Jos nainen on ihan nätti, liikunnallinen (hoikka), mukava ja sit vielä ihan perusfiksukin (koulutettu ja omillaan)
niin voiko se olla miehille ongelma? Koska kuulostaa tämä nyt sitten typerältä tai ei, niin tuntuu että omat orastavat suhteet menee mönkään juuri siitä syystä että moni (tavis)mies kokee jonkinlaista alemmuutta meikäläisen rinnalla.
Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa, koska en ole kuitenkaan niin hyvännäköinen tai menestyvä.
Kommentit (80)
Jotkut miehet ovat avoimesti sitä mieltä, että nainen pitää huolta itsestään = nainen meikkaa ja laittautuu päivittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa"
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
Niitähän hän juuri on kokeillut. Onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Tavallisen näköinen = top-20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
Niitähän hän juuri on kokeillut. Onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Tavallisen näköinen = top-20%.
Kyllä aloittajan kaltaisen naisen (ja kaikkien muidenkin naisten) pitäisi valita mies sieltä heikoimman parinkymmenen prosentin joukosta, eikö vaan? Vaikka sitten säälistä.
Tulee mieleen yksi naispuoleinen tuttavani, joka on aina vaan sinkku.
Luulee itsestään liikoja ja tavoittelee vain miehiä, jotka ei katsokaan häneen päin.
Pitää itseään kauniina, jota olikin joskus. Ei enää panosta yhtään ulkonäköönsä ja on käytökseltään muutenkin äreä. Kova arvostelemaan muita.
Pitää itseään myös todella älykkäänä, vaikka on täysin normaali.
En oikeastaan ihmettele miksi suhteista ei tule yhtään mitään.
Samanlaisia naisia on meillä myös työpaikka täynnä. Heistä suurin osa on sinkkuja..
Yleensä ihminen pariutuu suunnilleen tasoisensa kanssa.
Toteutuneet parisuhteet kertoo naisesta sen tason millä on. Se on realismia.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että yksikään mies jättää naista siksi, että kokee naisen olevan hänelle liian hyvä. Sellaista ei vaan tapahdu. Jokin muu ongelma naisessa on.
Aloituksessa ei esim. iästä puhuttu mitään. Ollaanko jo kolmenkympin huonommalla puolella?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on paljon pariskuntia joissa on kontrolloiva nainen, mutta väittäisin, ettei alkuasetelma ole ollut sellainen, eli dynamiikka on mennyt sellaiseksi vasta myohemmin.
Alkujaan ne kontrolloivat naisetkin ovat olleet jotain ihan muuta kuin kontrolloivia.
Ihastuneita hupsuja tms.
Mutta kun on miehiä, jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät yhteen kontrolloivan naisen kanssa. Ja naisia, jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät yhteen alistuvan tossukan kanssa. Kyllä se näkyy jo siinä alkuasetelmassa yleensä, tai ainakin heti muutamassa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen yksi naispuoleinen tuttavani, joka on aina vaan sinkku.
Luulee itsestään liikoja ja tavoittelee vain miehiä, jotka ei katsokaan häneen päin.
Pitää itseään kauniina, jota olikin joskus. Ei enää panosta yhtään ulkonäköönsä ja on käytökseltään muutenkin äreä. Kova arvostelemaan muita.Pitää itseään myös todella älykkäänä, vaikka on täysin normaali.
En oikeastaan ihmettele miksi suhteista ei tule yhtään mitään.
Samanlaisia naisia on meillä myös työpaikka täynnä. Heistä suurin osa on sinkkuja..
Ja tämä nyt sitten kuvaa minua?
En pidä itseäni todella älykkäänä, sanoin perusfiksu. Eli käytännössä vaikkapa mulla on koulutus, ammatti, osaan maksaa itse laskuni ja huoltaa autoni, osaan keskustella asioista ja ottaa niistä selvää etten ole ihan toope, nähdä ja ottaa huomioon eri näkökulmia jne.
En tavoittele miehiä “jotka ei edes katso minuun päin”. Mitä järkeä siinä olisi? Yleensä se on mies joka tekee aloitteen, toki teen niitä joskus itsekin mutta jos ei tulis vastakaikua niin en minä kehenkään roikkumaan jää.
Kaunis joskus? No varmaan oli kauniimpi 10 vuotta sitten. Mutta kyllä noi saamani kommentit on ihan tältä vuodelta; deittailen kuitenkin aktiivisesti joten palautetta tulee kaikesta (ulkonäöstä, luonteesta jne) koko ajan ehkä enemmän kuin mitä jollain parisuhteessa elävällä tulee.
Panostan ulkonäkööni, tykkään näyttää hyvältä mutta luonnollisesti. En ole mielestäni erityisen pinnallinen.
En ole äreä 😂 Enkä arvostele muita. Toisinkuin sinä näytät olevan ja arvostelet sekä ystävääsi että työpaikkasi kaikkia naisia 🙄
Miksiköhän moni otti tuosta aloituksesta jotenkin nokkiinsa? Minulle välittyy kuva mukavasta ja normaalista ihmisestä. Toisaalta ehkä myöskin harmittomasta ihmisestä, joka ei herätä erityisemmin intohimoja? Tämä on vain arvaus, mutta uskoisin ongelman olevan se, että olet IHAN nätti, IHAN kiva yms. Mutta et TOSI upea.
Suomessa on aivan hirveästi sinkkuja.
”Läskit ja rumat” usein löytävät sellaisen, joka heidät haluavat ja toisin päin, kauniit ja menestyneet ihmiset vetävät toisiaan puoleensa, tavikset taas taviksia jne. ja silti joskus myös vastakohdat pariutuvat. Ei varmaan ole tiettyä ”tyyppiä”, joka olisi enemmistö sinkkujen keskuudessa.
Jokaisesta ihmistyypistä löytyy myös sinkkuja, ja jokainen sinkku, joka (epätoivoisestikin) haluaisi löytää kumppanin, syyttää tästä näitä omia ominaisuuksiaan (liian tavis, liian menestynyt, liian läski, liian timmi…).
Moni sinun kaltaisesi, ap, on parisuhteessa. Älyttömän moni. Ei ole kyse sinun ominaisuuksistasi, vaan siitä, ettei kestävä rakkaus ja oikea kemia ole tullut vastaan.
Luultavasti sinun pitäisi kehittyä paremmaksi sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan hirveästi sinkkuja.
”Läskit ja rumat” usein löytävät sellaisen, joka heidät haluavat ja toisin päin, kauniit ja menestyneet ihmiset vetävät toisiaan puoleensa, tavikset taas taviksia jne. ja silti joskus myös vastakohdat pariutuvat. Ei varmaan ole tiettyä ”tyyppiä”, joka olisi enemmistö sinkkujen keskuudessa.
Jokaisesta ihmistyypistä löytyy myös sinkkuja, ja jokainen sinkku, joka (epätoivoisestikin) haluaisi löytää kumppanin, syyttää tästä näitä omia ominaisuuksiaan (liian tavis, liian menestynyt, liian läski, liian timmi…).
Moni sinun kaltaisesi, ap, on parisuhteessa. Älyttömän moni. Ei ole kyse sinun ominaisuuksistasi, vaan siitä, ettei kestävä rakkaus ja oikea kemia ole tullut vastaan.
Tämä oli ketjun lohduttavin vastaus. Kiitos
Ongelma ei varmaan ole noissa vaan siinä, että sinulla on omanarvontuntoinen luonne.
Kosh kirjoitti:
Kuuntele, ihaile, anna tilaa, peruuta, kuuntele taas, ihaile, anna arvostusta.
Lopeta manipulointi
Joo joo mutta mitenkäs tuotanoin se valmius tuotanoinniin noihin rakkaustekoihin ottiatuota sinne takaosastolle on?
Kaverin puolesta kyselen.
Tsiigailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri sellaisia tapailenkin. Ihan tavallisia miehiä.
Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.
Miesten ja naisten ulkonäkö poikkeaa toisistaan.
Oikeasti?!
hmm.. kyllä ies voi kokea alemmuutta jos nainen on nätti ja sen lisäksi fiksu. Vaikka ei nyt oliskaan mitään yliopistotason kouluja käynyt.
Voi kokea uhkana tai käy itsetunnon päälle. Tarvii olla terve itsetunto miehellä , jos nainen on "parempi" jossain kun itse . Ei koe olevansa samalla tasolla.
Ei ole mulle ongelma. Ei muuta kuin treffeille vaan!
Varmasti on paljon pariskuntia joissa on kontrolloiva nainen, mutta väittäisin, ettei alkuasetelma ole ollut sellainen, eli dynamiikka on mennyt sellaiseksi vasta myohemmin.
Alkujaan ne kontrolloivat naisetkin ovat olleet jotain ihan muuta kuin kontrolloivia.
Ihastuneita hupsuja tms.