Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet hyötynyt ylemmästä AMK tutkinnosta?

Vierailija
30.11.2014 |

kiinnostaa kohta valmistuvaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:53"]

Ei mitään iloa. Jos oikeasti haluat ylemmän korkeakoulutuksen, mene yliopistoon ja maisteriksi. 

[/quote]

ap:lla on jo kandin paperit + maisterinkin paperit gradua ja 2 kurssia vaille valmiit. ;)

[/quote]

No mitä hittoa enää tekisit mitään millään AMK-tutkinnolla?

Vierailija
22/23 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:53"]

Ei mitään iloa. Jos oikeasti haluat ylemmän korkeakoulutuksen, mene yliopistoon ja maisteriksi. 

[/quote]

ap:lla on jo kandin paperit + maisterinkin paperit gradua ja 2 kurssia vaille valmiit. ;)

[/quote]

No mitä hittoa enää tekisit mitään millään AMK-tutkinnolla?

[/quote]

Heh. AP.llä on samalta alalta yo-pohjainen ammattiitutkinto ajalta ennen AMK:ta, joka täydennetty AMK tutkinnoksi. AMK tutkinnolla erityishaussa yliopistoon, josta kandin paperit. AMK papereilla opiskelemaan myös ylempää AMK tutkintoa. ja kaikissa näissä hyväksilukuja muista tutkinnoista. AMK tutkinnon saan valmiiksi tänä vuonna. Maisterin paperit ehkä ensi tai seuraavana vuonna, miten nyt jaksan uhrata aikaa. 

Ensimmäistä tutkintoa lukunottamatta olen tehnyt työnohessa ilman opiskelulomia. 

miksi? ihan huvkseni ja harrastukseni olen opiskellut. Olenpahan nähnyt molemmat puolet opiskelusta. Valmistunut olen siis kolmella eri vuosikymmenellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen noita samoja kuin 17 mainitsi ja olen tiiminvetäjä sh ihan ilman AMK:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi