miehet toivotteko naisen tekevän aloitteen?
Jos näät kauniin naisen ja toivoisit saavasi tutustua häneen, olisiko hyvä asia jos hän ITSE tulisi luoksesi jutulle? Ja lisäksi: miten ilmaiset naiselle kiinostuksesi?
Kommentit (8)
Aloitteen tekevä nainen on epäilyttävä ja hänessä on oltava jotakin vikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:47"]Aloitteen tekevä nainen on epäilyttävä ja hänessä on oltava jotakin vikaa.
[/quote]
Mutta entä jos on esim. Niin kaunis nainen ettei miehet yksinkertaisesti vaan lähesty ja on itse tehtävä aloite?:)
Jos nainen on jostain syystä kiinnostunut musta, toivoisin hänen tekevän selkeän aloitteen. En minä ole mikään ajatustenlukija, siitä todistavat monet kymmenet tavalla tai toisella epäonnistuneet aloitteeni.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:49"]Jos nainen on jostain syystä kiinnostunut musta, toivoisin hänen tekevän selkeän aloitteen. En minä ole mikään ajatustenlukija, siitä todistavat monet kymmenet tavalla tai toisella epäonnistuneet aloitteeni.
[/quote]
En nyt halua loukata millään tavalla teitä miehiä(ootte oikeesti aivan ihania) mutta taitaa olla tän sunkin vastauksen perusteella niin, että miehet on paljon yksinkertaisempia kuin naiset. Ja miehet myös haluavat selkeitä vastauksia naisilta, esim. Onko nainen oikeasti kiinnostunut?
Tottakai naiset saa tehdä aloitteita, itse pitäisin.
Ainoan naiseni sain nimenomaan niin, että hän teki aloitteen. Sata kertaa helpompaahan se aloitteellisuus on naisille kun onnistumistodennäköisyys on valehtelematta 50 kertainen miehiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:49"]Jos nainen on jostain syystä kiinnostunut musta, toivoisin hänen tekevän selkeän aloitteen. En minä ole mikään ajatustenlukija, siitä todistavat monet kymmenet tavalla tai toisella epäonnistuneet aloitteeni. [/quote] En nyt halua loukata millään tavalla teitä miehiä(ootte oikeesti aivan ihania) mutta taitaa olla tän sunkin vastauksen perusteella niin, että miehet on paljon yksinkertaisempia kuin naiset. Ja miehet myös haluavat selkeitä vastauksia naisilta, esim. Onko nainen oikeasti kiinnostunut?
[/quote]
Olen tuo jota lainasit. Voin ihan hyvin ollakin naisia yksinkertaisempi (varmaankin olen, myönnän sen avoimesti), ainakin tällaisissa asioissa: joko tykkää tai ei tykkää, ja jos tykkää, sen saa myös näyttää. Kyllä ainakin minun itseluottamukseni kasvaa suuresti sellaisen naisen kanssa, joka tarpeeksi selvästi pitävänsä minusta.
Muiden miesten puolesta en voi sanoa, mutta ainakaan minä en loukkaantunut. Tahtoisin vain tietää naisen olevan edes vähän kiinnostunut, ennen kuin alan nolaamaan itseäni häntä hurmatakseni.
Itse naisena en tee aloitteita. Varmaan jotkut miehet sitä kuitenkin toivovat, koska eivät uskalla laittaa itseään peliin ja tehdä selkeää aloitetta itse.