Stockmann Herkku ja sossun maksusitoomus
Onko kukaan tarjonnut Stockaan sitä maksusitoomuslappua? Miten ne suhtautuu siihen siellä?
Kommentit (37)
Eikös siinä lapussa lue mihin kauppoihin se käy? Jos siinä lukee, et käy myös Stockalle niin mikä ongelma siinä voisi olla?
Juu että sossun asiakkaan täytyy saada sapuskat stockan herkusta... mikäs siinä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:57"]Onko kukaan tarjonnut Stockaan sitä maksusitoomuslappua? Miten ne suhtautuu siihen siellä?
[/quote]
Mene töihin, saatanan soskunpummi.
Voi v***ttu noita sossupummeja. Niska limassa saa painaa töitä, mitä enemmän painat ja tienaat, sitä enemmän nyysitään veroa jotta nää pummit voi shoppailla stockalla. Tsiiiz. Meidän perheellä ei ole kohta enää varaa asua Suomessa.
: ---------------D älkää menkö provoon. Mut saahan nyt sossun elättikin kerran hakea jouluherkut stockalta jos rahaa riittää.
Enistäänkin Stockan herkku ei ole sen kalliimpi paikka kuin se lähin Citymarket tai Prisma. Jos siis ostat samoja tuotteita. Hintaa tulee tietysti, jos ostat Herkun valikoimissa olevia "parempia" tuotteita; hyvää riistalihaa, tuoretta pyydettyä kalaa tai vaikkapa jotain hyvää myslileipää peruslimpun sijasta.
Itse käyn hakemassa lähes kaikki ruokaostoksen Herkusta ja kuussa menee samanverran kuin ennen muuttoa K ja S -mafian paikoissa asioidessa.
Lidl on sitten erkseen, mutta se ei valikoimaltaan ja laadultaan kilpaile edes samassa sarjassa. Jotain hyviä tuotteita kyllä sielläkin on, mutta haluan kaiken yhdestä paikasta.
Itse olen aina ihmetellyt tätä stockan herkun hypetystä, miten on muka kalliimpi ja parempi kuin monet muut. Siellä käy turkkimummoa ja keskimäärin rikkaampaa väkeä yksinkertaisesti siitä syystä, että eteläisessä helsingissä, kantakaupungissa (suomen kalleimmat asuinneliöt) ei ole mitään jätti prismoja. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:01"]
Itse olen aina ihmetellyt tätä stockan herkun hypetystä, miten on muka kalliimpi ja parempi kuin monet muut. Siellä käy turkkimummoa ja keskimäärin rikkaampaa väkeä yksinkertaisesti siitä syystä, että eteläisessä helsingissä, kantakaupungissa (suomen kalleimmat asuinneliöt) ei ole mitään jätti prismoja. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
[/quote]
Samaa mieltä. Herkun plussapuoli on kuitenkin se, että sieltä saa tuotteita, mitä ei ole muualla suurissa marketeissa.
Mites olis joku jätticittari Helsingin keskustaan? Varmaan olisi aina ruuhka päällä. Ei taida paikkaa löytyä.
Onhan Stockan herkku ollut kalliimpi ostoskorivertailuissa, en oikein ymmärrä miten 8 perustelee asiaansa.
Mutta tuskin keskituloinen, joka nyt joka tapauksessa vaan ostaa kaupasta sen mitä tarvitsee, eikä katso hintoja, kauheesti huomaa, meneekö laskuun 20 euroa enemmän tai vähemmän.
Stockan Herkusta saa toki jotain erikoistuotteita, mutta toisaalta sieltä ei välttämättä saa sellaisia tavallisia tuotteita, joita on isommissa marketeissa. Kokemusta on Tampereen ja Turun Herkuista. Varsinkin Turun Herkku on säälittävä, paremmat valikoimat on torin toisella puolella S-marketissa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:12"]
[/quote]
Samaa mieltä. Herkun plussapuoli on kuitenkin se, että sieltä saa tuotteita, mitä ei ole muualla suurissa marketeissa.
Mites olis joku jätticittari Helsingin keskustaan? Varmaan olisi aina ruuhka päällä. Ei taida paikkaa löytyä.
[/quote]
Ruoholahti ei ole kovin kaukana keskustasta (riippuu millä suunnalla asuu) ja sieltä löytyy cittari. Mutta eihän cittarikaan mikään edullinen kauppa ole.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:12"]
[/quote]
[/quote]
Ruoholahti ei ole kovin kaukana keskustasta (riippuu millä suunnalla asuu) ja sieltä löytyy cittari. Mutta eihän cittarikaan mikään edullinen kauppa ole.
[/quote]
On eri asia mennä julkisilla ruokakauppaan kuin kävellä.
stadissa tuo sitoumus otetaan vastaan vain s-ketjun kauppoihin.
Miten muuten Stockan Herkku, ainakin täällä Oulussa, voi olla kooltaan niin pieni? Jos valikoimissa on "kaikkea", sellaistakin mitä muualta ei saa, niin miten se voi olla kooltaan monta kertaa pienempi kuin jättimäiset Prismat? Mitä Prismassa on enemmän, kun neliöitä tarvitaan niin hirveästi?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:43"]
Miten muuten Stockan Herkku, ainakin täällä Oulussa, voi olla kooltaan niin pieni? Jos valikoimissa on "kaikkea", sellaistakin mitä muualta ei saa, niin miten se voi olla kooltaan monta kertaa pienempi kuin jättimäiset Prismat? Mitä Prismassa on enemmän, kun neliöitä tarvitaan niin hirveästi?
[/quote]
Prismoissa myydään niin paljon kaikkea muuta kuin ruokaa. Stockan herkussa on lähes pelkästään ruokaa myynnissä.
[/quote]
[/quote]
On eri asia mennä julkisilla ruokakauppaan kuin kävellä.
[/quote]
Turkkimummot kaivarista, skattalta, krunikasta, töölöstä hurauttaa näppärästi ratikalla stockalle. Ei ne lähe metrolla mihinkään sittareihin, ei edes asematunneliin spurgujen keskelle. Sitähän sää vissiin tarkoitit, mut meitsin piti vielä tyhjentää omat ajatukset tähän :)
Lidl pitäisi olla ainut sallittu paikka missä nuo kävisivät.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:59"]
Lidl pitäisi olla ainut sallittu paikka missä nuo kävisivät.
[/quote]
Lidlejähän onkin joka kulmalla. Kätevää varmasti niille, joilla se lidl on kaukana.
Aika on näköjään niin hurjasti muuttunut. Anteeksi tyhmän tietämättömyys, mutta niin monessa keskustelussa tulee esille millä tavalla ihmiset elävät nykyään. Onko se niin, että sosiaalin asiakkaaksi pitää jokaisen ryhtyä ja on se mihin tähdätään?