Miten saan raahattua 7kg painavan paketin kotiini? Ei autoa
Pakettiautomaattiin tullut 7kg painava iso paketti, olen naisihminen ja jaksa paljon kantaa. pakko hakea?? vinkkejä
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Ei mene enää montaa viikkoa, niin voit vetää paketin pulkalla kotiin.
Tai työnnellä potkukelkalla.
Kyllä sitä kuule useat muutkin naisihmiset jaksavat kantaa pakettejansa postista bussipysäkille ja siitä kotipysäkiltä kotiin.
Eikä 7 kiloa ole paljoakaan lyhyitä matkoja kannettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kottikärry 👌
mhh mistähän tälläinen kaupungissa kerrostalossa asuva saisi ne kottikärryt?
Prisma, Tokmanni, halpahalli, rautakauppa....
Ongelmaksi voi muodostua se että ne kottikärryt painaa usein vähintään saman verran (7 kg)... 😄
Saat minulta ison kestokassin, se on varmaan 150 cm pitkä ja liki metrin leveä, siinä on leveät sangat , saa olalle. Käy hakemassa.
7 maitopakettia on liikaa? :d
Kanna pään päällä. Afrikan naiset kuljettaa paljon raskaampia lasteja pidempiäkin matkoja silleen
Kaljakeissi painaa 8kg, miten helvetissä olen saanut raahattua 5 sellaista ilman kärryjä? No helposti: 2 molempiin käsiin ja 1 hajautettuna selkäreppuun. Julkisilla osa matkasta, mutta reilusti yli 2 km tuli kävelyä, ennenkuin sain koko satsin himaan. Toki reppu hieman keveni, kun janotti välillä, muttei se siellä selässä painanut muutenkaan. Trolli aloitus tää on pakko olla
oletko ymmärtänyt että päivittäinen kalja laatikkosi painaa enemmän kuvittele että se on kalja loora
4x 1,5l maito ja 1l jugurttia olisi ap:lle mahdoton homma viedä kotiin?
Ei kannata perheytyä, silloin lisänä olisi vielä 4-5 kassia muita ruokia.
onko pahakin katko kävely kirjoitti:
oletko ymmärtänyt että päivittäinen kalja laatikkosi painaa enemmän kuvittele että se on kalja loora
Onko pahakin luki häiriö, kun et osaa yhdys sanoja?
Taskussani kannoin kerran 8 tonnia autokauppaan, ei ongelmaa.
Hommaa semmonen perässä vedettävä pikkukärry, jonka avulla porukka roudaa viinalaatikoita Tallinnasta. Tuskin montaa kymppiä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljakeissi painaa 8kg, miten helvetissä olen saanut raahattua 5 sellaista ilman kärryjä? No helposti: 2 molempiin käsiin ja 1 hajautettuna selkäreppuun. Julkisilla osa matkasta, mutta reilusti yli 2 km tuli kävelyä, ennenkuin sain koko satsin himaan. Toki reppu hieman keveni, kun janotti välillä, muttei se siellä selässä painanut muutenkaan. Trolli aloitus tää on pakko olla
Pyysikö miehesi hakemaan kaljaa kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Hommaa semmonen perässä vedettävä pikkukärry, jonka avulla porukka roudaa viinalaatikoita Tallinnasta. Tuskin montaa kymppiä maksa.
Kirppiksellä pyytävät vitosta, kymppiä noista.
Meillä miehillä vissiin voimanlähteenä on suhteessa 5-litrainen V8 ja naisilla tällaisista aloituksista päätellen vissiin 2-tahti moponmoottori xD
Nokkakärryillä kulkee iloisesti, toimii muutoissakin
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän kilon paketti ei ole painava. Laita kassiin seitsemän litran maitopurkkia ja kokeile. Varmasti jaksat kantaa.
Näen sieluni silmin, kuinka sinä käyt kaupassa testaamassa kantokykyäsi latomalla maitopurkkeja isoihin kasseihin ja kanniskelemassa niitä ympäriinsä aikomattakaan ostaa niitä.
Näinkö heikkoja ihmiset nykyään on, et ei jakseta edes 7 kiloa kantaa?
Jos et saa kunnon otetta paketista niin suosittelen ikean kassia tai vastaavaa.
Itse raahasin lähes 20 kg:n Ikean paketin 1,5 km päästä. Paketilla oli leveyttä/pituutta yli metri, syvyyttä n. 15 cm. Tein sen näin:
Omista pyörä. Ota tukeva naru. Sido se pakettia ympäröiviin nauhoihin ja tee kantokahva. Kuljeta toisella pyörän tangolla ja "pyöräile" varovasti. Tai taluta.
Ainiin.. oli talvi ja satoi lunta. Lumiset tiet ja pimeetä. Melkoinen selviytymiskokemus oli. Muitakin isoja paketteja oon samalla tekniikalla hakenut :D
7 kg ei ole mikään mahdoton!
7 kg ei ole loppujen lopuksi ole paljon.
Kannan tuon painoisen kauppakassin toisinaan kotiin, tosin osa matkaa bussilla ja loput puoli kilometriä kävellen ja kantaen kassin.
Välillä voi leputtaa käsiä ja seisahtua huokaisemaan. Onnistuu hyvin, kun on tottunut siihen.
On minulla toki vetolaukkukin, mutta en aina ota sitä mukaan kun keskustaan menen ostoksille.