Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen on ihan nätti, liikunnallinen (hoikka), mukava ja sit vielä ihan perusfiksukin (koulutettu ja omillaan)

Vierailija
06.10.2021 |

niin voiko se olla miehille ongelma? Koska kuulostaa tämä nyt sitten typerältä tai ei, niin tuntuu että omat orastavat suhteet menee mönkään juuri siitä syystä että moni (tavis)mies kokee jonkinlaista alemmuutta meikäläisen rinnalla.

Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa, koska en ole kuitenkaan niin hyvännäköinen tai menestyvä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa koska tuollaisia naisia ei ole, paitsi jonkun mielikuvituksessa.

Vierailija
2/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele, ihaile, anna tilaa, peruuta, kuuntele taas, ihaile, anna arvostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma miehille. Syy on jossain muualla.

Vierailija
4/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi kertoa tarkemmin. Miten nätti ja mikä koulutus.

Vierailija
5/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tommonen ja vientiä pyöreä nolla.

Vierailija
6/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yksinkertaisesti olet luonteeltasi vaikea, ts. "haasteellinen". Se voi olla se syy.

Vierailija
7/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ne miehet on olleet siitä miksi suhteet on mennet mönkään?

Vierailija
8/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kriteeriellä arviotte itsenne näteiksi? Eikö se ole aika subjektiivista...Ja tarkoittaako hoikka kuivan kesän oravaa, vai onko muotoja?

Vierailija
9/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan naisilla ei ole käsitystä mikä on miesten mielestä mukava. Voi tuossa muutkin karahtaa jos miehiltä kysyy.

Vierailija
10/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo aloitus. Todellisuudessa olet helv#tin ruma, läski huo#a joka elää päivät yhteiskunnan tuilla !

Vierailija
11/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa"

Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.

Vierailija
12/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.

No juuri sellaisia tapailenkin. Ihan tavallisia miehiä.

Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.

Vierailija
13/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan naisilla ei ole käsitystä mikä on miesten mielestä mukava. Voi tuossa muutkin karahtaa jos miehiltä kysyy.

No mikä on miesten mielestä mukava? Ihan siitä päättelin, että tuo on yksi yleisin asia mitä miehet minulle sanoo.

Vierailija
14/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa koska tuollaisia naisia ei ole, paitsi jonkun mielikuvituksessa.

Meidän koulussa on lähes kaikki!

Vierailija
15/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään mies jättää naista siksi, että kokee naisen olevan hänelle liian hyvä. Sellaista ei vaan tapahdu. Jokin muu ongelma naisessa on.

Vierailija
16/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.

Äidin ja siskon mielestä.

Vierailija
17/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulussa on lähes kaikki!

Oletko kysynyt koulun pojilta?

Ps. Älä kysy, voi tulla aika lyttääntynyt olo.

Vierailija
18/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin ja siskon mielestä.

Okei. Eikö sua ole koskaan sanottu kauniiksi, vai miksi sinusta tuntuu että tämän on oltava valhe?

Vierailija
19/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pitäisi kertoa tarkemmin. Miten nätti ja mikä koulutus.

Ja onko oikeasti mukava? Miten se näkyy?

Vierailija
20/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla perusgiksu, mutta ehka jotain paastelet suustasi ja miten sen paastelet, mika karkoittaa miehet.

Itse olin nuorempana hyvin vaittelynhaluinen ja jopa ylimielinen, vaikka oletin olevani maailman kiltein ja hurmaavin ja tosi fiksu.

Nain katsoessani jopa 5v taaksepain, havettaa ja ihmettelen etta yksikaan mies pysy rinnallani hetkeakaan pidempaan.

Mutta miehet on sinnikkaita.