istutko suihkussa?
Itse toisinaan kun väsyttää tai on kylmä. Js tietysti tiettyjä paikkoja sheivaillessa :)
Kommentit (76)
En. En muutenkaan istu paljaalla pyllyllä lattialla.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:26"]En. En muutenkaan istu paljaalla pyllyllä lattialla.
[/quote]
Ok :D
Miten muuten voi edes ajella karvat, vai onko kaikilla rämemajava?
Meillä on vessassa ikkuna, joten käytännössä aina istun suihkussa, ei tarvitse naapureiden nähdä sitä rämemajavaa!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:35"]
[/quote]
Mä en ikinä ajele alapääkarvoja, epiloin sen minkä epiloin. Terää käytän ainoastaan kainaloihin.
Meillä on pönttö suihkun vieressä. Istun siinä kun ajelen :) Loppusilauksen teen kyykyssä, en lattialla istuen. Kaikki karvat lähtee oikein siististi. Ällöttäisi istua lattialle.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:38"]
Av-mammat ei sheivaa
[/quote]
No en todellakaan sheivaa, tai joutuu kärsimään helvetillisestä kutinasta!
7
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:35"]
[/quote]
Mä en ikinä ajele alapääkarvoja, epiloin sen minkä epiloin. Terää käytän ainoastaan kainaloihin.
[/quote]
Kyllä minä ainakin ihan hyvin saan alapään sheivattua ihan seisaaltaankin eikä vaadi edes minkäänlaista akrobatiaa :D Ja ap:n kysymykseen: en istu yleensä, koska inhottaa kun vesi valuu sieltä ylhäältä naamalle ja jos pitää suihkua kädessä niin tulee kylmä. Joskus harvoin jos alkaa yhtäkkiä pyörryttää suihkussa niin istahdan hetkeksi etten kaadu.
En, koska en halua pöpöjä pimppiini. Sheivailut hoituu kyykyssä, miten te sheivaatte b-rapun ympäristön jos itsutte perseenne päällä?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:48"]
En, koska en halua pöpöjä pimppiini. Sheivailut hoituu kyykyssä, miten te sheivaatte b-rapun ympäristön jos itsutte perseenne päällä?
[/quote]
Mies sheivaa, tulee siistimpää jälkeä.
En ole ikinä ollut suihkussa niin pitkään että alkaisi väsyä.
Suihkussa käyntiin menee normaalisti noin 3 minuuttia.
Juu. Alle 2 viikkoa laskettuun aikaan joten raahattiin saunan alin laude kylpyhuoneen puolelle jotta voin istua hiuksia pestessä. Alkaa jalat puutumaan muuten :/
No istun toki. Joskus lattiallakin, minun pimpulini ei pienestä hätkähdä. Meillä on myös pieni saunajakkara jossa välillä istuskelen mutta lattialla on mukavampaa, antaa lämpimän veden valua ja olla ihan rauhassa. Suihkun kohina peittää muksujen metelöinninkin.
Kylllä ja sormitan pilluu ja perseesee ja sen jälkee oikealla kädellä nenää ja vasemalla korvaa
En istu. Seisaalta pystyy sheivata.
Istun suihkussa yleensä aina pienellä muovisella suihkujakkaralla, mutta mulla onkin ms-taudin takia heikot jalat ja selkä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:03"]Istun suihkussa yleensä aina pienellä muovisella suihkujakkaralla, mutta mulla onkin ms-taudin takia heikot jalat ja selkä.
[/quote]
Ööö ohis, mut miksi tätä on alapeukutettu??
Välillä sellaisella pienellä suihkujakkaralla, on jotenkin hyvin rentouttavaa. Lattialla en viitsisi istua paljaine pyllyineni.
Toisinaan