Kumpaa burana vai panadol välilevyn pullistumaan
Viimeksi lääkäri kysyi olenko ottanut Buranaa viikon kuurina. Miksi burana eikö panadol käy? Tulee höntti olo buranasta.
Kommentit (16)
Ihan lääkäri antoi sinulle hoito ohjeet. Vai itsekö keksit diaknosin?
Molemmat yhdessä niin tehostavat kuulemma toisiaan. Itse en panadolia syö, teho sama kun söisi muumipastillin...
Buranalla ei kyllä ole psykotrooppisia vaikutuksia.
Mulla toimi parhaiten Panacod, eli ääni parasetamolille. Lääkäri määräsi myös opiaatteja, mutta se ei auttanut kipuun, tuli vaan sumuinen olo ja oksetti.
Miten voi buranasta tulla höntti olo?
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ottaa alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yhdessä niin tehostavat kuulemma toisiaan. Itse en panadolia syö, teho sama kun söisi muumipastillin...
Sama täällä. Minulla panadol laskee kyllä flunssassa kuumetta niin tehokkaasti että lakanat ovat märkänä mutta kipuun se ei auta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ibuprofeeni vaikuttaa ihmisillä eri tavoin. Itse jouduin syömään kuurina, ja huomasin, että kas sehän toimii unilääkkeenä, eli väsyttää. En ollut koskaan aikaisemmin huomannut yhteyttä siihen, mutta näin se vaan on.
Burana on tulehduskipulääke
Siksi sitä
Polttele hieman kannabista sekin auttaa, kysy vaikka Osmolta
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi parhaiten Panacod, eli ääni parasetamolille. Lääkäri määräsi myös opiaatteja, mutta se ei auttanut kipuun, tuli vaan sumuinen olo ja oksetti.
Panacod on vahva, kodeiinipitoinen särkylääke, jota saa vain lääkärin määräyksestä.
Aiheuttaa voimakasta ummetusta yleensä, joten laksatiiveja täytyy ottaa myös tuon lääkkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tramalia naamaan
On kyllä tehokas ja saa aikaan hilpeän olon. Siksi lääkärit eivät sitä määrää mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panacod on vahva, kodeiinipitoinen särkylääke, jota saa vain lääkärin määräyksestä.
Aiheuttaa voimakasta ummetusta yleensä, joten laksatiiveja täytyy ottaa myös tuon lääkkeen kanssa.
Ja tuostahan se vasta höntti olo tuleekin.
Kumpikaan ei auta tuohon vaivaan. Pitäis olla vahvemmat lääkkeet.