istutko suihkussa?
Itse toisinaan kun väsyttää tai on kylmä. Js tietysti tiettyjä paikkoja sheivaillessa :)
Kommentit (76)
Silloin kun meillä vaihdettiin amme suihkuun, niin suihkujakkara korvasi sitä ammeen tuomaa iloa hieman, mutta nyt on jakkara pantu kellariin, kun on nykyisessä asunnossa vesimittari.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:24"]Toivon hartaasti, että kaikissa asunnoissa olisi asuntokohtaiset vesimittarit. Jakkaralla istumisen ymmärrän hyvin, mutta että istutte lattialla, tosi outoa minusta.
[/quote]
Noh, asun muutenkin kämäsessä vuokra-asunnossa, jossa on asunnon kuntoon nähden korkea vuokra. Ihan kiva, että vedestä ei tarvitse maksaa. Toki muuttaessa muutan tapojani :) kokeilin muuten sheivata tänään seisten, oli hankalaa! Ap
En istu koskaan, seisaaltaan sheivaan ja kyykyssä takaportin ympäristö.
Mun mielestä on tosi outoa sheivata pillu seistessä! Siinäpähän sohitte, nolooooooo......
Istun aina. En harrasta sentään puolen tunnin suihkuja, mutta inhoan pikasuihkujakin koska on niin mukavaa istua hetki lämpimän veden alla. Vähän kuin kylpyammeen tai saunan korvike.
Koska kaikkia kiinnostaa, niin
1. shampoo ja suihkugeeli, huuhtelu.
2. hoitoaine ja naamapesu, huuhdehommat.
3. sheivaan kainalot ja mahdollisesti enimmät puskat alakerrasta.
4. lattialle istumaan, alapään pesu, sheivailua, jalkojen pesu kunnolla varvas kerrallaan.
5. seisaalleen, vähän yleistä jumitusta
6. kumarran niin että pelkkä pää on suihkun alla ja lasken niin kylmää vettä kuin vain kestän sillä hetkellä (tulee upea kiilto hiuksiin)
7. pyyhettä, vaatetta, kosteusvoidetta, dödöä, muotovaahtoa jne.
8. done.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:03"]
Istun suihkussa yleensä aina pienellä muovisella suihkujakkaralla, mutta mulla onkin ms-taudin takia heikot jalat ja selkä.
[/quote]
Minä en ymmärrä miksi jonkun ms-tautisen pitäisi edes mennä suihkuun, eikö pyyhkimällä saa riittävän puhtaaksi?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:30"]
Silloin kun meillä vaihdettiin amme suihkuun, niin suihkujakkara korvasi sitä ammeen tuomaa iloa hieman, mutta nyt on jakkara pantu kellariin, kun on nykyisessä asunnossa vesimittari.
[/quote]
Siis te olette tuollaisia köyhäilijöitä joilla ei ole varaa suihkunautintoon, onneksi pystytte kuitenkin peseytymään!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:35"]Miten muuten voi edes ajella karvat, vai onko kaikilla rämemajava?
[/quote]
Må käyn sokeroinnissa :D
Istun. Iik, onpa ällöttävää kerrassaan! What...???
Joo istun joka kerta suihkun alla sen 20-30 min ja rentoudun laittamalla silmät kiinni ja nautin lämpimästä suihkusta :) mies ihmettelee että miten jaksan niin kauan vaan istua veden alla tekemättä mitään :D
Kotona meillä harrastettiin tätä, mutta nyt en ole moneen vuoteen edes muistanut tuollaista vaihtoehtoa. Muistan kun kerroin kaverille koulussa, et istuskelen suihkussa ja se nauroi ja kertoi kaikille, että mä oon vieny ruokapöydän tuolin suihkuun ja istun siinä samalla kun peseydyn:D oli saanut tälläisen mielikuvan vaikka ihan lattialla istuin. Meillä oli kaksi suihkua ja joskus istuttiin äidin kanssa varaaja tyhjäksi. Oi niitä aikoja<3
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:24"]
Toivon hartaasti, että kaikissa asunnoissa olisi asuntokohtaiset vesimittarit. Jakkaralla istumisen ymmärrän hyvin, mutta että istutte lattialla, tosi outoa minusta.
[/quote] Minusta lattialla istuminen menee samaan sarjaan muiden juttujen kanssa jotka Suomessa pitaa tehda vaikeimman kautta, kaikki elamaa helpottava on turhuutta ja epailyttavaa.
Jakkarat on keksitty mutta istutaan lattialla, automaattivaihteet on keksitty1940-luvulla mutta on paljon ylevampaa vekslata keppia. Kuivausrumpu on keksitty mutta se toimii vain ulkomaila, Suomessa pilaa vaatteet. Finnairkin oli naurunaihe kun kaikilla muilla oli autopilotit mutta suomipojat lensivat kasipelilla 7 tuntia Atlantin yli, SASsin lentajat meinasivat kuolla nauruun.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:02"]
En istu. Seisaalta pystyy sheivata.
[/quote]
Edelleen kysyisin, miten sen peräosaston saa sheivattua?
[/quote]
Päästä pieru sytkärin liekkiin. Karvat palavat.
Meillä on suihkujakkara joka maksoi 25€.