Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään että mulla napsahtaa

Vierailija
29.11.2014 |

Lääkäri ei usko, terapeutti ei usko, mies ei usko, perhetyö ei usko kuin väsyny mä oon. Mitä tässä enää voi tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin.
[/quote]

minne? Mullon lapset jotka pitää jaksaa hoitaa

Vierailija
4/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu silloin, kun napsahdat? Onko se vaarallista?

Vierailija
5/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä et on nyt ihmiset alkanu kertoo näistä jutuista

Vierailija
6/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"]Mitä tapahtuu silloin, kun napsahdat? Onko se vaarallista?
[/quote]

en tiiä itekkää, mut väsyny oon ja pelottaa miten pitkälle pitää mennä ennenku mua ymmärretään

Vierailija
7/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat 112 ja sanot että nyt napsahtaa ja että siellä on pieniä lapsia.

Vierailija
8/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan oikeasti miten vuonna 2005 kirjoitin palstalle samanlaisista fiiliksissä. Pyysin apua, kun vauva vain itki ja itki ja itki ja niin itkin minäkin. Joku vain sanoi, että laita vauva turvallisesti vaunuihin ja mene kolmeksi minuutiksi ulos hengittämään, kyllä sinä pärjäät. (Tai jotakin vastaavaa) Sain siitä hirveästi voimaa ja jaksoin odottaa miestä töistä. Rupesimmekin vuorottelemaan nukkumisen kanssa niin, että aina silloin tällöin kumpikin sai kokonaisen yön yksin, tuli uni tai ei. Me pystyimme hengissä. Vauva kyllä osoittautui myöhemmin sairaaksi, siksi huusikin.

Vierailija
9/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin et mies soittais mut se nukahti jo, en mä ite jaksa soittaa, testattu on, ei auta mitään. Vasta sitten kun uhkasin tappaa itteni, apua tuli

Vierailija
10/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:36"]

Soitat 112 ja sanot että nyt napsahtaa ja että siellä on pieniä lapsia.

[/quote]

Kannatan myös tätä. Sinulta ei viedä lapsia pois. Saat varmasti apua. Huuda ja rääy sinne luuriin. Ystäväni vaimo teki näin, kun ei enään jaksanut arkea. Pääsi kunnon pääkopan tutkimuksiin ja nyt vuosien jälkeen heillä on asiat loistavasti.

Vierailija
11/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin.
[/quote]

[/quote]
Jos ei ole ketään muuta kelle soittaa, niin soita 112 ja sano että kohta napsahtaa ja sulla on lapsia. Pyydä apua ennenkun on liian myöhäistä!!

Vierailija
12/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin.
[/quote]

[/quote]
Jos ei ole ketään muuta kelle soittaa, niin soita 112 ja sano että kohta napsahtaa ja sulla on lapsia. Pyydä apua ennenkun on liian myöhäistä!!
[/quote]
Siis älä pyydä, vaan VAADI sitä!

Vierailija
13/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetyttää jos näinä aikoina viime tapahtumien jälkeen ei oteta todesta. Esitätkö jaksavampaa? Oletko liian hyvällä päällä? Minulla oli itselläni joskus vaikeksia saada apua, kun minulla oli kuori päällä. En uskaltanut romahtaa vaikka olisi pitänyt. Sitten riivin arjen läpi vaikka helpommalla olisi päässyt kun olisi rohkeasti sanonut, että nyt en jaksa, apua. Muutaman kk:n kesti kunnes eräs lääkäri näki lävitse ja apu lähti rullaamaan.

Vierailija
14/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:01"]Kyllä ihmetyttää jos näinä aikoina viime tapahtumien jälkeen ei oteta todesta. Esitätkö jaksavampaa? Oletko liian hyvällä päällä? Minulla oli itselläni joskus vaikeksia saada apua, kun minulla oli kuori päällä. En uskaltanut romahtaa vaikka olisi pitänyt. Sitten riivin arjen läpi vaikka helpommalla olisi päässyt kun olisi rohkeasti sanonut, että nyt en jaksa, apua. Muutaman kk:n kesti kunnes eräs lääkäri näki lävitse ja apu lähti rullaamaan.
[/quote]

oikeestaan en esitä mutta näytän siltä. Esim vaikka itkin lääkärikäynnillä viimeks ni olin myös ilosella päällä tai nauroin joillekki jutuille..en vaan osaa just tolleen romahtaa kuin mieheni edessä, oon todella väsyny ollu ja näitä öitä alkanu tulee et junnaan vaan enkä saa nukuttuu.vaikka unihormonia käytän. Itkin suoraa huutoa illalla ja hakkasin itteeni ja suorastaan ulvoin etten jaksa elää(lapset siis nyt kaverilla hoidossa) oon pettynyt kun mies ei soittanut 112:(

Vierailija
15/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:01"]Kyllä ihmetyttää jos näinä aikoina viime tapahtumien jälkeen ei oteta todesta. Esitätkö jaksavampaa? Oletko liian hyvällä päällä? Minulla oli itselläni joskus vaikeksia saada apua, kun minulla oli kuori päällä. En uskaltanut romahtaa vaikka olisi pitänyt. Sitten riivin arjen läpi vaikka helpommalla olisi päässyt kun olisi rohkeasti sanonut, että nyt en jaksa, apua. Muutaman kk:n kesti kunnes eräs lääkäri näki lävitse ja apu lähti rullaamaan.
[/quote]

oikeestaan en esitä mutta näytän siltä. Esim vaikka itkin lääkärikäynnillä viimeks ni olin myös ilosella päällä tai nauroin joillekki jutuille..en vaan osaa just tolleen romahtaa kuin mieheni edessä, oon todella väsyny ollu ja näitä öitä alkanu tulee et junnaan vaan enkä saa nukuttuu.vaikka unihormonia käytän. Itkin suoraa huutoa illalla ja hakkasin itteeni ja suorastaan ulvoin etten jaksa elää(lapset siis nyt kaverilla hoidossa) oon pettynyt kun mies ei soittanut 112:(
[/quote]

Sun pitää saada apua, jo lastesi takia. Vaadi sitä heidän vuoksi <3

Vierailija
16/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä läheisiä, isovanhempia tai kavereita jotka voisi auttaa? Tai onko paikkakunnallasi nyt perustettu se facebook ryhmä josta voi pyytää apua? Oletko paljon yksin? Jo pelkkä seura voisi helpottaa, se että siellä olisi joku joka ottaisi hetkeksi vastuun lapsista kun sinä lepää tai juttelet mukavia/ jostain ihan muusta kun lapsista..

Vierailija
17/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ota tosissaan kun sanot että kohta napsahtaa? Muistan kun pikkuvauva aikana yritin selittää itkien miehelle että "pelkään että jotain sattuu kun olen niin väsynyt " ja miehen kommentti oli vaan "höpsis, kyllä sinä osaat sitä hoitaa" ja lähti menoilleen. Tuntui erittäin pahalta ja vaikealta myöntää että pelkään että päässä napsahtaa, ja kun mies ei halunnut ymmärtää.

Vierailija
18/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut lähellä, voin tulla hoitamaan lapsiasi tänään että saat levättyä. Ei se varmaan täysina auta, mutta jos edes vähän.

Vierailija
19/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huurut haihtuivat päästä ja vauva on aamusyötetty?

Vierailija
20/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:28"]Lähdet pois niin että saat rauhassa olla itseksesi ja levätä. Käytännön asiat järjestyy kyllä myöhemmin.
[/quote]

[/quote]

Jos on siinä tilanteessa, että napsahtaa niin et ole enää hyvä hoitaja lapsille sillä hetkellä. Jos isä on kotona, lähdet menemään, sanot lapsille että menet lomalle ja tulet takaisin. Isä järjestäkööt hoito ym. asiat. Menet esim. hotelliin, mökille, kaverille. On väärin jos ruletin pyörittäminen on ainoastaan sun vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi