Jos nainen on ihan nätti, liikunnallinen (hoikka), mukava ja sit vielä ihan perusfiksukin (koulutettu ja omillaan)
niin voiko se olla miehille ongelma? Koska kuulostaa tämä nyt sitten typerältä tai ei, niin tuntuu että omat orastavat suhteet menee mönkään juuri siitä syystä että moni (tavis)mies kokee jonkinlaista alemmuutta meikäläisen rinnalla.
Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa, koska en ole kuitenkaan niin hyvännäköinen tai menestyvä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Provo aloitus. Todellisuudessa olet helv#tin ruma, läski huo#a joka elää päivät yhteiskunnan tuilla !
Ap kinaa keskenään, tirsk!
Vika on vääristyneessä minäkuvassa tai sitten negat jätettiin kertomatta.
Olen laittanut merkille, että naisen täytyy olla bitch. Niin ne miehet pyörivät jaloissa ja itkevät perään. En vaan jaksa olla ns. Mulk*u naiseksi.
Oletko ns. suorapuheinen? Ja erityisen ylpeä siitä?
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tosi hyvännäköisiin ja menestyneihin miehiin taas minulla ei ole saumaa"
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
No juuri sellaisia tapailenkin. Ihan tavallisia miehiä.
Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.
Ilmeisesti käsityksesi tavallisesta on jotenkin kummallinen jos he tuntevat alemmuutta kanssasi vaikka ovat itse ihan samanlaisia kuin sinä. Vai määritteletkö sinä kaltaisesi miehen komeaksi menestyjäksi?
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos kokeilisit ihan tavallisin näköisiä koulutettuja miehiä jotka eivät ole kuitenkaan mitään "menestyjiä"? Sellaisia kun on aikamoinen määrä.
Tottakai kauneus on subjektiivinen näkemys. Mutta minulle on usein sanottu että olen nätti, kaunis, söpö.. joten olen päätellyt että en varmaan ihan rumakaan sitten keskimäärin ole. Itse olen omaan ulkonäköön ihan tyytyväinen; siis hyväksynyt itseni aikalailla sellaisena kuin olen. Ja tykkään kyllä pitää itsestäni huolta.
Miesten ja naisten ulkonäkö poikkeaa toisistaan.
Kosh kirjoitti:
Kuuntele, ihaile, anna tilaa, peruuta, kuuntele taas, ihaile, anna arvostusta.
Mielestäni tällainen narsismia ruokkiva ihailu ei kuulosta terveelle. Olen mieluummin ilman miestä kuin miehen kanssa, jota pitää koko ajan kannatella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. suorapuheinen? Ja erityisen ylpeä siitä?
En. Harkitsen aika paljonkin sanojani, mutta en ole mikään tuppisuu. En ole myöskään yhtään räväkkä, vaan rauhallinen ja hillitty. Viljelen kyllä paljon kevyttä huumoria puheessa ja siitä olen huomannut että kaikkien kanssa ei sillä tasolla kemiat kohtaa, mutta useimpien kanssa kyllä.
Tsiigailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ulkonäkömaku. Nainen, joka kouvolatukkineen ja taskoineen miellyttää naisten silmää, ei välttämättä vetoa miehiin.
Oletko ujo/introvertti vai rääväsuu hölöttäjä
Vierailija kirjoitti:
Niitähän hän juuri on kokeillut. Onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Jos olet ujo niin miehille ei kyllä kelpaa. Pitää olla hullunhauska ja kaikkeen suostuvainen tai olet hankala ja ilkeä. Miehille on vain nämä kaksi moodia, eivät tunne mitään välimuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Provo aloitus. Todellisuudessa olet helv#tin ruma, läski huo#a joka elää päivät yhteiskunnan tuilla !
Pakko oli tuollainen törkeä kommentti laittaa. Ei ole kovin fiksua tuollainen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti käsityksesi tavallisesta on jotenkin kummallinen jos he tuntevat alemmuutta kanssasi vaikka ovat itse ihan samanlaisia kuin sinä. Vai määritteletkö sinä kaltaisesi miehen komeaksi menestyjäksi?
En määrittele. Enkä määrittele itseäni miss- maailmaksi ja menestyjäksi. Vaan ihan tavalliseksi naiseksi jolla menee kivasti.
Yksi käytännön esimerkki. Mies on minusta tosi kiva ja ihana ja olen hänestä kaikinpuolin kiinnostunut. Mutta kerrasta toiseen hänelle on selvästi ongelma se että minä olen timmissä kunnossa ja hän ei - ja päättelen sen olevan ongelma koska hän itse niin sanoo; kehumalla minun kroppaa ja haukkumalla omaansa. Mutta MINUN silmissäni hän on ihan tavallinen ja haluttava. Minulle siis vaikkapa vatsalihakset ei ole sen seksikkäämpiä kuin sellainen iskä-vatsa; voin viehättyä molemmista ihan yhtä paljon.
Siitä seuraa sit kuitenkin ongelmaa esim. makkarin puolella nopeasti, kun mies ei selvästi ole sinut kroppansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kosh kirjoitti:
Kuuntele, ihaile, anna tilaa, peruuta, kuuntele taas, ihaile, anna arvostusta.
Mielestäni tällainen narsismia ruokkiva ihailu ei kuulosta terveelle. Olen mieluummin ilman miestä kuin miehen kanssa, jota pitää koko ajan kannatella.
Nimenomaan, kyllä ihmisen pitää pystyä arvostamaan itseään huolimatta siitä, mitä kumppani sanoo/tekee (ja tämä koskee molempia/kaikkia sukupuolia). Valitettavasti (minun kokemuksieni mukaan) sitten jos kuitenkin teetkin niin, että juuri ihailet, kehut jne... se on aina yksipuolista. Itse et kuule IKINÄ mitään positiivista itsestäsi. Ei sellainen nimenomaan yksipuolinen kannattelu ja panostus ole kivaa! Mielummin sitä on yksin, kuin vetää toista riippakivenä mukana. Varsinkin, kun on ihan yhtä onnellinen ja tyytyväinen itseensä oli se toinen ihminen siinä vieressä, tai ei.
N25
Tsiigailija kirjoitti:
Tsiigailija kirjoitti:
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ulkonäkömaku. Nainen, joka kouvolatukkineen ja taskoineen miellyttää naisten silmää, ei välttämättä vetoa miehiin.
Joo no ei ole kouvolatukkaa eikä tatskoja. On pitkät vaaleanruskeat hiukset (oma väri), ei yhtään tatskaa.
Entä se kontrollointi? Oletko kontrolloiva?
Otatko Ap ottanut huomioon arvioidessasi persoonaasi, et on hyvin yleistä, että ihmisillä erityisesti nuorena aikuisena on jokin ideaali hyvästä tyypistä ja kumppanista ja näitä hyvään tyyppiin liittyviä lausahduksia ja ominaisuuksia toistetaan itselle ja muille, jotta kokisi olonsa hyväkytyksi, mutta todellisuus saattaa olla jotain ihan muuta.
Itseään voi olla vaikeaa katsoa kriittisesti. Vika voi olla sinussa tai sitten näissä miehissä. Helpolla ei kuitenkaan itseä kannata päästää näitä pohtimalla mikäli tosissaan haluaa itseään muuttaa.
Hah, tyhmät miehet vastaa provolle.