalla.
Sodastream on kesällä mahtava, kun eitarvi raahata kivennäisvesiä kaupasta autottomana (kivennäisvesiä menee mulla tosi paljon kesäisin).
Hyötykasvikuivuri hyrrää taas syksylä todella ahkerasti, kun kuivattelen erityisesti omenia, mutta myös sieniä ja yrttejä.
Leipäkoneenkin uskon olevan hyvä kapine talouteen, jossa leivotaan leipää itse usein. Ja uskon noille muillekin löytyvän käyttäjäryhmänsä. Se, ettet sinä kyseisiä kapineita käyttäisi, ei tarkoita, että ne olisivat turhia.
Kaikki proteiinirahkat-, -jugurtit, -juomat, -patukat.