Jos nainen on ihan nätti, liikunnallinen (hoikka), mukava ja sit vielä ihan perusfiksukin (koulutettu ja omillaan)
niin voiko se olla miehille ongelma? Koska kuulostaa tämä nyt sitten typerältä tai ei, niin tuntuu että omat orastavat suhteet menee mönkään juuri siitä syystä että moni (tavis)mies kokee jonkinlaista alemmuutta meikäläisen rinnalla.
Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa, koska en ole kuitenkaan niin hyvännäköinen tai menestyvä.
Kommentit (80)
aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa"
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
No juuri sellaisia tapailenkin. Ihan tavallisia miehiä.
Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.
Ilmeisesti käsityksesi tavallisesta on jotenkin kummallinen jos he tuntevat alemmuutta kanssasi vaikka ovat itse ihan samanlaisia kuin sinä. Vai määritteletkö sinä kaltaisesi miehen komeaksi menestyjäksi?
En määrittele. Enkä määrittele itseäni miss- maailmaksi ja menestyjäksi. Vaan ihan tavalliseksi naiseksi jolla menee kivasti.
Yksi käytännön esimerkki. Mies on minusta tosi kiva ja ihana ja olen hänestä kaikinpuolin kiinnostunut. Mutta kerrasta toiseen hänelle on selvästi ongelma se että minä olen timmissä kunnossa ja hän ei - ja päättelen sen olevan ongelma koska hän itse niin sanoo; kehumalla minun kroppaa ja haukkumalla omaansa. Mutta MINUN silmissäni hän on ihan tavallinen ja haluttava. Minulle siis vaikkapa vatsalihakset ei ole sen seksikkäämpiä kuin sellainen iskä-vatsa; voin viehättyä molemmista ihan yhtä paljon.
Siitä seuraa sit kuitenkin ongelmaa esim. makkarin puolella nopeasti, kun mies ei selvästi ole sinut kroppansa kanssa.
Noniin, tuli selväksi mitä haluat meidän sanovan sulle.
Joo, olet parempi. Olet parempi ja pelotat miehiä erinomaisuudellasi.
Noin. Seuraava!
Monet miehet eivät halua naisen olevan itsenäinen (olevan omillaan, hoitavan arkensa), vaikka muuta väittävät.
Väitän, että ei ole ongelma. Ongelma on jossain muualla mm. siinä, ettei kemiaa ole tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät halua naisen olevan itsenäinen (olevan omillaan, hoitavan arkensa), vaikka muuta väittävät.
Et varmaan usko tuota itsekään. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi perässä vedettävää kivirekeä puolisokseen, oli kyse naisesta tai miehestä?
Aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä se kontrollointi? Oletko kontrolloiva?
En
Ehkä tässä onkin se ongelma. Moni mies nimenomaan haluaa kontrolloivan naisen, vaikkei sitä ääneen kehtaisi myöntääkään.
Jotain oleellista jätät nyt kertomatta
aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.
Ilmeisesti käsityksesi tavallisesta on jotenkin kummallinen jos he tuntevat alemmuutta kanssasi vaikka ovat itse ihan samanlaisia kuin sinä. Vai määritteletkö sinä kaltaisesi miehen komeaksi menestyjäksi?
En määrittele. Enkä määrittele itseäni miss- maailmaksi ja menestyjäksi. Vaan ihan tavalliseksi naiseksi jolla menee kivasti.
Yksi käytännön esimerkki. Mies on minusta tosi kiva ja ihana ja olen hänestä kaikinpuolin kiinnostunut. Mutta kerrasta toiseen hänelle on selvästi ongelma se että minä olen timmissä kunnossa ja hän ei - ja päättelen sen olevan ongelma koska hän itse niin sanoo; kehumalla minun kroppaa ja haukkumalla omaansa. Mutta MINUN silmissäni hän on ihan tavallinen ja haluttava. Minulle siis vaikkapa vatsalihakset ei ole sen seksikkäämpiä kuin sellainen iskä-vatsa; voin viehättyä molemmista ihan yhtä paljon.
Siitä seuraa sit kuitenkin ongelmaa esim. makkarin puolella nopeasti, kun mies ei selvästi ole sinut kroppansa kanssa.
Provo tämä on koska ei miehet noin ajattele jollei sitä jollain tavoin provosoi vaikkakin ehkä tiedottomasti
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Ehkä tässä onkin se ongelma. Moni mies nimenomaan haluaa kontrolloivan naisen, vaikkei sitä ääneen kehtaisi myöntääkään.
😂 Joopa joo!
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että ei ole ongelma. Ongelma on jossain muualla mm. siinä, ettei kemiaa ole tarpeeksi.
Usein tuo on kiertoilmaus sille, ettei ulkonäkö riitä. Ihan mahdollista että vaikka nuo miehet olisivat itse ihan tavallisia, haluavat katsoa josko heille löytyisi se vielä täydellisempi mallimimmi.
Vierailija kirjoitti:
aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä on koska ei miehet noin ajattele jollei sitä jollain tavoin provosoi vaikkakin ehkä tiedottomasti
Jep. Ei miehet toimi noin.
Oma kokemus hoikista näteistä liikunnallisista samanikäisistä tai vähän nuoremmista lapsettomista naisista on se että he ovat loputtoman nirsoja.
Aina vain kaveriksi kelpaisi.
No voi jösses. Ei kukaan aivot omaava "tavismies" koe minkäänlaista alemmuudentunnetta naisensa rinnalla. Ylpeyttä korkeintaan.
- Tavismies ja tavis-faija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan usko tuota itsekään. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi perässä vedettävää kivirekeä puolisokseen, oli kyse naisesta tai miehestä?
Ei miehet ehkä halua "kivirekeä", mutta haluavat jonkun, jota voivat kontrolloida. Kontrollointi ja perässä vetäminen on eri asioita!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelmaa koska tuollaisia naisia ei ole, paitsi jonkun mielikuvituksessa.
AP:han kuvaili ihan tavallisen naisen.
Mukava, fiksu, koulutettu ja omillaan, ihan nätti, liikunnallinen ja hoikka = perusnainen.
Ei-perus on sitten jotain muuta, ääripäiden ominaisuuksia suuntaan tai toiseen.
Ota kilttis. Hän tykkää sinusta juuri omana itsenäsi.
Suurin ongelma tuossa on, että olet liian ulkonäkökeskeinen pinnallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
😂 Joopa joo!
Et ilmeisesti tiedä yhtään pariskuntaa jossa asetelma on tuollainen? Tuo ei kyllä ole mitenkään harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ehkä halua "kivirekeä", mutta haluavat jonkun, jota voivat kontrolloida. Kontrollointi ja perässä vetäminen on eri asioita!
Tuolla puhutaan ihmisestä joka ei hoida arkeaan itsenäisesti. Haloo. Ei kukaan halua sellaista.
Ja jos ihan teet empiiristä tutkimusta, niin eiköhän arjen kontrolloijista valtaosa ole naisia! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
😂 Joopa joo!
Et ilmeisesti tiedä yhtään pariskuntaa jossa asetelma on tuollainen? Tuo ei kyllä ole mitenkään harvinaista.
Tiedän, totta kai. Mutta onko se joku miehen ihanne, vai jotain minkä mies ajattelee kuuluvan asiaan, jotain mitä hän suostuu sietämään, se onkin eri asia. Harva mies haluaa tulla kontrolloiduksi!
Täällä sun kaveris esittää taas, et MONET miehet haluaakin olla niitä kontrolloivia osapuolia.
En