Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään että mulla napsahtaa

Vierailija
29.11.2014 |

Lääkäri ei usko, terapeutti ei usko, mies ei usko, perhetyö ei usko kuin väsyny mä oon. Mitä tässä enää voi tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin. [/quote] minne? Mullon lapset jotka pitää jaksaa hoitaa

[/quote]

sullahan on mies. Se hoitaa.
[/quote]

Sillä on töitä paljon. Mulla ei oikein ole vaihtoehtoja. Enkä tiedä mikä enää auttais kun meil on kodinhoitajakin. Mä en vaan jaksa. Sama paha olo heti aamulla ja oon edelleen pettynyt kun mies ei soittanut sinne häkeen, se on ainut ihminen jonka edessä uskallan ja kehtaan romahtaa. Ja lapset siis on nyt yön ollut kaverilla. Ap

Vierailija
42/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lastensuojeluun/lastensuojelun päivystysnumeroon. Pyydä apua sieltä heti. Tulevat sieltä nopeasti kotikäynnille arvioimaan tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin auttaa jos tarvetta on Helsingin lähellä.

Vierailija
44/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin. [/quote] minne? Mullon lapset jotka pitää jaksaa hoitaa [/quote]   sullahan on mies. Se hoitaa. [/quote] Sillä on töitä paljon. Mulla ei oikein ole vaihtoehtoja. Enkä tiedä mikä enää auttais kun meil on kodinhoitajakin. Mä en vaan jaksa. Sama paha olo heti aamulla ja oon edelleen pettynyt kun mies ei soittanut sinne häkeen, se on ainut ihminen jonka edessä uskallan ja kehtaan romahtaa. Ja lapset siis on nyt yön ollut kaverilla. Ap

[/quote]

No soita ITSE! Nyt! Miksi miehesi pitää soittaa?! 

Vierailija
46/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua haluaisit ap? auttaisko sairaalajakso, jossa pistetään lääkitys uusiksi
mä jouduin sairaalaan kun ajattelin lapseni ja itseni murhaamista. Kolme kuukautta sairaalassa paransi mut.

Vierailija
47/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin. [/quote] minne? Mullon lapset jotka pitää jaksaa hoitaa [/quote]   sullahan on mies. Se hoitaa. [/quote] Sillä on töitä paljon. Mulla ei oikein ole vaihtoehtoja. Enkä tiedä mikä enää auttais kun meil on kodinhoitajakin. Mä en vaan jaksa. Sama paha olo heti aamulla ja oon edelleen pettynyt kun mies ei soittanut sinne häkeen, se on ainut ihminen jonka edessä uskallan ja kehtaan romahtaa. Ja lapset siis on nyt yön ollut kaverilla. Ap

[/quote]

No soita ITSE! Nyt! Miksi miehesi pitää soittaa?! 
[/quote]

se eilinen ihan järkyttävä olo on ohi, tuntuis typerältä soittaa jälkikäteen.. Ap

Vierailija
49/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:58"]Millaista apua haluaisit ap? auttaisko sairaalajakso, jossa pistetään lääkitys uusiksi
mä jouduin sairaalaan kun ajattelin lapseni ja itseni murhaamista. Kolme kuukautta sairaalassa paransi mut.
[/quote]

ei täällä pääse osastolle valitettavasti kuin todella ääritapauksissa.kerran on poliisit hakenu kun olin yksin ja soitin häkee et en jaksa elää. Putkassa yö etten tappais itteeni ja aamulla ensiapuun, kotia lähettivät. Huoh! Ap

Vierailija
50/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin. [/quote] minne? Mullon lapset jotka pitää jaksaa hoitaa [/quote]   sullahan on mies. Se hoitaa. [/quote] Sillä on töitä paljon. Mulla ei oikein ole vaihtoehtoja. Enkä tiedä mikä enää auttais kun meil on kodinhoitajakin. Mä en vaan jaksa. Sama paha olo heti aamulla ja oon edelleen pettynyt kun mies ei soittanut sinne häkeen, se on ainut ihminen jonka edessä uskallan ja kehtaan romahtaa. Ja lapset siis on nyt yön ollut kaverilla. Ap [/quote] No soita ITSE! Nyt! Miksi miehesi pitää soittaa?!  [/quote] se eilinen ihan järkyttävä olo on ohi, tuntuis typerältä soittaa jälkikäteen.. Ap

[/quote]

Ymmärräthän, että tarvitset apua? Nyt syytät miestäsi siitä että hän ei soittanut. Sinun on itse tartuttava toimeen ja haettava apua itsellesi. 

Vierailija
51/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa soitin lastensuojelun päivystykseen. Sain apua heti. Perhe ei hajonnut.

Vierailija
53/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, olin just tulossa tekemään avauksen samasta aiheesta pari päivää sitten. Sitten sanoin miehelle, että kuule tämä on kamalaa taistelua joka päivä, että en puukota esikoista tai heitä vauvaa parvekkeelta. Seuraavana sunnuntaina sain nukkua tunnin päikkärit. Se auttoi vähän. Mutta mikä perkele siinä on, että mies ei voi ymmärtää miten väsynyt olen, ennen kuin olen jo tosi syvissä vesissä?? Edellisellä kerralla lukkiuduin vessaan keittiöveitsen kanssa viiltelemään ja sain apua, mutta pian taas palattiin tuttuun kuvioon "vaimo hoitaa yksin kaiken".

Jouluksi tullaan Suomeen, siellä sentään on sukulaisia jotka voi hoitaa lapsua. Lasken päiviä.

Sä kyllä selviät ap. Me selvitään yhdessä. Nyt ei ehkä tunnu siltä, mut vielä joskus helpottaa. Ja sanon tuon vaikeasta masennuksesta toipuneen kokemuksella. Vaikka viestini alku oli synkkä, tilanne ei kuitenkaan ole niin paha kuin se joskus oli, joten kuten sanoin, tästäkin selvitään. Hetki ja päivä kerrallaan. Ens kerralla soitat heti sinne häkeen ja itket ja huudat tuskasi ulos. Nyt hengität vain, ja keskityt siihen. Iso halirutistus sulle.

Vierailija
54/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karsea mies. Mikä idea parisuhteessa on jos toinen osapuoli vaan möllöttää tyhjän panttina eikä ole siellä silloinkun toinen tarvitsee. Eikös se valakin mennyt "niin ylä-kuin alamäissä" tai jotain sinnepäin. Itse en ainakaan voisi vain katsella vierestä toisen kärsimystä.

Vierailija
55/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:42"]Ja paskat. Kyllä te kermaperseet sitten vähästä napsahtelette. No, jos pieni väsymys on ainoa ongelma eikä mitään muuta pysty kehittämään kuin semi-masennuksen, kai se sitten on niin että eikun rekan alle.

Jotkut taaplaa vähillä rahoilla sairaan/sairaiden lasten kanssa, isä on lähtenyt lätkimään, työ mennyt alta. Ja silti jaksavat.

Kehittäkää ny vähän suhteellisuudentajua.
[/quote]

mistä tiedät mitä sairauksia meidän perheessä on, montako lasta, asutaanko edes saman katon alla miehen kans jne........ Ap

Vierailija
56/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap. Tiedän osan tuosta tunteesta. :/ Ootko miettinyt mikä olisi oikea apu sulle? Mä en edes osaa tarkalleen sanoa millaista apua tarvitsisin. Siinä ehkä se suurin ongelma. En vaan jaksa. Epämääräinen "en jaksa"-olo.

Vierailija
57/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae apua itsellesi sossun kriisipäivystyksestä? Sinne ei tarvitse kuin soittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi