Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan raahattua 7kg painavan paketin kotiini? Ei autoa

Vierailija
05.10.2021 |

Pakettiautomaattiin tullut 7kg painava iso paketti, olen naisihminen ja jaksa paljon kantaa. pakko hakea?? vinkkejä

Kommentit (174)

121/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalaatikkokin painaa enemmän. 7 kiloa ei oikeasti ole kovin paljoa.

Vierailija
122/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku auton omistava auttaa?

Ap onkin seuranhaussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki kaljakärryt, niissä näyttää kulkevan 100 kg edestä kaljaa muutenkin

Vierailija
124/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
125/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat naapurin miehelle ja pyydät mukaasi kantamaan.

Vierailija
126/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimismamma pysty etes käveleen tota kilsaa.

Vierailija
127/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäät alueen kirppisryhmästä itselles ilmaiset lastenvaunut, ja tunget sen paketin joko siihen koppaan tai alaosaan.

Vierailija
128/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noloa jos otan sakset mukaan ja menen sen paketin kaupan vessaan purkamaan? koska en tied ä jaksanko sitä kantaa jos en saa otetta kunnolla pakettiin kun en tied ä minkä muotoinen, vain painon.  T: AP

Onko se paketti siis Huippukivasta tai Kaalimadosta+

Ei se pituus tai paksuus, vaan paino on se, mikä merkkaa. :-D

Vierailija
129/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun naisia syrjitään työelämässä kun Ap:n kaltaiset uusavuttomat vässykät perustelevat saamattomuuttaan sukupuolellaan. Näin naisena, joka kohtuullisen usein kävelee jopa yli 100km matkoja yli 15kg rinkka selässään toivoisin, että jatkossa lopettaisitte tuon "Olen nainen, joten olen heikko ja kykenemätön" lässytyksen. Olet heikko ja kykenemätön, sillä olet heikko ja kykenemätön, naiseudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
130/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan uusavuttomuus!

Vierailija
131/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten meni??

Vierailija
132/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi kaupungilta lainata ns taakkapyörää. Se on ilmainen ja sähköpyörä.

Vierailija
133/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pönttöä, ettei pysty mitenkään valitsemaan mille alueelle esim. paketti laitetaan jos se ensisijainen valittu paikka ei ole mahdollinen. Meille tuli juuri lähetys joka on ~8kg, vaikean muotoinen kantaa, 5 kilsan päähän ja oon tosiaan vikalla kuulla raskaana, muuten varmaan ihan onnistuiskin. Menee vielä viisi kilometriä juuri siihen suuntaan mihin ei mun bussikortilla pääse. Lähetys oli siis valittu tulevan lähikaupalle puolen kilsan päähän mutta ilmeisesti siellä ei ollut tilaa, tällaisessa tilanteessa olisin valinnut että paketti menisi ihan mihin tahansa kauppaan vastakkaiseen suuntaan kartalla, minne pääsen helposti julkisilla. Onneksi mies tulee työmatkalta ennen paketinhaun dedistä, joten eiköhän mennä vaan yhdessä hakemaan. Tai maksetaan vaan bussimaksu jos osoittautuu tosi vaikeaksi kantaa.

Vierailija
134/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti paketin koosta ja sisällöstä. Jos isokokoinen ja yksi tuote, on hankala itse kantaa, pyörällä tai muuten. Mutta jos on useampia pieniä tavaroita niin avaat laatikon ja osa reppuun, osa tarakalle ja osa laukkuihin pyörän sarviin. Laatikon voit litistää ja laittaa mukaan myös. Näin olen itse tehnyt jos ei tarakalle ole mahtunut. Tai sitten käärit muovinarua ympärille reilusti ja teet lenkin josta ripustat pyörän sarveen, ellei ole niin iso että roikkuu maahan saakka. Paljon olen paketteja pyörällä kuljetellut viime vuosina, isoja ja pieniä.

Vierailija
135/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten trolli

Vierailija
136/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeasti aika rimpula ja narukäsi. Silti 7kg ei tuota ongelmia. Tilaan välillä elukoille ruokaa kerralla enemmän netistä. Tulee kotiinkuljetuksella tai paketti jätetään ovelle, kun asun maalla. Jonkun 25kg jaksan vielä nostaa sisälle, 30kg jää siihen ja puran osiin. On huono selkäkin. Kekseliäisyydellä pärjää pitkälle. Osa paketeista on sitten hankalan muotoisia ja ei yletä ottamaan kunnon otetta. Naiseutta en ikinä syytä, vaan fyysistä kokoa, pituutta on vaikea lisää taikoa. Mutta harvoin on apua tarvinnut.

Vierailija
137/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pönttöä, ettei pysty mitenkään valitsemaan mille alueelle esim. paketti laitetaan jos se ensisijainen valittu paikka ei ole mahdollinen. Meille tuli juuri lähetys joka on ~8kg, vaikean muotoinen kantaa, 5 kilsan päähän ja oon tosiaan vikalla kuulla raskaana, muuten varmaan ihan onnistuiskin. Menee vielä viisi kilometriä juuri siihen suuntaan mihin ei mun bussikortilla pääse. Lähetys oli siis valittu tulevan lähikaupalle puolen kilsan päähän mutta ilmeisesti siellä ei ollut tilaa, tällaisessa tilanteessa olisin valinnut että paketti menisi ihan mihin tahansa kauppaan vastakkaiseen suuntaan kartalla, minne pääsen helposti julkisilla. Onneksi mies tulee työmatkalta ennen paketinhaun dedistä, joten eiköhän mennä vaan yhdessä hakemaan. Tai maksetaan vaan bussimaksu jos osoittautuu tosi vaikeaksi kantaa.

Ota omapostissa yhteyttä chatin kautta ja ilmoita että kannettu väärään paikkaan etkä pääse hakemaan. Siirtävät maksutta sen siihen automaattiin mihin olet sen alunperin tilannut. Kannattaa jatkossa valita lähiposti omaksi noutopisteeksi, siellä omaposti- sivustolla, niin tulee taatusti aina samaan paikkaan, eikä ole hyllyt täynnä. Automaatit on aika usein täynnä. Jos siis on lähiposti lähellä.

Vierailija
138/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa hölmöyttä. Miksi et tilannut pakettia kotiinkuljetuksella.

Vierailija
139/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi matkani varrella on pari penkkiä

T. Ap

Onko siis liian noloa pysähtyä ja laskea paketti maahan jos ei ole penkkiä?

Otat mukaan riittävästi narua, jotta saat kyhättyä paketista väliaikaisen "repun". Mahdollisimman ylös selkään on paras, mutta tarkkana sitten ettei tule uutista "nainen hirttäytyi pakettiin".

Vierailija
140/174 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku auton omistava auttaa?

Ap onkin seuranhaussa?

Ei tuo ollut ap:n kirjoittama, vaan ehdotus, jos ap tuntee jonkun auton omistavan.