Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmisiä joille seksi ei ole lainkaan tärkeä asia?

Vierailija
05.10.2021 |

Ei siis mitään aseksuaaleja vaan ihan seksuaalisia ihmisiä, jotka ei kuitenkaan koe pakottavaa tarvetta päästä panemaan kovinkaan usein?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ikävä sitä hikistä ähellystä.

Vierailija
42/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vuoden jälkeen minulla ei ole ollut yhtään seksuaalista ajatusta tai halua. Koko aihepiiri muuttui yhdentekeväksi. En ole masentunut, minulla on paljon ystäviä ja harrastan paljon liikuntaa ja kulttuuria. Seksi ei enää vain kiinnosta millään tasolla. Epäilen ihan biologiseksi (lisääntymisikä on ohi).

Minulla tapahtui ihan juuri tämä sama. Ja koska mitään muita vaihdevuosioireita ei ilmennyt, en nähnyt yhtään ainoaa järkevää syytä hakea estrogeenia tai muuta buustia ”ongelmaan”, jota ei edes ollut. Tämä osa elämää oli ohi. Hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun 44v miehen tee mieli seksiä. En halua merkityksetöntä seksiä ja kun olen sinkku, niin ei ole ketään kenen kanssa harrastaisi merkityksellistä seksiä. 

Vierailija
44/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kuulua näihin. Minulla ei ole mitään kokoaikaista tarvetta seksiin, vaan se tarve herää vasta sitten kun kohtaan ihmisen, joka kiinnostaa seksuaalisesti - ja niitä ihmisiä ei todellakaan ole paljon. Haluni kohdistuu siis aina voimakkaasti tiettyyn ihmiseen. Jos en ole kenestäkään siinä mielessä kiinnostunut, mitään halua seksiin ei ole. Tällä hetkellä minulla on sellainen tilanne ja olenkin ollut nyt muutaman vuoden ilman, ilman mitään vaikeuksia. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joilla on niin pakottava tarve seksiin, että siihen kelpaa paremman puutteessa lähes kuka tahansa. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka voivat kokea seksuaalista vetoa moneen ihmiseen yhtä aikaa. Minulla ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta.

Vierailija
45/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se homma on lisääntymistä varten.

Lapset tehty. Ei tarvitse enää äheltää. Luojan kiitos🙏

Vierailija
46/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 40 vuotta on oltu ilman, joten voisi kuvitella, että ei ole tärkeää ja kai se sitten niin on.

Vierailija
47/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillehän se on välttämätöntä.

Mies ei saa mitään terveyshyötyä seksistä. Masturbaatiosta mies sen sijaan hyötyy, se vähentää eturauhassyövän riskiä.

Vierailija
48/49 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v nainen, minua ei ole seksi kiinnostanut ikinä.

Vierailija
49/49 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä jo ainakin 10 vuotta eli monta kertaa. Joten jos teillä on jotain kysyttävää seksistä niin kysy minulta. 

+ olen harrastanut seksiä pojista miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi