istutko suihkussa?
Itse toisinaan kun väsyttää tai on kylmä. Js tietysti tiettyjä paikkoja sheivaillessa :)
Kommentit (76)
41 jatkaa että asun vuokra-asunnossa enkä tiiä mitä sienijalkoja ja herpesmunia täs on asunut aiemmin, joten todellakaan en istu suihkun lattialla!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:48"]
En. Ja alapääkin aina sheivattu ihan seisten:). En ole vielä koskaan ollut niin väsynyt, että suihkussa tarvitsisi istua. Ikää on 42v. Mutta ei mulla oo mitään suihkussa istujia vastaan, voihan olla että joskus vanhana on pakkokin...
[/quote]
et ole koskaan istunut suihkussa itkien?? onnittelut onnellisen elämän johdosta.
istun tulikuumassa suihkussa aina pahimpien menkkakramppien aikana
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:33"]Öö siis miksei lattialla voi istua? [/quote] Minäkin ihmettelen tätä! Minkä ebolan ihmiset pelkäävät suihkun lattialta saavan
[/quote]
se lattia on kylmä!
[/quote]
Meillä ainakin peppu on oikein lämpimässä kun on lattialämmitys. Eikö lattialämmitys ole aika yleinen kylpyhuoneessa?
[/quote]
olen asunut vuokralla n 5 eri asunnossa eikä missään niistä ole ollut lattialämmitystä. näin siis pääkaupunkiseudulla.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:51"]
41 jatkaa että asun vuokra-asunnossa enkä tiiä mitä sienijalkoja ja herpesmunia täs on asunut aiemmin, joten todellakaan en istu suihkun lattialla!
[/quote]
et ole pessyt suihkun lattiaa?? vai ootko joku bakteerikammonen?
Te lattialla maleksijat! Ootteko yhtään miettinyt miten paljon vettä te tuhlaatte??
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:58"]
MIKSI EN PÄÄSE SIVULLE 2
[/quote]
sulla on ebola. sinulta on pääsy estetty ettei tartu muihin
Olen istunut suihkussa tasan kaksi kertaa elämässäni: Kättärillä raskauksien avautumisvaiheessa, suihkussa oli varta vasten istuin tarkoitusta varten. Muuten ei ole tullut edes mieleen istuskella suihkussa. Sheivaukset ja itkut hoituu seisten.
Lattialla istuminen kuulostaa omituiselta. Jos on toistuva tarve istuskella peseytyessään, luulisi hommavan jonkun suihkujakkaran.
Kyllä, silloin kun olen ollut todella sairaana, esim. mahataudissa ja on kertakaikkiaan heikottanut niin paljon, ettei pysty seisoskelemaan.
Kyllä istun, mutta vain silloin, kun mastuboin. Lähes joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:58"]Te lattialla maleksijat! Ootteko yhtään miettinyt miten paljon vettä te tuhlaatte??
[/quote]
Olen kyllä... Mieltä lämmittää kyllä se, että en maksa vedestä mitään. Ja ilmeisesti olen laiska, kun olen yli 10v sheivannut paikat istuen. Olen alle 30v :) Nykyään tosin poistan suurimman osan karvoista epilaattorilla, eli vaan alapää tulee sheivattua. Mulla se ainakin hoituu parhaiten istuen jalat levällään...
Joskus kipeänä olen jopa nukahtanut lämpimään suihkuun...
Naurattaa.. Mutta mulla ei oo tullut koskaan edes mieleen että suihkussa voisi istua!! Aion kyllä kokeilla! :D
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:00"]
Olen istunut suihkussa tasan kaksi kertaa elämässäni: Kättärillä raskauksien avautumisvaiheessa, suihkussa oli varta vasten istuin tarkoitusta varten. Muuten ei ole tullut edes mieleen istuskella suihkussa. Sheivaukset ja itkut hoituu seisten.
Lattialla istuminen kuulostaa omituiselta. Jos on toistuva tarve istuskella peseytyessään, luulisi hommavan jonkun suihkujakkaran.
[/quote]
aika hyvin muistat vauva-aikasi..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:16"]Naurattaa.. Mutta mulla ei oo tullut koskaan edes mieleen että suihkussa voisi istua!! Aion kyllä kokeilla! :D
[/quote]
Mä oon tehnyt tätä varmaan 11-12v asti, siksi tuntuu niin itsestäänselvältä :D ap
Toivon hartaasti, että kaikissa asunnoissa olisi asuntokohtaiset vesimittarit. Jakkaralla istumisen ymmärrän hyvin, mutta että istutte lattialla, tosi outoa minusta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:13"]
Välillä sellaisella pienellä suihkujakkaralla, on jotenkin hyvin rentouttavaa. Lattialla en viitsisi istua paljaine pyllyineni.
[/quote] Minullakin on muovinen suihkujakkara. Hoidan jalkani suihkussa enka pysty seisomaan yhdella jalalla tarpeeksi kauan. Paljon mukavampi on istua. Alapeukuttajalle tama on kai niin uusi konsepti etta meni ihan yli ymmarryksen. Saikahti, raukka.