Stockmann Herkku ja sossun maksusitoomus
Onko kukaan tarjonnut Stockaan sitä maksusitoomuslappua? Miten ne suhtautuu siihen siellä?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:54"]
[/quote] Ruoholahti ei ole kovin kaukana keskustasta (riippuu millä suunnalla asuu) ja sieltä löytyy cittari. Mutta eihän cittarikaan mikään edullinen kauppa ole. [/quote] On eri asia mennä julkisilla ruokakauppaan kuin kävellä. [/quote] Turkkimummot kaivarista, skattalta, krunikasta, töölöstä hurauttaa näppärästi ratikalla stockalle. Ei ne lähe metrolla mihinkään sittareihin, ei edes asematunneliin spurgujen keskelle. Sitähän sää vissiin tarkoitit, mut meitsin piti vielä tyhjentää omat ajatukset tähän :)
[/quote]
No, pääsee sinne Ruoholahden Cittariinkin spåralla, mutta eihän se tosiaan ole sellainen paikka, joka Töölön turkkimummoja houkuttelisi. Jos taas asuu jossain Hietalahden suunnalla tai Kampin länsiosassa niin sekä Cittariin että Stockalle on melkein yhtä pitkä matka.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:12"]On kyllä aikoihin eletty
[/quote]
Eikös vaan
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:12"]On kyllä aikoihin eletty [/quote] Eikös vaan
[/quote]
Pitäskö lopettaa työt, myydä kaikki pois ja ruvettava käymään stockan herkussa ostoksilla?
Muusta kun Herkusta on vaikea saada laadukasta ruokaa... että toivottavasti ap pystyy asioimaan siellä...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:38"]stadissa tuo sitoumus otetaan vastaan vain s-ketjun kauppoihin.
[/quote]
Kyllä k-kauppaankin! T.kassaneiti
Kerran jouduin käyttämään maksusitoumusta, olin jäänyt työttömäksi ja odottelin liiton rahoja, tilillä oli 3 euroa ja kaksi pientä suuta ruokittavana omani lisäksi. Multa kysyttiin mihin paikalliseen kauppaan sen sitoumuksen haluan, halusin s-markettiin koska ajattelin sen olevan sopivan halpa kauppa. Oli sitten noloa kassalla näyttää lappua, kun siellä oli tuuraaja joka ei tiennyt mistään mitään. Se huuteli kauemmas toiselle kassalle että "mitäs näitten sossun lappujen kanssa tehdään?" Nolotti HIEMAN, kaikki katsoivat muhun päin :/
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:04"]Voi v***ttu noita sossupummeja. Niska limassa saa painaa töitä, mitä enemmän painat ja tienaat, sitä enemmän nyysitään veroa jotta nää pummit voi shoppailla stockalla. Tsiiiz. Meidän perheellä ei ole kohta enää varaa asua Suomessa.
[/quote]
Paina vaan vieläkin niin sossun tuet nousee mulla. Mä olen kotona ja käyn luukulla. Haha
Ei kai sentään sossu myönnä maksusitoumusta stokkalle.
No toivottavasti ei. Ja kyllä, se ON keskimäärin kalliimpi kauppa kuin perus Prisma tai Cittari, ainakin Helsingissä. Kyllä sen nyt huomaa jokainen joka vähän tarkemmin hintoja syynää. Kaikissa tuotteissa ei juurikaan ole hintaeroa, mutta toisissa paljonkin. Mutta saahan sieltä hyvää ja laadukasta tavaraa ja todella mukavaa/asiantuntevaa palvelua myös, siitä mielellään joskus maksaa pikkuisen ekstraa. Toivottavasti sossun rahoilla sinne ei pääse kuitenkaan, ei millään pahalla, mutta miksi pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:12"]On kyllä aikoihin eletty [/quote] Eikös vaan
[/quote]
Pitäskö lopettaa työt, myydä kaikki pois ja ruvettava käymään stockan herkussa ostoksilla?
[/quote]
Niin mä teen.
Joku mummo ei osaa mennä muualle .
Kyllä ainakin Helsingin keskustan Stockan Herkku on huomattavasti kalliimpi kuin normikaupat. Oon töissä keskustassa ja kun joskus käyn tekemässä ostokseni siellä, sen kyllä huomaa. Vaikka ihan samoja tuotteita ostan, niin kyllä ostoskorille tulee helposti hintaa 5-10 euroa enemmän vaikka samat leivät, juustot, maidot, mehut ja hedelmät siinä on. Esimerkiksi Prisma ja meilläpäin myös S-market on huomattavasti halvempi, Cittarissa en käy säännöllisesti niin siitä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:43"]
Miten muuten Stockan Herkku, ainakin täällä Oulussa, voi olla kooltaan niin pieni? Jos valikoimissa on "kaikkea", sellaistakin mitä muualta ei saa, niin miten se voi olla kooltaan monta kertaa pienempi kuin jättimäiset Prismat? Mitä Prismassa on enemmän, kun neliöitä tarvitaan niin hirveästi?
[/quote]
Ei sieltä saakaan "kaikkea". Minä olen tuo, joka olen huomannut, että on siellä Stockan Herkussa esim. Turussa joitakin erikoisia tuotteita ulkomailta, mutta sitten vastaavasti suppeampi valikoima niistä merkeistä, mitä saat tavallisesta kaupasta. Tämän huomaa ihan kaikista valikoimista: ei ole niitä makuja tai lajeja joita minä haluaisin esim. Skyrin rahkoista, Finduksen kasvispakasteista, Fazerin pikkuleivistä, Valion juustoraasteista ja valmissiivuista, sushia ei saa kalatiskistä kuin viikonloppuisin jne. jne.